Miten vihjata miehelle etten nauti...
Harrastamme mieheni kanssa seksiä vähintään kerran päivässä, näiden yhteydessä saatan myös usein ottaa suihin todella pitkään ja hartaasti, mistä mies silminnähden nauttii.
Sitten alkaa tositoimet. Mies ei koskettele minua seksin aikana juurikaan enkä saa nautintoa suihin antamisesta tai seksistä.
Miehellä on pieni muna, mutta saattaisin myös saada oikeaa nautintoa jos mies vähän vaivautuisi. Yritin ennen itse stimuloida itseäni seksin aikana, mutta miehen mielestä tämä on ällöttävää, samoin kuin että hän stimuloisi minua, sormilla tai kielellä. Ei ole ikinä edes tarjoutunut, vaikka olen pyytänyt. Seksi ei edes tunnu missään, ei ole ikinä tuntunut.
Miten voisin sanoa tästä miehelleni loukkaamatta häntä? Rakastan häntä, mutta itse olen seksuaalinen nainen ja kaipaan tyydytystä.
Eikai tässä muu auta kuin toimia miehen runkkualustana ja koittaa kiihottaa itseäni samalla kun mies on töissä ja harrastaa seksiä ihan vain puhtaasti miellyttääkseni häntä...
Kommentit (23)
Hyi hitto! Mua alkoi oksettamaan. En olisi ikinä tuollaisen miehen kanssa.
Mitä helvettiä teet tommosen miehen kanssa?
Joojoo sä ”rakastat” sitä, mutta itseäsi et näköjään ollenkaan.
En ikinä suostuisi edes harrastamaan seksiä tuollaisen urpon kanssa, saati alkaisi suhteeseen.
Sellaista ”rakkautta” ei ole olemassakaan, mihin tuollainen käytös kuuluisi.
No sano totuus. Miehet ei tykkää vihjailusta vaan ettå sanotaan asia suoraan eli että tuskin ne vastaantulevat mimmit mistään pienestä iloa saisivat.