Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen syntymäpäivälahja minulle oli kartonki tupakkaa vaikka lopetin kaksi kuukautta sitten "en mä muistanut, mutta voin vaikka polttaa ne ite sit"

Vierailija
12.08.2019 |

Ei muka muistanut. Ei kenelläkään voi olla niin huono muisti. Osti siis lahjan tarkoituksella itselleen. Pointti ei nyt ole se, että olisin tarvinnut kalliita lahjoja, mutta olisi edes muistanut jollain pienellä joka on tarkoitettu minulle. Tuo nyt oli vaan silkkaa itsekkyyttä ja koin sen vähän loukkaavanakin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä kyllä. Mutta muisti kumminki, se on enemmän mitä moni muu saa (minä mukaanlukien..)

Vierailija
2/13 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyt naapurin Reiskalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että myyt ne sille markkinahintaan tai trokaat muualle. Sitten myyntirahoilla voit ostaa jotain muuta. 

Tai tee kokko niistä.

Tai anna ne jollekin toiselle. 

Vierailija
4/13 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain mieheltäni viime ystävänpäivänä lahjaksi patalapun ja patakintaan.

Vierailija
5/13 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet aattelee vaan itseään. Mulle mies tapasi tuoda merkkipäivinä erään jutun, jota en halunnut, ja viimein sain sanottuakin, että on tosi kiva kun muistat, mutta muista jollain muulla mieluummin. Vajaa 2kk syntymäpäivistäni tapahtui tämä. Ja synttäreillä taas se sama vanha, aivan kuin keskustelua ei olisi käytykään. Ei hän kuulemma muistanut. 

Vierailija
6/13 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mies on ostanut maitosuklaata lahjaksi, vaikka tietää, että olen maitoallerginen ja lisäksi silloin olin muutenkin sokerittomalla dieetillä. 

Vierailija
7/13 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy panemassa naapurin Jormaa ja sano, että unohdit minkä näköinen mies sinulla on.

Vierailija
8/13 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin miehen syntymäpäivänä jonkun kivan mekon tai korkkarit omaa kokoani ja sanoisin että no voi, unohdin ettet sä käytä tällaisia, no mutta mä voin käyttää sun puolesta.

Vierailija
9/13 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä tyyppejä. Myy se kartonki jollekin ja osta itsellesi jotain kivaa. Ja se pannulapun antaja, palauta ne ja sano että tässä on sit kolmen kuukauden kokkausvuoro kylkiäisenä

Vierailija
10/13 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet on ihan juntteja eivätkä osaa huomioida naistaan mitenkään. Ennenkuin on sanottu aamen, ne ehkä vähän huomio mut sen jälkeen kun "kodinkone" on rengastettu, sitä ei heidän mielestään tarvii enää huomioida, se pysyy siinä lieden äärellä muutenkin... ja jos ei pysy niin vaihdetaan nuorempaan

Vierailija
11/13 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet on ihan juntteja eivätkä osaa huomioida naistaan mitenkään. Ennenkuin on sanottu aamen, ne ehkä vähän huomio mut sen jälkeen kun "kodinkone" on rengastettu, sitä ei heidän mielestään tarvii enää huomioida, se pysyy siinä lieden äärellä muutenkin... ja jos ei pysy niin vaihdetaan nuorempaan

Yhyy kaikki miehet ulinaa taas. Valitse muitakin kuin niitä jännä miehiä.

Vierailija
12/13 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsö, et tietenkään anna sen polttaa niitä. Myyt ne ja ostat itsellesi jotain kivaa!

Vierailija
13/13 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole edes oleellista, poltatko vai et. Kartonkin tupakkaa on synttärilahjana niin junttia kuin voi ikinä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi