IS: Kahden tähden all inclusive -hotelli Bulgariassa oli pettymys kuusihenkiselle suomalaisperheelle
"Tiesimme lähtevämme edulliselle pakettimatkalle, mutta ajattelimme, että tässä olisi edes jonkinlainen taso."
Perheen äiti Senja sanoo, että perhe aikoo yrittää saada hyvitystä matkastaan.
Millaista luksusta sinä olisit odottanut kahden tähden halvalta pakettimatkalta Bulgariassa?
Kommentit (291)
"Perheen äiti Senja sanoo, että perhe aikoo yrittää saada hyvitystä matkastaan.
Millaista luksusta sinä olisit odottanut kahden tähden halvalta pakettimatkalta Bulgariassa?"
En minkään näköistä. Harvinaisen pölhö perhe.
Olisin varmaan iloinen jos torakoita olisi vain kohtuullinen määrä ja sänkyyn ei sataisi.
Jos on varaa vain kahden tähden lomaan, kannattaa ottaa huoneistohotelli ja kokata itse. Paikalliset raaka-aineet on edullisia ja hyviä, saa varmasti parempaa ruokaa kuin hotellin ravintolassa.
Eihän tuollaiselta voi paljoa odottaa, mutta miksi ihmeessä Aurinkomatkat pitää tuollaista paskanhajuista homeläävää valikoimissaan?
Jo lapsilukumäärä kertoo että kyseessä wt
Matkustan todella pienellä budjetilla, mutta yhden tai kahden tähden paikkoihin mua ei kyllä saa.
Jos lomalle pitää päästä niin sen verran tulee satsata, että ei nyt kahden tähden murjuun mene. Halvalla ei saa hyvää edes ulkomailla.
Ja aina kannattaa lukea arvostelut ja googletella ennen varausta, se kun on niin helppoa nykyään. Tuosta saa vaan syyttää itseään, jos oli järkytys saavuttaessa!
Ei yllätä! Kuka idiootti lähtee halpamatkalle (ja vie koko perheensä) johonkin p*rsläpi Bulgariaan?
Sitä saa mitä tilaa. ............................................ :DD
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollaiselta voi paljoa odottaa, mutta miksi ihmeessä Aurinkomatkat pitää tuollaista paskanhajuista homeläävää valikoimissaan?
Kun joidenkin nyt pitää saada se viikko täysihoidoilla lentoineen alle 200 euron
Kannattaisi myös tutustua muiden kyseistä hotellia käyttäneiden arvioihin etukäteen. Mulla on astma ja se on tasaisen selvää, että en lähde itseäni sairastuttamaan mihinkään murjuun. Mielummin pysyn kotona.
Toisaalta ei kait nyt minkään hotellin pitäisi olla yltympäriinsä homeessa.
Kuulosti kyllä kamalalta vaikka olisikin halpa ja Bulgariassa. Monet luottavat, että Aurinkomatkojen tapainen toimisto takaisi jonkinlaisen perustason.
Jotenkin ei yllätä, että äidillä oli astamapiippu mukana
Kaksi tähteä on kaksi tähteä. Ei mulla muuta.
Varataan kahden tähden hotelli ja ihmetellään, kun taso ei vastaa viittä tähteä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi myös tutustua muiden kyseistä hotellia käyttäneiden arvioihin etukäteen. Mulla on astma ja se on tasaisen selvää, että en lähde itseäni sairastuttamaan mihinkään murjuun. Mielummin pysyn kotona.
Toisaalta ei kait nyt minkään hotellin pitäisi olla yltympäriinsä homeessa.
Rantakohteissa sitä hometta kyllä löytää jos oikein kaivaa lähestulkoon joka hotellista. Eihän tuo kuvien perusteella ollut mitenkään yltympäriinsä homeessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulosti kyllä kamalalta vaikka olisikin halpa ja Bulgariassa. Monet luottavat, että Aurinkomatkojen tapainen toimisto takaisi jonkinlaisen perustason.
Näinpä. Ja vaikka tähtiä olisi puolikas, hometta ei tulisi sallia missään. Toivottavasti Aurinkomatkat korvaa jotain ja lapsille ei jäänyt paha mieli.
Mitähän täällä kommentoijille liikkuu päässä, kun kuvittelevat että home on jotenkin sallittua kahden tähden hotelleissa.
Vierailija kirjoitti:
Ja heti yhteys iltasanomiin. Tämä on aivan varmasti 120+ kg siiderivalas Kouvolasta. Hävettää tuollaiset.
Terapiassa varmaan voi käsitellä noita häpeäntunteita ja niistä kumpuavia ongelmia.
Miksi monet eivät tajua, että hotellin tähtiluokitus ei kerro oikeastaan mistään muusta, kuin hotellin varustetasosta? 1 tähden hotelli voi olla loistava paikka (mieti vaikka pariskunnan pitämää 10 huoneen pikkuhotellia, jossa pariskunta tekee kaikkensa asiakkaiden eteen) ja 5 tähden hotelli ludelinna.
Kauppalehden kirjoitus aiheesta
ja
Mitä ne tähdet tarkoittavat (eurooppalaisen luokituksen mukaan)
Joo kerran olen käynyt Bulgariassa ja se riitti. Ei ikinä enää. Kyseessä oli Finnmatkojen neljän tähden all inclu- hotelli, ja meno aivan samanlaista kuin tämän jutun hotellissa. Koko reissu oli fiasko, koko maa on fiasko. Yök. Kannattaa pysyä pois!
– Tavoitteenamme on tarjota laaja valikoima eri hintaisia ja eri asiakasryhmille sopivia hotelleja. Eri asiakasryhmiä palvellaksemme valikoimassamme on myös edullisempia vaihtoehtoja. Kyseinen hotelli on kahden tähden all inclusive -hotelli, Pekka Antila Aurinkomatkoista kommentoi.