Olen eronnut hiljattain ja nyt olen huomannut miten itsestäänselvyys nykymiehille naisen karvattomuus on
Jotenkin silmät avautui, kun eräs mies ei millään tavalla edes ajatellut, että minulla voisi olla alapään karvoja. Siis puhui vain heti siihen tyyliin, että automaattisesti oletti olevani posliini. En kehdannut korjata, että miestä tiedät millainen minun karvoitustilanne on.
Viimeksi olin sinkku 2000-luvun alussa. Ei silloin naisen karvoitus ollut mitenkään outoa, ihan normaali asia.
Mun nyt sitten täytyy ilmeisesti alkaa sheivaan säännöllisesti, etten ole mikään kummajainen miesten silmissä?
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
No älä ala sheivaamaan.
Sellainen olo tuli, että sosiaalinen paine pakottaa.
Olen ihan hämmentynyt miten se mies niin automaattisesti ajatteli, että olisin posliini.
ap.
Yhdeltä mieheltä saamas kokemus ja heti olet flippaamassa? Oletko varma, että olet valmis tutustumaan uuteen mieheen?
Millä vuosituhannella te oikein elätte, jos alatte karvoja ajelemaan siksi kun sosiaalinen paine tai joku mies käskee ? Jokainen päättää ihan itse karvoistaan piste.
Ei me posliinia haluta (todella harva mies on täysin posliinin perään). Mutta siistitty kyllä, suurinosa meistä toivoo kumppanilla olevan. .
Vierailija kirjoitti:
Millä vuosituhannella te oikein elätte, jos alatte karvoja ajelemaan siksi kun sosiaalinen paine tai joku mies käskee ? Jokainen päättää ihan itse karvoistaan piste.
No päättää päättää, mutta on vähän epävarma olo tämän koko deittailuhomman kanssa. En minä osaa, kun 18v yhden ja saman miehen kanssa olin. Ei tarvinnut mitään ajatella, sen kun oltiin ja elettiin.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No päättää päättää, mutta on vähän epävarma olo tämän koko deittailuhomman kanssa. En minä osaa, kun 18v yhden ja saman miehen kanssa olin. Ei tarvinnut mitään ajatella, sen kun oltiin ja elettiin.
ap.
Olet hijattain eronnut, niin kannattaisi ehkä nyt opetella ajattelemaan sitä mitä SINÄ haluat, eikä enää muita. Tuhannen taalan paikka ajatella kerrankin itsekkäästi.
"Sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä!" Yksi naisten alapääkarvaketju loppuu, heti alkaa toinen.Pildekarva-Jonne ei näköjään osaa mistään muusta aiheesta kirjoittaa. Syö, nukkuu, kirjoittaa häpykarvoista ja kun av -palsta on kiinni, niin todennäköisesti katsoo häpykarvoja netissä
Siinäs haaveilee posliinista. Minulla on sheivaamaton rämemajava, koska pidän omaa mukavuutta tärkeämpänä kuin ulkopuolisten mielipidettä. Ei ne karvat ole siellä turhaan.
Ainoa ihminen, jota sinun täällä pitää miellyttää on se peilikuvasta katsova persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Olet hijattain eronnut, niin kannattaisi ehkä nyt opetella ajattelemaan sitä mitä SINÄ haluat, eikä enää muita. Tuhannen taalan paikka ajatella kerrankin itsekkäästi.
Kyllä mä yritän ajatellakin. Itseasiassa mulla on ihan omasta halusta tällä hetkelläkin se posliini, mutta mua vain hämmensi ja hiukan jopa ärsytti, kun se mies oletti sen automaattisesti niin olevan. Että miten voi nykymiehet olla niin tottuneita siihen, että naiset sheivaa, kun ei sellaista silloin vuosia sitten ajateltu. Ja tipunko mä aivan markkinoilta, jos joskus taas olenkin lähes luomu.
ap.
Sanot äijille, että et tykkää ajella ja piste. Reilua kertoa avoimesti, jos se kerran monille miehille on dealbreaker.
Vierailija kirjoitti:
Siinäs haaveilee posliinista. Minulla on sheivaamaton rämemajava, koska pidän omaa mukavuutta tärkeämpänä kuin ulkopuolisten mielipidettä. Ei ne karvat ole siellä turhaan.
Tämä.
Olet varmaan huomannut miten itsestäänselvää sinulle on miesten saanti. Älä viitsi etuoikeutettu ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Tuo on naisen puhetta ☺️
Vierailija kirjoitti:
Yhdeltä mieheltä saamas kokemus ja heti olet flippaamassa? Oletko varma, että olet valmis tutustumaan uuteen mieheen?
Kyllä tuo totisinta totta on. Eron jälkeen ihan sama kokemus ja kavereilla myös.
Hyvä ystävä kertoi, kuinka uusi miesystävä ihan ensimmäiseksi sheivasi hänen karvansa ennen seksiä. Oli niin hämmillään, ettei tajunnut sanoa asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
"Sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä!" Yksi naisten alapääkarvaketju loppuu, heti alkaa toinen.Pildekarva-Jonne ei näköjään osaa mistään muusta aiheesta kirjoittaa. Syö, nukkuu, kirjoittaa häpykarvoista ja kun av -palsta on kiinni, niin todennäköisesti katsoo häpykarvoja netissä
Sinä se näät näitä sikamiehiä joka paikassa, kannattasko hakeutua hoitoon?
Mieluusti siistitty lyhyt karvoitus. Naisen oma asia, mikäli haluaa höyläillä.
Itse olen niin karvainen, ettei miehisyys muutamasta karvasta naisessa kärsi. Voin itsekkin viidakkia maston ympäriltä lyhentää, mikäli nainen toivoo sitä. Pois en ala ajamaan ja tuskin muun karvaisuuteni hyväksyvä nainen sitä toivoisikaan :))
No älä ala sheivaamaan.