Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

++ Vilttiketjun vko 22 ++

29.05.2006 |

Huomenta vilttisläiset! Kovin on ollut hiljaista viikonloppuna täällä...

Omaa napaa tietty taas: valuminen hiipui viikonlopun aikana ja päästiin jo touhuamaankin. Ihmettä en tässä clomilomalla odota, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Mieli on ollut niin paljon parempi nyt, kun en clomeja ottanut. Oikein pelkäsin, että millon se masis taas alkaa, mutta ei se alkanutkaan. Älyttömästi tuli herkuteltua viikonloppuna ja kaljoteltuakin grillin ääressä. Miestä naurattaa, kun aina noitten mässäyspäivien jälkeen uhoan, että nyt alko uus elämä...Sanoo kuulleensa sen joskus ennenkin=) Toiv. saadaan uutta elämää tähän ketjuun pian!! Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä pinossa on ollut oikeaa taikaa sillä osa mukaan tulleista on jo siirtynyt tosi toimiin ;o) Varmasti teillekin se kauan ja hartaasti toivottu perheen jäsen vielä tulee, toivotaan että vilttistaika purisi teihinkin ;o)

Omanapa: kp oisko 18, mutta johan on olo jo nyt sellainen että täti kurvais jo huomenna: vatsaa juilii, vihloo, oksettaa, väsyttää ja yleensä kun on molemmat rinnat oviksen jälkeen turpeat ja arat - nyt on vain vasen - aivan kuin maitoa täynnä... Noh turha kai tässä on mitään toivoa vielä elätellä, mun kohdallani kannattaa kai alkaa arvailla oireiden perusteella vasta kun täti on ollut vähintään viikon myöhässä kun tuntuu olevan samat oireet oli raskaana tai ei :o/ Kelläs muulla oli sama juttu en nyt muista kuka siitä juuri kirjoitti..

Ja Kantrille hyvää kesää sinullekin - toivottavasti tuot tullessasi positiivisia uutisia kun palailet lomilta samoin kuin Senniina :o)

Kesäisiä ajatuksia kaikille :o)

Vierailija
2/25 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina: Hyvä, että mieli taas parempi sulla!

Täällä alko kunnon niagaravuoto. Tiesin kyllä, että kaavinnan jälkeiset menkat voi olla runsaat mutta yllätti silti. Onneks alko kuitenkin niin pääsee taas piinailee.

Ria kp5 (jee mulla on kierto taas!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa vaan kaikki. Torstaina oksensin koko päivän ja etova hutera olo jatkuu edelleen kaiken lisäksi esikoisella on tulehtunut sylkirauhanen ja hänen kanssaan täällä nyt sairastellaan. Outoa muuten - mulla on nyt jo ristiselkä menkkakipeä, tissit aristaa ja päätä särkee samoin kuin joskus menkkojen aikana - oli pakko laskea (vaikka päätin olla laskematta tässä kierrossa) kp:t ja tänään on kp12. Taisi ovis tulla ja mennä tai sitten vitamoret sekoittaa jotenkin...

Hiljaista on ollut vilttiketjussa, mutta plussasäteilyä kaikille tasapuolisesti :o)

Iloa eloon!

Viltsu

Vierailija
4/25 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnistunut olemaan pois täältä jo pitkän aikaa. Siksipä päätin käydä vähän kurkistamassa. En tiiä yhtään mitä mitä tänne kuuluu, joten onnea plussanneille ja voimia tädin riivaamille.

Tässä kierrossa en odota meille plussaa. En tiedä mikä kiertopäivä on menossa, mutta ovis aikoja elellään. Kroppa huutaa niin vahvoja oireita, ettei niitä voi olla huomaamatta. Tikuttanu siis en ole. Touhuiltu on vähän ja sillon kun on tuntunu hyvältä. En tiiä onko osuttu oikeeseen päivään. Olen päättänyt että tässä kierrossa en välitä. En laske enkä kuumeile. Katotaan kuinka hyvin onnistun. Vähän meinasi meille meinaan tulla pakkopullaa tästä koko hommasta. Clomit kyllä söin, mutta miehelle en ole sanallakaan sanonu, et nyt olis hyvä aika laitaa simppoja liikkeelle. Katsotaan mitä tuleman sitten pitää.

