Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vihjata miehelle etten nauti...

Runkkualusta
12.08.2019 |

Harrastamme mieheni kanssa seksiä vähintään kerran päivässä, näiden yhteydessä saatan myös usein ottaa suihin todella pitkään ja hartaasti, mistä mies silminnähden nauttii.

Sitten alkaa tositoimet. Mies ei koskettele minua seksin aikana juurikaan enkä saa nautintoa suihin antamisesta tai seksistä.

Miehellä on pieni muna, mutta saattaisin myös saada oikeaa nautintoa jos mies vähän vaivautuisi. Yritin ennen itse stimuloida itseäni seksin aikana, mutta miehen mielestä tämä on ällöttävää, samoin kuin että hän stimuloisi minua, sormilla tai kielellä. Ei ole ikinä edes tarjoutunut, vaikka olen pyytänyt. Seksi ei edes tunnu missään, ei ole ikinä tuntunut.

Miten voisin sanoa tästä miehelleni loukkaamatta häntä? Rakastan häntä, mutta itse olen seksuaalinen nainen ja kaipaan tyydytystä.

Eikai tässä muu auta kuin toimia miehen runkkualustana ja koittaa kiihottaa itseäni samalla kun mies on töissä ja harrastaa seksiä ihan vain puhtaasti miellyttääkseni häntä...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkualusta kirjoitti:

Haluaisin todella uskotella itselleni että mieheni rakastaa minua, mutta välillä se tuntuu vaan niin mahdottomalta uskoa. Mies ei ikinä ole sanonut minua kauniiksi tai vastaavaa, sen sijaan vastaan tulevia mimmejä kommentoi seurassani että "jumalauta huhhuh kun tota pääsis painamaan nii..."

Tämä käytös loukkaa mua, ehkä ihan syystäkin, ehkä ihan syyttä suotta. Miehessä on myös se ihana puoli jota rakastan, se ei vain näy lainkaan sängyn puolella. Ja en kiihotu juurikaan muualta kuin sormipelillä klitoriksen kohdalla, hän on tosiaan sanonut että ällöttävää. Ja miksikö haluan miellyttää häntä ja sivuuttaa omat tarpeeni? Mä oon luonteeltani sellainen ihminen joka haluaa miellyttää rakkaimpiaan, vaikka olisi itseltä pois. Oma vika tietysti, mutta tällaisina hetkinä sitä vaan miettii, että asialle täytyis tehdä jotain. En tietenkään halua loukata häntä, mikä on hyvinkin mahdollista jos asiasta mainitsen

-ap

No sano totuus. Miehet ei tykkää vihjailusta vaan ettå sanotaan asia suoraan eli että tuskin ne vastaantulevat mimmit mistään pienestä iloa saisivat.

Vierailija
22/23 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto! Mua alkoi oksettamaan. En olisi ikinä tuollaisen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä teet tommosen miehen kanssa?

Joojoo sä ”rakastat” sitä, mutta itseäsi et näköjään ollenkaan.

En ikinä suostuisi edes harrastamaan seksiä tuollaisen urpon kanssa, saati alkaisi suhteeseen.

Sellaista ”rakkautta” ei ole olemassakaan, mihin tuollainen käytös kuuluisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan