Mikä on ensirakkautesi nimi?
Mun ensirakkauden nimi on Tiina ja olen Porista, 50v Emme koskaan seurustelleet.
Kommentit (49)
Mikko, oma mieheni vieläkin. 10 vuotta ollaan oltu yhdessä ja ollaan yhä edelleen vaikka ollaan koettu yhdessä vaikka ja mitä. Tämä on minun ensimmäinen ja pisin suhde.
Daniel. Olin leirikoulussa ja mentiin junalla muiden leiriläisten kanssa leiripaikkaan ja näin hänet junassa. Rakastuin ensisilmäyksellä ja kesti pitkään ennenkuin pääsin eroon tunteesta... olin varmaan 10v tuolloin.
Mira, olet se minun oikea ♡ yhdessä, vaikka mitä tapahtuisi. Nyt ja aina ♡
Edi ❤️
Se ihana ensirakkaus, joka ei unohdu koskaan. Seurusteltiin jotain puolitoista vuotta alkaen kesällä 1995 ja näen hänestä unia vieläkin.
Kari. Hän tuli joululta meidän kouluun, olimme joko ekalla tai tokalla luokalla ja olimme melkein samoin tein järjestäjinä.
Ari. Veljen kaveri, 1970-luvun alussa. Ollaan edelleen tuttuja perheiden kesken ja nähdään joka kesä :).
Seppo.
Jouduin istumaan hänen vieressään eka luokalla 1972-73. Inhosin häntä ensin. Muistan kuinka hän vastasi opettajan kysymykseen oravan ravinnosta, hän vastasi että se syö käpyä. Opettaja pyysi tarkentamaan eikä hän tiennyt. Voitonriemuisena viittasin ja vastasin että siemeniä kävystä. Myöhemmin ihastuin häneen. Hän oli kiva poika eikä koskaan ilkeä kenellekään. Eikä varmaan tiennyt ihastuksestani mitään.
Markku. Voi, kun hänellä oli ihana vaalea tukka ja siniset silmät.
Ja seuraavankin ihastuksen nimi oli Markku. Hänellä oli ruskea tukka ja tummansiniset silmät.
Ensi-ihastus mulla oli jo tarhassa Ville. Ensirakkauden (paljon myöhemmin) nimi sen sijaan Jari.
Toni. Oltiin Itä-Helsingissä tarhassa "rakastavaiset" ja puhuttiin, että mennään sitten isoina naimisiin. 😄
Niko. Yläasteen lopulla ihastuin häneen ja ihastus kesti lukion loppuun asti. Eikä se varsinaisesti koskaan loppunutkaan, elämä vaan erotti meidät.
Olin tosi ujo enkä olisi ikinä uskaltanut kertoa hänelle miten häntä palvoin :) Oli omaa luokkaansa, kukaan muu poika ei ollut sellainen.
Johanna. Ensimmäinen ihastukseni yläasteelta. Johannalla oli mustat hiukset ja hän pukeutui mustiin.
Przemek, puolalainen poika, johon rakastuin ollessani 14-vuotiaana Puolassa kuukauden. Emme nähneet muita kuin toisemme tuon kuukauden ajan.
Marko, ainoa mies tähän asti ketä en voi unohtaa mutta en myöskään saa omakseni.
Teemu. Olimme kielikurssilla, jossa kaikki tytöt olivat häneen ihastuneita. Osittain kai siksi, että poikia oli vain kaksi. Lopulta sain muilta tytöiltä luvan, että Teemu oli minun. Olin ujo, joten kiskaisin kaksi rommikolaa ykkösellä, jonka jälkeen suutelimme pimenevässä yössä. Seuraavana päivänä oli kotiinlähtö. Olimme eri paikkakunnilta, emmekä tainneet edes pitää yhteyttä.
Rami. Koko ala-asteen ajan näin vain hänet. 70-luvulla Ristikallion koulussa kirjoittelin vihon reunaan hänen nimeään.
Niko luokat 1- yläaste siihen päivään kun varasti kirjeen jota olin juuri kirjoittamassa. Sitten vaihdoin parempaan ihastukseen.