Sain myös kerrottua äidille tästä meidän tilanteesta. Helpotti oloa huomattavasti. Enää ei tarvii pelätä että vanhemmat töksäyttelee jotain sellasta mitä eivät tarkota kun eivät vaan tiiä.

Hyvillä mielin täällä siis ainakin vielä ollaan. Katsotaan miten mieli muuttuu kun eletään pidemmälle. Sen varran olen antanut itselleni luvan laskea, et tiiän millon tädin pitäs tulla. Oon meinaan leirejä vetämässä tässä kesällä ni se vaikuttaa asiaan.

Tällä viikolla pääsen vielä koneelle, joten saatan käydä kirjottelemassa, mutta sitten lähden elämään leirielämää moneksi viikoksi ja kone jää unholaan. Ilmoittelen kyllä jos jotain suurta ja mahtavaa ja mullistavaa tapahtuu.

Mukavaa viikkoa kaikille! =)

Vierailija
5/25 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa pitkästä aikaa moikkaamaan...

Jos olette ihmetelleet etten ole edes listaa käynyt päivittelemässä, niin oltiin viikko Kreikassa. Ja nyt on muutamat viimepäivät mennyt sängyssä loikoillessa. Olen nimittäin niin pahoinvoiva, etten ikinä olisi uskonut. Mutta olittehan onneksi itse päivitelleet.. Vaikka aika hiljaista on täällä kai ollut.

Kovasti toivon, että kesä (ja toivottavasti lämmin ja ihana) auttaisi kaikkia teitä raskautumaan, tai ainakin pääsemään hyväksyvälle mielelle, että kaikki aikanaan! Tsempityksiä oikein lujasti teille!!!

Musta tuntuu, että voisitte itse jatkaa sitä Vilttiketjun päivittämistä. Kun en ole enää täällä koneella päivittäin roikkunut. On tosiaan niin huono olo ollut. Omituista, esikoisesta ei ollut mitään tähän verrattuna, ja tästä toisesta kuvittelin samanlaista, vaan toisin kävi. Toki kestän kyllä, kun ihana palkinto siintelee mielessä. Veikkaanpa muuten vaaleanpunaista nyyttiä tällä kertaa, kun niin erilainen oireiltaan on =)

Varmasti joku osaisi sen meidän listan niillä väreilläkin päivittää. Avaa viimeisimmän version Vilttiketjuista. Sitten painaa " vastaa tähän viestiin" . Sen jälkeen siitä otsikkorivin alapuolelta napsauttaa " lainaa alkuperäistä viestiä" Siihen ilmestyy sitten se viesti, jossa ei näy värejä, mutta ne kaikki käskyt ja värikoodit näkyvät. Siihen tekee sitten lisäykset ja muutokset, joihin laittaa eteen vastaavat käskyt ja koodit. Kun kaikki lisäykset on kirjoitettuna, niin kopioi koko tekstin. Sen jälkeen palaa edelliselle sivulle ja painaa kohtaa " aloita uusi keskustelu" . Sitten liittää sen kopioidun tekstin siihen. Ja lopuksi kirjoittaa vielä otsikkoriville uuden otsikon. Ja laittaa viestin menemään. Ok? Ei muuta kun kokeilemaan.

Haleja kaikille!

Selmiina

Vierailija
6/25 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Selmiina ohjeista. Voin jossakin vaiheessa päivitellä tuota listaa. Kesäkuun olen vaan nettipimennossa, joten jos joku välillä korjailis ja nostelis väreillä tai ilman. Tulis nyt vaan sitä plussapäivitystä sinne!!!

Kiva kuulla sinusta Kantri! Se on totta, että helpottaa, jos voi jollekin kertoa. Toivottavasti rauhoittunut mieli tuo toivotun tuloksen!

Vierailija
7/25 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustella täällä taas itseni kanssa=), vaikka ei ole " asiasta" edes asiaa. No, nostelenpa pinkkaa kuitenkin. Kellään ei taida olla piinispäivät menossa, kun on niin hiljaista. Pitää varmaan itsekin kohta ruveta totuttelemaan netittömään elämään. Toiv. vilttiketju kuitenkin pysyy hengissä, että voin taas heinäkuussa alkaa tilittää tänne!

Vierailija
8/25 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on tosiaan ollu täällä. Itekin oon onnistunu pysymään vähän pois täältä. On kyl toisaalta ollu niin kiireistä, et eipä oo pahemmin kerennytkään. Täällä ovisaikoja elellään. Oireista kyllä helposti nyt tunnistan oviksen. Keskenmenon jälkeen entistä selkeemmin. Sitä oon vaan ihmetellyt, et sain sekä eilen että tänään testiin 2 tasavahvaa viivaa. Ensin ajattelin, et en tänään testaakaan, mut sit mahaa on nippaillu niin kauheesti et pakko oli vielä testata. Mitenköhän tän nyt tulkitsis, et olikohan ovis eilen vai tänään. Me ollaan kyllä puuhailtu niin ahkerasti tässä kierrossa, et odotukset on kovat. Mulle on jotain flunssanpoikasta pukkaamassa. Kurkku on todella kipeä, kuivaa yskää ja hieman nuhaa. Toivon ettei nyt pahene. Nopeesti on taas tää lukukausi mennyt. Tämän viikon jälkeen alkaa koululaisen ja eskarilaisten kesälomat. Sit varmaan ehtii taas vähempi koneelle, kun pitää isommille yrittään järjestää jotain ohjelmaa.

Tsemppiä ja plussasäteitä kaikille tasapuolisesti!! Niin ja Ria kiva et se täti löysi tiensä teille. Tuntuu kyllä oudolta sanoa näin...

Shannon kp 15/24-29 ( Taitaa kierto venähtää pitkäksi kun ovisaikoja vasta elellään.......)

Vierailija
9/25 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin on tosiaan hiljaista, itsekin koitan pysytellä poissa netistä, muuten jämähdän tähän koneen ääreen ja lapset saavat riehua rauhassa...meillä on vielä huominen päivä saikkaria - vaikka näin kun on taas saanut olla kohta viikon kotona alkaa kaivata sitä, että saisi olla kotona joka päivä...

Mulla jatkuu edelleen heikotus ja oksetus, jonka tosin luulen johtuvan viime viikkoisesta vatsataudista, mutta myös rinnat ja alaselkä kipuilevat vaikka tänään siis vasta kp13 - yleensä nämä kivut tulevat oviksen jälkeen aikaisintaan kp19... joten eilen sitten oli " pakko" testata oman mielenrauhan takia. Ihan kuin se jotain olisi rauhoittanut :o/ kaksi niitä sittarin uusia rfsun testiä ja molempiin tuli haalea viiva :o/ mutta jos laskee huhtikuisista menkoista ja toukokuiset menkat olisi olleet ns. valemenkat, kp olis eilen ollut 39, joten olis kai plussa ollut jo ihan selkee plussa? Jospa ne reagoivat esim. ovikseen? Koitin etsiä näiltä sivuilta tietoa tästä testistä ja joku oli rfsun testillä saanut haamun vaikkei ollutkaan sitten raskaana. Mun viivat tosin näkyivät ihan selvästi eli eivät mun mielestäni olleet haamuja, mutta eivät sitten kuitenkaan olleet yhtä tummia kuin se kontrolli viiva... äsh hitsi mä en tiedä mitä ajatella...Helpointa ois kai mennä gynelle niin ei tarvitsisi pähkiä täällä...

Sadeterveiset ja plussasäteitä kaikille :o)

Vierailija
10/25 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että muitakin ilmaantuu linjoille...

Shannon: mäkin testasin viime kierrossa kahtena päivänä tasavahvat, joskin toisen päivän testiviiva oli kontrolliviivaa huomattavasti vahvempi. Muistaakseni asiaa täällä ihmettelin, kun eka tasavahva tuli jo kp12

Kp14 en enää testannut, kun kävin piikillä kp13.Välillä kuvittelen tuntevani oviksen, mutta musta tuntuu nyt, että mulla on jotain muuta vatsanpurua vasemmalla puolella. Tänään on nimittäin tuntunut ihmeen voimakasta kipua vasemmalla puolella. Oikeahan mulla on kai toimintakyvytön. Kp:t on kyllä ovista ajatellen liian aikasessa vaiheessa.

En tosin viitsi tsekata kp:ä, kun ei sillä tunnu mun kohdalla olevan mitään merkitystä. Pupuilu joka päivä/jokatoinen ei ole auttanut. Siitä emme kuitenkaan luovu, koska se vaan on meidän juttu. Ja tuntuuhan se täysin järjettömältä, että lapsettomuuden syy olis liika seksi!!

Vilijonkalla on kans erikoinen tilanne. Mä olen vähän ollut harmissani, kun tuntuu siltä, että huippaus ei jäänytkän clomien mukana pois. Myös etomista on edelleen. Menkat eivät kuitenkaan olleet valesellaiset, koska tavaraa tuli käsittämättömän paljon.

Kyllä sitä muuten on typerä, kun luin tuolta jostain, että joskus vaan miehen ja naisen kromosomit eivät käy yhteen ja hedelmöittyminen ei ole mahdollista. Silloin ei auta kuin luovutetut solut. Mitä jos meillä onkin sellainen tilanne...Ei pitäis lukea niin paljoa!!

Vierailija
11/25 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina: minäkin muistan lukeneeni joskus tuosta yhteensopimattomuudesta, ja kakkosta yritettäessä onnistuin löytämään artikkelin, jossa oli juttua siitä miten naisen elimistö saattaa yhtäkkiä ruveta ikäänkuin hyljeksimään miehen siittiöitä ja olin ihan varma, että se meitä vaivaa, minun munasoluni olivat alkaneet yhtäkkiä hyljeksiä mieheni siittiöitä - että vähän niinkuin olisi munikset kyllääntyneet... Mutta sitten kakkonen kuitenkin sai alkunsa, joten ei meillä tainnutkaan silloin olla siitä kyse ;o)

Mulla oli nämä toukokuiset menkat sikäli erikoiset, että " kunnon" vuotoa tuli vain yhden päivän, muuten tuli tuhrua, tosin menkat olivat kuitenkin niin menkkojen oloiset että olisi vaikea kuvitella niiden olleen valemenkat...jospas vaan ovis näkyy testissä...Nyt koitan pitää vaan pään kylmänä ja olla tämän enempää meuhkaamatta ja ajattelematta testejä tai menkkoja tai mitään muutakaan vauvakuumeeseen liittyvää, paitsi ;o) tiedättehän - sitä olennaisinta, etenkin näin ovisaikaan.

Vierailija
12/25 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shannon: Mä oon ymmärtänyt että eka plussa ovistestissä ois se oikea. Eli sen jälkeen kaiketikin voi tulla " ruutuun" mitä tahansa. Eli jos sen sun eilisen plussan olettais olevan se oikea, niin ovis on siitä 24-48 tunnin kuluttua. Korjatkaa jos oon väärässä, mut näin mä olin ymmärtänyt...

Viljonkka: Onpas sulla erikoinen tilanne! Äkkiä apteekkiin hakemaan uutta testiä! Oon täällä aiemminkin lukenut, että plussa pärähtää ruutuun " vahvana" vasta toooosi pitkän ajan päästä. Joku kirjoittelu muistaakseni testanneensa plussan vasta kp45 tai jotain. Tietty riippuu kierron pituudestakin mut muistelin että oli tosi myöhäinen vaihe tässäkin tapauksessa. bd bd

Täällä kärvistellään kammottavissa menkkakivuissa! Oksettaa ihan vietävästi, maha ihan sekaisin ja ai että kun koskee! Ei oo kyllä aikoihin ollut näin rankat! Eilen tuli siis muutama tippa tuhrua,sit ei mitään, tänään taas vähän enemmän, mutta hanat ei vielä auki ihan totaalisesti. Saas nähdä, tiedä tässä nyt sitten mistä alan taas uutta kiertoa laskemaan, onko nyt kp1 vai miten? Kun tuntuu hölmöltä ettei jo alottais uuden kierron laskua kun tuntemukset on samat kuin kovimpana vuodon päivänä... Eikä noilla laskuilla muuten ois merkitystä mutta kun syön niitä teroja niin sen takia...

Onpas nyt sekavaa mun löpinät! Mutta kaikille kovasti plussasäteitä, mä painun sohvan nurkkaan murjottamaan!

Vierailija
13/25 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas meidän pino pudonnut alas. Pitää vähän nostella. Kyllä se varmaan on sit niin et se eka plussa ois ollu oikea ovisplussa. Kiitos Naksu selvennyksestä. Ja jos se on niin, et ovis tapahtuu siitä 24-48 h kuluttua, niin sithän se pitäis just paikkansa. No puuhasteltu on riittävästi ainakin, joten ei auta nyt kuin toivoa parasta. Tässä kohtaa sitä on aina kumman toiveikas vaikka tietää, et kohta saa pettyä pahasti. Oikeesti mua kyllä pelottaa, et monta kiertoa tässä menee ennenkuin tulee seuraava plussa. 10.kierrosta tärppäs toi keskenmennyt raskaus. Ja nyt jos menee vielä toinen mokoma ennenkuin tärppää uudestaan niin sit en kyllä kestä.

Vilijonkalla onkin mielenkiintoinen tilanne. Eihän sitä koskaan tiedä jos oiskin vaikka tärpännyt. Ei muuta kuin testaamaan uudestaan muutaman päivän kuluttua.

Mukavaa keskiviikon jatkoa kaikille! Tulkaahan muutkin kertomaan kuulumisia!!

Shannon kp 16

Vierailija
14/25 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylipuhdas nega tänään apteekin omalla, joten en taida luottaa niihin rfsun testien tuloksiin ;o) ja kun on sellainen ovismainen olokin, pitää siis koittaa vielä houkutella miestä viltin alle tänään. Yourdaysin mukaan tyttöraskautta olisi pitänyt yritellä su, ma ja ti, joista meillä hyödynnettiin su ja ma, tänään on jo sitten tytönteon suhteen huonoaika, mutta eihän yrittänyttä laiteta...kun samaisen kalenterin mukaan ovis on huomenna.

Hiljaista on täällä pinossa, mitähän muille vilttisläisille kuuluu?

Plussasäteitä täältä sateen keskeltä!

Vierailija
15/25 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta tänne kuuluu. Tänään on ollu etova olo pitkin päivää ja nyt ihan oksettaa ja vatsa on sekaisin. Todennäköisintä on että olen saanut vatsataudin. En edes ajatellut muuta ennen kun äiti kysyi, että onko mahdollista että olis tärpänny. Mutta ei sen pitäis kai (?) näin pian alkaa sen pahan olon. Nyt on muistaakseni kp 17(en siis laske enkä seuraa kalenterista tässä kierrossa) ja ovis oli kai tossa loppuviikosta. En siis sitäkään tikuttanut. Mutta muuten päättelin että näin olis voinnu olla. Toivon vaan että tää paha olo menis pois (paitsi jos se johtuu raskaudesta jota todella kovasti epäilen).

On sen verran huono olo, että sohva taitaa kutsua. Mukavampia oloja teille muille.

Vierailija
16/25 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantri: Jakselemisia sulle! Toivotaan, että menee ohi sun pahoinvointi ellei sit oo raskaudesta johtuvaa.

Naksu: Mulla on kans joskus tollaset hirveet kivut ja oksetukset kun menkat alkaa. Voimia sinne!

Täällä on menkat kestäny jo 7 päivää eikä vielä loppua näy. Onneks se järkyttävä niagara-vuoto on sentään rauhottunu.

Plussaonnea!!!!

Vierailija
17/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilokseni (toivottavasti iloksenne myös) saan ilmoittaa, että tälle harvakseltaan pinoutuneelle vilttiketjulaiselle tuli plussa ma 29.5 kp 28/30!! =)

Nyt olen joka ilta *myönnän* testannu ja viiva vain vahvistuu, vaikka ei ole vielä hirveän tumma, mutta selkeä on. Ensin testasin Prisman halppistestillä, siihen uskoin n. 80%:sesti. Eilen Apteekin omalla ja vielä tänään apteekista saatavalla Early Detection- testillä. Kaikilla plussa, joten ei ole enää merkistäkään kiinni, jos joku ois huijannu.

Liityin muistaakseni vilttiketjuun tän kierron alussa ja silloin myös uudet ketjulaiset oli plussannu... Mahtavaa! Jotain taikaa tässä ketjussa on!

Toivonkin kaikille teille paljon plussatuulia- ja säteitä! +++

Terveisin

KJ25 rv 4+0 (tulokasta toivottu 1,5 vuotta)

Vierailija
18/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun saa lukea positiivisia uutisia. Itsellä ei olo ole vielä mikään paras mahdollinen. Oksennustautia siis tuo paha olo. Eilen illalla ei pysyny mikään sisällä. Olo oli kamala. Nyt on jo parempi. Vatsaan ei koske enkä ole oksentanut. Kamalasti ei silti vilä uskalla syödä, kun ei oo ihan varma mitä tuo maha kestää. Töihin kun ilmotin etten tänään tule, nii kuulin että kaks muutakin oli kipeenä. Eli ilmeisen tarttuvaa tautia. No josko se olo tästä helpottuis pikkuhiljaa.

Omasta navasta ei kyllä ole mitään kerrottavaa. Odotellessa tämä aika taas menee. En kyllä jaksa uskoa että olisin raskautunut tässäkään kierrossa.

Positiivisempaa mieltä teille muilla.

Vierailija
19/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun taas yksi meistä pääsi " kentälle" :o)) Oikein ihania ja onnellisia odotuksen hetkiä sinulle ja miehellesi!

Omanapa on aika hiljainen tänään, seuraavat kaksi viikkoa tulevat taas olemaan piinavan pitkät, tädin tulo tietää taas kyyneleitä ja murhetta, mutta sitten taas vauvakuume vie voiton...

Kantrille pikaista toipumista vatsataudista, itse podin moista tautia viime viikolla :o/ toivottavasti et joudu kauaa potemaan.

Hiljaiseen vilttiketjuun plussasäteitä ja iloa eloon kaikille :o)

Vierailija
20/25 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isot halaukset ja onnittelut KJ25:lle! Katson, jos saan päivitettyä esittely listaamme vielä tänään. Ihanaa, että tähän pinoon liittyminen tuo joillekin hyvää onnea. Itse en valitettavasti kuulu niihin, mutta onhan se hyvä, että on joku vakkarivilttisläinenkin olemassa=)

Mulla on viimeinen työpäivä menossa ja jään sitten joksikin aikaa nettipimentoon. Käyn kyllä kurkistelemassa kuulumisia ja kirjottelenkin, jos vaan koneelle pääsen.

Omasta navasta ei erityistä. Kp:t jossakin ennen puoltaväliä, luulisin. Oviksesta ei hajua, todennäköisesti ei tapahdu, mutta se ei enää järkytä. Suunnitelmat ennallaan palata syksyllä " kunnolla asiaan" , tosin olen alkanut miettiä enemmän sitä, kannattaako hoitoihin lähteä vuorotteluvapaan aikana. Pelkään, että pilaan vapaani suremalla eikä vuorottelukorvaus riitä kuin peruselämiseen. Pitäisi pieni laina ottaa hoitojen vuoksi, enkä haluaisi sitä. Luulen, että ehdottavat inssiä ja se ei kai ole ihan älyttömän hintainen kuitenkaan. No, katson sitten 3 menkkojen jälkeen, aloitanko vielä clomit vai pysytäänkö luomulinjalla.

Nyt kuitenkin toivottelen teille kaikille ihanille vilttisläisille lämmintä ja aurinkoista kesää ja plussatuulia tietty!!