Mitä laitoit miehellesi evääksi tänään
lasagnea
2 leipää juustolla ja kinkulla
keitetyn kananmunan
2 siivua taatelikakkua
jugurtti
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
taitaa olla iso poika jos tuollaiset määrät syö yhdessä vuorossa töissä.
Noo, mies aja rekkaa, joten kyllä sitä ravintoa tarvitaankin :)
Missäs muuten untuvakerä on grahampuuroineen? Ei oo tyrkyttäny sitä ratkaisuksi koko kesänä yhteenkään ongelmaan?
Ruislimppu, juustopala, suolaa ja pullollinen maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein miehelle maittavan, terveellisen salaatin, johon olen kaikki ainekset kasvattanut itse siemenestä lähtien. Kylkeen vähän ahventa, omasta rannasta eilen onkimaani. Ja juomaksi laitoin kotitekoista karviaisraparperimehua.
Vuoden Vaimo -palkinto sulle 🏆 😁
Maitua ja juustoleipää, vanukas jäkkkäriksi.
En laittanut eväitä, vaan tarjosin kotona lounaan: Provence-marinoitua kalkkunaa, yrttiperunoita, lehtikaali-granaattiomena-punasipuli-saksanpähkinäsalaattia, punakaali-omenasalaattia ja jälkiruoaksi luumupiirakkaa ja inkiväärirahkaa.
Minä annoin miehelle Hesen alennuskuponkeja yksi kerrosateria- ja yksi juustohampurilaiskuponki. Oli tyytyväinen. Hän on oppinut tulemaan vähällä toimeen.
Munaa ja piirakkaa. Niistä mun ihqu bi-mieheni tykkää.
En edes tajunnut et se oli lähteny, käänsin kylkeä.
Ite kävi mäkkärissä. Olin mukana, mutta hän tilasi ja maksoi.
Kinkkukiusausta, tomaattia, kurkkua, jälkkäriksi omenia omalta pihalta. Välipalaksi kirsikkarahka.
Ihanaa, että Suomessa on vielä nykyään AP:n kaltaisia naisellisia naisia! 👍
Valitettavan moni nykynaisista tosin sanoo, että minä en aikuiselle ukolle äidiksi ala! Jos aikuinen mies ei osaa itselleen ruokaa laittaa, olkoon nälissään!
Mun mies aina laittaa mulle aamupalan ja eväät, se aina huolehtii musta niin kovasti.
Molemmat syödään lounaspaikoissa työssäolessamme. Parempaa ja sosiaalisempaa, mun eväät.
Ei vaimo passaa, eikä tarvitsekaan.
Pastaa ja kastiketta sekä pari leipää välipalaksi.
Siksi, koska oman rakkaan tekeminä niistä tulee paljon maittavampia:) Minä teen eväät miehelleni ja hän tekee ne vastaavasti mulle:)