o-o-o HELMINAUHAT vko 22 o-o-o-
Kommentit (70)
Tänään ollut niin varma olo siitä, että pian saisi testata plussan. Tiedän, että pitäisi malttaa oma mieli ja ei saisi olla liian innokas, mutta kaikki merkit jotenkin viittaa siihen.
Viimeisen kahden päivän aikana tullut seuraavia: ajoittan mahassa myllertää (pieniä vihlaisuja, " koputusta" ja " painetta" ). Ruoka ei maita (normaalisti maittaa välillä turhankin hyvin!) ja lievä paha olo ajoittain. Lisäksi turvotusta ja rintojen arkuutta. kp on 23/29 ... testaan kuitenkin vasta 29/29. Millaisia fiiliksiä muilla? Kuvittelenko nämä vain, vai voisiko tämä nyt olla merkki alkavasta raskudesta? Koska olette testanneet ensimmäisen kerran plussaa?
Kovasti jännittää - ensimmäistä matkassa ja lisäksi ensimmäinen yritys miehen kanssa, joten ei aiempaa kokemusta tuntemuksista.
Viimeinkin pääsen koneelle kertomaan, että kp 31 muuttui eilen rv 4+ jotain!!!
Jos kaikki menee hyvin niin meillä tulee nytten sitten esikoisen ja tämän kakkosen ikäeroksi vajaa 1v5kk. Hieman hirvittää, että kuinka kaikki sujuu, kun tämä raskautuminen nyt kuitenkin melko pian onnistui. Toisaalta olen kyllä aika luottavaisella mielellä.
Ei oikein meinaa vielä todeksi uskoa. Oireita mulla ei tosiaan ole ollut muita, kuin lisääntynyt valkovuoto ja itkuherkkyys/mielialan vaihtelut (ei kyllä ollut ihmeempiä eka raskaudessakaan ennen plussaa). Nyt sitten jään odottelaan, että koska se pahoinvointi taas alkaa...
Niín ja vilpittömät pahoittelut menkanneille, miellellään olisi teidän kanssa juttua jatkanut tuolla odotuspuolellakin! Uutta puhtia seuraavaan kiertoon!
Piinailijoille db bd
dynasty
Tervetuloa odotuspuolen Helminauhaan!
Kaikille muillekin, toivottavasti toisella puolella nähdään!
+++Plussaonnea!+++
KJ25 rv 4+3
MInä tässä piinailen vaan kp 26/29, mutta en ajo testata ainakaan vähään aikaan. Oireita on väsyttää, kylmettää, vatsasta nippailee. Teillä muilla on nuo rinnat kipeytyneet mutta minulla ei tunnu mitään eipä tuntunut ekassakaan raskaudessa kuin kylmyys ja väsymys 8kk asti siellä sitten tuli kylmyyden tilalle kuumuus. Mutta eipä tässä muuta.
RB
Onnea siis dynasty plussasta! Ihanaa odotusta ja vauvaliimaa :o).
Onko täällä Helminauhoissa muita kp 23 (itse 23/29) olevia ensimmäistään toivovia? Olisi mukava kuulla fiiliksistä. Millaisia tuntemuksia/oireita on esiintynyt? Milloin ajattelitte testata ensimmäisen kerran? Kuinka paljon yritystä taustalla? Millä testillä testaatte?
Itsellä on kaapissa Mammaksi testejä. Olen kuullut niistä täällä vähän negatiivista palautetta. Aconia on kehuttu. Minkä hintainen Acon on? Itse tuli testattua hieman liian aikaisin, ja nyt yritän malttaa kp 29:ään. Vai kannattaakohan testiä tehdä edes vielä silloin?
Tulipas paljon kysymyksiä yhteen viestiin. Tämä on minulle vielä niin uutta, että näitä kysymyksiä riittää varmasti jatkossakin :). Ja ai niin, mielellään saavat tietty muutkin kuin ensimmäistä toivovat kertoa!
aiemmassa viestissäni (LA) olin siis laskenut väärin. Pitänee kerrata vähän tätä päässälaskua ;). Kovinhan on monimutkainen kaava.
Olen jonkun aikaa kirjoitellut tuonne pikkukakkosen puolelle, mutta siellä on ollut kovin hiljaista. Niinpä ajattelin vielä tupata itseni tänne helmikuisten kanssa jännäilemään loppukierron ajaksi, jos mukaan mahtuu?Lyhyesti tiedot:
Oma ikä 30, mies 36, esikoinen 05/05, ei ehkäisyä 01/06 jlkn, kunnon yritystä 05/06.Tämän La olis 19.2.06
Kp 21/29 menossa ja jonkin sortin oireita on (alaselänsärkyä, hönttiä oloa ja närästystä, jota esikoisesta oli heti alusta lähtien). Rinnatkin on kipeät, mutta sitä en oikein voi laskea, kun reilu viikko sitten lopetin imettämisen. En sitten tiedä kuvittelenko oireet, enkä toista vaihtoehtoa oikein uskaltaisi edes toivoa... En ole vielä testannu. Testin kävin kyllä jo ostamassa, se oli se r... jotakin, neljän kirjaimen lyhennelmä.Ajattelin testata ens viikonloppuna, kun olis juhlat tiedossa ja olis booliakin tarjolla.
Kovasti toivoisin kakkosta ja ihmehän se olisi jos jo nyt tärppäisi. Esikoista kun yritettiin tovi, yksi oli km 08/03 rv. 8+5 ja siitä meni vuosi ennen kuin tärppäsi uudelleen. Että uskaltaisiko tässä edes toivoa. No jännätään yhdessä.
Onnea plussanneille, plussaonnea kaikille piinailijoille ja tsemppiä tädin kylään saaneille!
Onnea dynasty! Toivottavasti täälläkin muuttuisi kp plussaksi :)
Tänään kp 30/28-30... mutta katosoo nyt, eipä ainakaan voi sanoa että olisi oireita.
Peipposka, tuota http ://www.kotitestit. com/ ainakin saa tilattua niitä aconin testejä. Kyllä ne ainakin minulla on toimineet. Mutta noista mammaksi testeistä ei ole kokemusta.
Alkais nyt sitten nuo menkat jos kerran on tullakseen...
Täytyy kokeilla noita Aconeita, kun olette niin kovin niitä kehuneet. Sivuilla mainittiin niiden olevat todella herkkiä. Ennen Mammaksi testejä olen kokeillut vain Apteekin raskustestillä (se sininen peruspaketti).
Plussatuloksia kaikille ja eiköhän se tulos tule testillä kuin testillä jos jaksaa vain odottaa tarpeeksi pitkään ennen testausta. Itse en taida jaksaa odottaa kuin ensi viikonloppuun asti. Katsotaan ehtiikö testin tehdä ennen tätiä ja tuleeko täti ensiksi..
...eipä mitään kummempaa...eilen testasin " taas" negan, vähän alkaa lannistamaan mutta eipä sitä maalariakaan ole kuulunut...että voisin siirtyä tuonne seuraavaan kuuhuun...kp 37/??, ekan raskauden plussan testasin vasta kp 40... Eipä kyllä ole mitään suurempia oireitakaan, alaselkää särkee ja alavatsaa nippailee aina sillon tällön tuntemuksella että nyt se maalari tuli...
Mutta hyviä viikonloppuja ja paljon plussia testaajille...ja taas on tulossa hyviä sadepäiviä pirttiviljelyyn...heh heh...
Nyyssönen