Mikä on ensirakkautesi nimi?
Mun ensirakkauden nimi on Tiina ja olen Porista, 50v Emme koskaan seurustelleet.
Kommentit (49)
Ville. Oli hänestä julistekin seinällä. Elettiin 90-luvun puoliväliä.
Risto. Oltiin 6-vuotiaita molemmat. Ekalla luokalla koulussa Risto aina kantoi mun koulureppuni. Kunnes sitten kirkonrottaa leikittäessä Risto tönäisi mua ja kaaduin suoraan kantoon. Siihen loppui se lavstoori.
Aleksei, mun tuki ja turva edelleen:)
Määrittele ensirakkaus. Ihastus vai suhde?
Olin varmaan jonkun 6-7 -vuotias, ihastukseni Jukka oli ala-asteen "pahispoika", joka oikeasti oli tosi kiltti.
Derrick. Odottelin aina lauantai-iltaa kuin kuuta nousevaa ja kun Derrick vihdoin ilmestyi, niin olin myyty.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin käy. Kyse on ensirakkauden tai ensiihastuksen tunteesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Suhde ei vaadi rakkautta ja rakkaus ei aina johda suhteeseen. Ensirakkaus on elämäsi ensimmäinen romanttinen rakkaus. Ei sille sen tarkempaa määritelmää ole.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen itse tiedä, kuka on se spesiaali ensirakkaus. Oli se sitten päiväkodin Mirja, koulun Ville tai vasta myöhemmin joku.
Petri, poliisipäällikön poika Hyvinkäältä. Olimme samassa urheiluseurassa 70-luvun lopulla. Taisimme olla 14-vuotiaita. En ole kertonut ihastuksestani koskaan kenellekään, en varsinkaan Petrille.
Akseli. Menin hänen kanssaan naimisiin kun olin 6. Ensimmäiset ja luultavasti myös viimeiset hääni :D
Miko! "Alettiin olee" joskus ala-asteella ja seurusteltiin 5-vuotta. :D
Esa-Pekka, ekalla luokalla kansakoulussa. Aikaa 50v, muistan vielä sukunimenkin❤ Tämä oli Helsingissä.
Tommi. Ensirakkaus, joka oli myös ensimmäinen ihminen joka särki sydämeni. Ei se maailma onneksi siihen kaatunut, vaikka silloin siltä tuntuikin.
Viaton ensirakkaus Jukka. Oltiin jotain kahdeksan, kun hän sanoi kaverilleen, että senkin kannattaisi etsiä tällainen hyvä tyttöystävä. Ja paria vuotta myöhemmin ystäväni meni kailottamaan heidän luokkaansa, että olen pihkassa Jukkaan ja meinasin kuolla häpeästä.
Vähemmän viaton ensirakkaus sitten oli Johny ruskeine silmineen megamagneetin vetovoimalla.
Johanna. Villikko ja luonnonlapsi. Tuskin tietää ihastuksestani, sillä ihastuneita miehiä oli useita.
Tuomas, ihana vilkkusilmä Joensuusta <3