voiko normiäiti pettää niin ettei mies saa tietoon
sanotaan nyt 10vuoteen vaikka...eli junailee asiat suht normikaavalla ja antaa vaikutelmaa vahvasti ettei mitää kiinnostusta muihin vaikka olis tilaisuuksiakin. kertokaa isät kokemuksia. pettämisellä tarkoitan jo sitä että antaa kopioida / kopeloi ja siitä eteenpäin
Kommentit (10)
Normiäiti?
Ööh. Kyl pettäjä osaa peittää pettämisen, sukupuolesta riippumatta, jos toinen ei osaa epäillä.
Mulla on fwb jo 6v perheäidin kanssa.
Voisi tietenkin, tosin se tekisi omasta elämästä syyllisyyden kanssa painimista ja itsearvostus olisi koetuksella. (Olettaen, ettet ole aviossa pakotettuna.)
Itse olen neljän lapsen äiti ja tilaisuuksia nyt olisi ollut jonkin verran. Jos niitä hakemalla hakisin niin ei tarvitsisi kuin soittaa numeropalveluun ja pyytää exän puhelinnumero, siltä saisi heti.
Ihan ihmisestä ja elämäntavasta riippuu kuinka paljon niitä ihastumisia ja mahdollisuuksia tulee. Itse ihastun helposti, onneksi harvoin kovin voimakkaasti niin ei ole vaikea tukahduttaa näitä himoja. Miestäni kuitenkin toistaiseksi rakastan enkä ikinä ainakaan pettäisi, siinäkään tapauksessa ettei saisi koskaan tietää. Kunnioitan suhdettamme enkä halua "liata itseäni".
Kyllähän on naisia ja äitejä, jotka pystyvät valehtelemaan lapsensa isästä tai salaamaan m.u.rhan. Eiköhän sivusuhteenkin salaaminen joltain onnistu.
Jaa, minun kommenttiani ei julkaistu. Eli tietysti voi, ihmeellinen kysymys.
M36
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minun kommenttiani ei julkaistu. Eli tietysti voi, ihmeellinen kysymys.
M36
Jos aloittaja laskee pettämiseksi jo sen että antaa jonkun kopeloida niin siihen nyt on mahdollisuuksia jokaisella, jota ei ole lukittu kellariin. Minä nyt en laskisi sitä vielä pettämiseksi, en vaatisi saada tietää jos joku tanssilattialla esimerkiksi olisi kopeloinut rintoja tai peppua, jos se siihen olisi jäänyt
M36
Joku voi, joku ei voi. Esim. kellarityrmässä lukittuna huomattavan vaikeaa. Tyhmä aloitus. 👎
tyhmä vastaus ei aloitus..eiköhän se ihminen aivoilla ajattele ja tietää tadsn tarkkaan mitä on tekemässä
Ei voi! Kaikki paljastuu aikanaan.
No kysypä vaikka äidiltäsi. Vai isäsikö tässä nyt oli se pettäjä?
Outo kysymys. Mitähän sä ajat tällä takaa.