++ Vilttiketjun vko 22 ++
Huomenta vilttisläiset! Kovin on ollut hiljaista viikonloppuna täällä...
Omaa napaa tietty taas: valuminen hiipui viikonlopun aikana ja päästiin jo touhuamaankin. Ihmettä en tässä clomilomalla odota, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Mieli on ollut niin paljon parempi nyt, kun en clomeja ottanut. Oikein pelkäsin, että millon se masis taas alkaa, mutta ei se alkanutkaan. Älyttömästi tuli herkuteltua viikonloppuna ja kaljoteltuakin grillin ääressä. Miestä naurattaa, kun aina noitten mässäyspäivien jälkeen uhoan, että nyt alko uus elämä...Sanoo kuulleensa sen joskus ennenkin=) Toiv. saadaan uutta elämää tähän ketjuun pian!! Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
Kommentit (25)
Tänään olen jo kyennyt töihin. Eilinen meni vielä sohvan pohjalla maatessa. Onneksi elämä kuitenkin on ottanut voiton.
Oma napa: kp on 20 (pakko oli tarkistaa kalenterista;) Eikä tässä sen kummempia tuntemuksia ole. Enemmänkin on vielä tuntemuksia tuon mahataudin takia. Toivon tietysti sitä raskautumista, mutta olen päättänyt olla sitä odottamatta, niin ei tule niin kovaa pettymystä, kun täti kuitenkin kurvaa taas paikalle. Jospa kesä toisi ihmeitä tullessaan ja meidän pitkä odotus palkittaisiin.
Nettipimentoon vaivun kohta pitkäksi aikaa. Varmaan vasta heinäkuulla ehdin tänne kurkistelemaan. Joten oikein mukavaa kesää teille kaikille. Toivotaan että aurinko saisi meidän hormoonit hyrräämään siihen malliin, että plussia tulisi ropisemalla!
Ihanaa,kun tulee plussauutisia välillä!
Omassa navassa tuntemuksista päätellen ovis oli eilen ja onnistuttiin mylläämään lakanoitakin sopiviin aikoihin, mut usko plussaan on aika nollassa. Kiva silti, että makkarissakin taas tapahtuu, ollu hiljaiselookin tässä välillä, kun molemmat väsyneitä töistä.
Töissä ollu kiireisempää, niin oon ehtiny vaan lukasta pinot, mut omiin kirjoituksiin ei ollu aikaa. Jotenka kuulolla ollaan kyl koko ajan!
Kuulun siis siihen kummajaiskuntaan Suomen maassa, kellä ei ole omaa konetta saati nettiä kotona.
Nyt Hyvää viikonloppua ja odotellaan plussa-aaltoa laajenevaksi!!
Hienoa et saatiin taas plussa tänne pinoon!!!!! Taitaa tulla kesän aikaan entistä hiljaisempi tästä pinosta, kun monet ovat ilmoittaneet lähtevänsä palstatauolle. Tulkaahan kaikki taukolaiset aina välillä kertomaan kuulumisianne. Mä varmaan ainakin roikun täällä silloin kun kerkeän. Heinäkuussa ollaan kyllä enemmän tai vähemmän poissa maisemista ja nettipimennossa.
Mulle ei kummempia kuulu. Odottavalla kannalla ollaan. Kp nyt 18. Mulla oli myös vilijonkka aikamoisia kipuja oviksen aikaan. Ei voinut olla huomaamatta ovista. Ja kipuilua oli kummallakin sivulla ja keskellä. Toivon niin kovasti et puuhastelut ois tuottanut tulosta. Nyt on jo rinnat kipeytyneet ja ollut hieman etovaa oloa. Ja mullahan se voi tarkoittaa kumpaa tahansa. Mulla kun menkkaoireet ja raskausoireet on niin hämäävän samanlaiset.
Mukavaa viikonloppua kaikille!!! Senniinalle ihanaa kesälomaa. Eihän sitä tiedä mitä se kesä tuo tuleessaan. Varsinkin jos osaa ottaa rennommin vauvakuumeen kanssa.
Shannon
Pääsisköhän mukaan runsaaseen? Olen joskus tuolla ensikoiden ketjussa pyöriny, mutta taukoa pitäny koko sivuilta jo jonkin aikaa nyttemmin lueskellut pinoanne silloin tällöin ja aattelin kysäistä mukaan pääsyä..
Elikkä meillä on yritys aloitettu 06/04, tjot-meiningillä menty oikeestaan koko aika ettei tuis kauheesti miehelle paineita, ite oon kierroista ollut selvillä joka on ollut suht tasanen 26-30 välillä. 06/05 lääkärissä todettu endo epäily kohdun takana, ei mitään toimenpiteitä jos ei rupea liikaa vaivaan. AVA:lla kävin 01/06 jossa tuomiokseni sain ovuloimattomuuden(jota ite epäilinkin kun en tikuttamalla saanu plussaa koskaan ja lämmöissä ei mitää vaihtelua, ennen menkkoja tuhruttelua useitakin päiviä 2-6 pv:n) ja endoepäily vahvistui entisestään. Sain clomit, mutta vielä en ole niitä alottanu kun oli muuttoa ja elämäntilanteen muutoksia aikalailla tässä, mutta ehkäisyä ei oo ollu ja puuhailtu on aina kun on huvittanu, välillä useemmin välillä harvemmin, mutta aika hyvin kierron keskivaiheille sattunu. Nyt uuelle paikkakunnalle asetuttua pitäisi käsiin hommata paikka jossa ultrat hoituisi clomien aikana. Jotta päästäis asiassa eteenpäin. Nyt elellään kierron puolen välin tietämiä, kiertoja en oo " tuomion" jälkeen enää oikeestaan laskenu joten ihan tarkkaa en tiedä.
Tälläistä tähän perheeseen johon sitä ensimmäistä niin kovasti on toivottu ja kaivattu, monta raskautta vierestä seurattu ja pieniä nyyttejä ihailtu, muttei vielä sitä omaa oo tullu vastaan.
Kaikille oikein paljon voimia ja sitä maan kuulua plussapölyä!
ja samoin tasapuolisesti kaikille muillekin hurjamäärä plussasädettä :O)
Omanapa: eipä juuri mitään ihmeellistä, alavatsalla tuntui eilen illalla kovia kouristuksia - ovis?? Ensin kipu oli keskellä ja siirtyi sitten ensin toiselle puolelle ja sitten toiselle puolelle. Mulla ei aiemmin ole ollut näin kovia kipuja ovisaikaan - yleensä juilii jommalta kummalta puolelta... tai sitten viime viikkoinen vatsatauti vielä oireilee...
TAitavat vilttisläiset olla kesälaitumilla jo kun on niin hiljaista :o)
Iloa ja mukavaa viikonvaihdetta kaikille!