Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko unelmiesi mies?

Vierailija
12.08.2019 |

Ikää 26v. Kunnollinen, työtön, porukoiden nurkissa loisiva epeli, en käytä alkoholia ollenkaan.
Harrastan liikuntaa suht monipuolisesti ja luonnossa liikkumista, unohtamatta tietenkään netissä roikkumista ja muuta erityisen tuottavaa ja kehittävää toimintaa.
Perhekeskeinen, mutta lapseton. Kuulemma rauhallinen ihminen.
Pituutta 183cm, painoa himpun alle 80kg. Melko tasapaksu pötkylä ja kohtalaisen heikko, muttei linnunpoikanen. Parraton ja vähäkarvainen (Karvoja en ajele, mutta en aiheuta allergiaoireitakaan). Kasvot melko tavalliset, aika moni joskus rumaksikin sanonut, aika usein.

Kuinka kiinnostunut olisit?

Erityisesti alle 35v sinkkunaisten mielipiteitä mieluusti

Terveisin Naispelko26

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Vielä jos pidät syvällisten pohtimisesta ja huonosta huumorista niin jes. Sitten on enää seksistä kiinni.

Terveisin liian vanha ja varattu

No siitä syvällisyydestä en nyt niin tiedä, mutta pohdiskelen kyllä varsin paljon. Ja huumori nyt on huono kuten ehkä jo tästä keskustelustakin voinee päätellä.

Seksi on varmasti huonoa, mutta takaan sen, että se on nopeasti ohitse.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
42/55 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huumorintaju kohtaisi niin voisit ollakin. Itse kyllä tykkään juoda alkoholia ruokajuomana ja käydä joskus parilla, näinköhän paheksuisit.

Ei minua alkoholin käyttäminen sinällään haittaa kunhan ei aina ole örvelökänneissä ja pysyy jonkinlainen kontrolli omaan tekemiseensä.

Terveisin Naispelko26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tosiaan oo

Vierailija
44/55 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, olet hauska... :)

N23

Vierailija
45/55 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N23

Sori, laitoin tän viestin kun tuli niin kova tyrmäys tässä unelmamies-jutussa. Oli pakko saada itsetuntobuustia.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
46/55 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nappaa peräkammarinpojat. Enkä oo ainoo

Vierailija
47/55 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Sori, laitoin tän viestin kun tuli niin kova tyrmäys tässä unelmamies-jutussa. Oli pakko saada itsetuntobuustia.

Terveisin Naispelko26

Ai niin, oletkin se mun vanha tuttu kahden päivän takaa:D Myös sun täytyy tsempata mua sitten, jos päätän kysyä palstalla, että "onko 23-vuotias langanlaiha ballerina unelmiesi nainen". Vastaa siihen, että "joo", jos mua aletaan nimitellä rumasti:)

N23

Vierailija
48/55 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Terveisin Naispelko26

Ai niin, oletkin se mun vanha tuttu kahden päivän takaa:D Myös sun täytyy tsempata mua sitten, jos päätän kysyä palstalla, että "onko 23-vuotias langanlaiha ballerina unelmiesi nainen". Vastaa siihen, että "joo", jos mua aletaan nimitellä rumasti:)

N23

Nyt täytyy kyllä häpeäkseni myöntää, että en kyllä taas muista mitä olen pari päivää sitten palstalla sekoillut ja kenen kanssa. Voisitko vähän virkistää muistiani? Olen tässä viestitellyt ties minkä M50 ja N25 kanssa, niin menee "nimimerkit" sekaisin. En kai sentään ole mitään idioottimaisuuksia sinulle laukonut?

Ja tottahan toki minä vastapalveluksen voin tehdä, mutta tuskinpa kukaan alkaa langanlaihaa balleriinaa rumasti nimittelemään. Tai ehkäpä minä sitten käynkin pudottamassa sinut sieltä kehupilvien päältä jos alat liikaa leijumaan.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
49/55 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Terveisin Naispelko26

N23

Nyt täytyy kyllä häpeäkseni myöntää, että en kyllä taas muista mitä olen pari päivää sitten palstalla sekoillut ja kenen kanssa. Voisitko vähän virkistää muistiani? Olen tässä viestitellyt ties minkä M50 ja N25 kanssa, niin menee "nimimerkit" sekaisin. En kai sentään ole mitään idioottimaisuuksia sinulle laukonut?

Ja tottahan toki minä vastapalveluksen voin tehdä, mutta tuskinpa kukaan alkaa langanlaihaa balleriinaa rumasti nimittelemään. Tai ehkäpä minä sitten käynkin pudottamassa sinut sieltä kehupilvien päältä jos alat liikaa leijumaan.

Terveisin Naispelko26

No et:) Saattaisin muuten leijua ihan senkin takia, että harrastan akrobatiaa. Jäit mun mieleen siksi, koska kerroit leikki-ikäisten tenavien piirittävän sua. Siis juuri saman ikäluokan, joka on jostain syystä saanut päähänsä mun olevan joko Tuhkimo tai prinsessa Ruusunen:D

N23

Vierailija
50/55 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan uusi hullu. Unelmien mies hullu.

Eli Jonne McDreamy 👍👍👍🤣🤣😂😂

Vierailija
51/55 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet

T Jorma 69 Lumberjack

Vierailija
52/55 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstajannu kokeilee näitä eri hahmoja, ja "luo" niistä sitten sellaisen millä saa pesää Tinderissä.

Monesko tämä jo on kolmas, neljä, sadas....

Vierailija
53/55 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Terveisin Naispelko26

N23

Terveisin Naispelko26

No et:) Saattaisin muuten leijua ihan senkin takia, että harrastan akrobatiaa. Jäit mun mieleen siksi, koska kerroit leikki-ikäisten tenavien piirittävän sua. Siis juuri saman ikäluokan, joka on jostain syystä saanut päähänsä mun olevan joko Tuhkimo tai prinsessa Ruusunen:D

N23

No nyt muistan! Se oli se keskustelu siitä millaiset ihmiset pitää eniten. Ehkäpä ne pitää sinua sitten prinsessana kun liihottelet kevein askelin niissä balettimekoissasi. Vähemmästäkin erehtyy luulemaan Disneyn prinsessaksi.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
54/55 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Vielä jos pidät syvällisten pohtimisesta ja huonosta huumorista niin jes. Sitten on enää seksistä kiinni.

Terveisin liian vanha ja varattu

No siitä syvällisyydestä en nyt niin tiedä, mutta pohdiskelen kyllä varsin paljon. Ja huumori nyt on huono kuten ehkä jo tästä keskustelustakin voinee päätellä.

Seksi on varmasti huonoa, mutta takaan sen, että se on nopeasti ohitse.

Terveisin Naispelko26

No et sitten ihan unelmien mies. Vapaa suhde?

Vierailija
55/55 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstajannu kokeilee näitä eri hahmoja, ja "luo" niistä sitten sellaisen millä saa pesää Tinderissä.

Monesko tämä jo on kolmas, neljä, sadas....

No toivottavasti joku palstajannu nyt sitten osaa poimia tästäkin keskustelusta oivallista oppia siihen millainen tinder-profiili kannattaa väsätä. Saa varmasti profiilistani hyviä vinkkejä siihen miten (ei) saa pesää.

Terveisin Naispelko26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan