Mitä laitoit miehellesi evääksi tänään
lasagnea
2 leipää juustolla ja kinkulla
keitetyn kananmunan
2 siivua taatelikakkua
jugurtti
Kommentit (37)
Hyvä eväät on ap kullalleen laitellut.
Maistuis kyllä mullekin.
Mies syö lounasravintolassa, kuten minäkin. Ja jos ei syö, saa kaupasta ostettua itsellensä evästä.
Minä tein ainakin itse evääni. Miksi se olisi vaimoni tehtävä, kun pystyn hyvin itsekin?
M.32
Vesiputelin. Ei olisi itse muistanut, vaimo muistutteli.
Miehellä lounasetu. Eiköhän se kalapuikkoja vedä amicassa.
Minä tein miehelle maittavan, terveellisen salaatin, johon olen kaikki ainekset kasvattanut itse siemenestä lähtien. Kylkeen vähän ahventa, omasta rannasta eilen onkimaani. Ja juomaksi laitoin kotitekoista karviaisraparperimehua.
Se aikakone toimi! Pääsin 1930-luvun AV:lle!
Laittoi itse eväänsä kun vielä nukuin. Kaupasta kyllä kävin ostamassa lisää leipää, että riittää evääksi.
Onko miehesi jättiläinen vai suursyömäri, ap? Vai kenties palomies, jolla on 24 tunnin vuoro?
Tein eilen ison annoksen gimbabia. Niitä jäi, joten asettelin kauniisti eväsrasiaan. Jälkkäriksi pakkasin yhden suklaisen flapjackin. Pari mandariinia.
En mitaan, sen sijaan kavin tyopaivan keskella kotona syomassa miehen minulle laittaman lounaan (Falafelia, pitaleipaa ja valkosipuli-minttujogurttia + kurkunsiivuja kylkeen.)
Parit paahtoleipä voikkarit jotka voitelin pimpsani kiima nesteillä.
Mies on aivan hulluna näihin.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi jättiläinen vai suursyömäri, ap? Vai kenties palomies, jolla on 24 tunnin vuoro?
No jos on joku ojankaivaja tai muuten fyysisen tyon tekija ja harrastaa liikuntaakin niin ei tuo ole edes paljoa. Lasagneahan voi olla vaikka vaan 100g. :)
Vierailija kirjoitti:
Minä tein miehelle maittavan, terveellisen salaatin, johon olen kaikki ainekset kasvattanut itse siemenestä lähtien. Kylkeen vähän ahventa, omasta rannasta eilen onkimaani. Ja juomaksi laitoin kotitekoista karviaisraparperimehua.
😂😂😂 Hahah, ihana!
Mä laitoin omalle miehelle:
- makkarakastiketta
- nuoria perunoita
- höyrytettyä parsakaalia
- tomaattiviipaleita
- 2x tumma ruispala
-0,5 l piimää
-xylitol pastilleja
taitaa olla iso poika jos tuollaiset määrät syö yhdessä vuorossa töissä.
Mies syö työpaikan ruokalassa, joka päivä.
Helpotus, ei tarvitse eväitä pakkaila, riittää kun pakkaa itselle.