Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

o-o-o HELMINAUHAT vko 22 o-o-o-

29.05.2006 |

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosti onnea KJ25!

Vierailija
42/70 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyppään mukaan helmikuisiin näin " myöhäis-herännäisenä" . =) Oli palstatarmo hukassa jonkun aikaa, johtuneeko siitä että ei ole tulosta tullut plussa-rintamalla... =(

Sen verran voisin itseä esitellä, että me täällä miehen kanssa kovasti esikoisesta ollaan haaveiltu jo pitkään, yritys on alotettu lokakuussa mutta tuloksia ei siis vielä ole. Usko ja toivo on ollu kovalla koetuksella, mutta eespäin on mentävä...

Taitaa olla seitsemäs yrityskierto nyt menossa, kp jotain 14 paikkeilla. Aika ahkerasti ollaan nyt peittoja tuuleteltu, se on pakko kunnei tunnu plussa muuten pamahtavan....

Laskettu aika olis sitten menkkojen perusteella 22.2. Nyt elän toivossa, että kroppa ois kunnossa, normaalisti menkat on olleet 30-32 päivää mutta viime kierto jostain syystä venyi 44 päivään!!!??? Sotkee kyllä pahasti yrittämiset jos alkaa nyt noin sekoilla elimistö...Toivottavasti ois ollu tilapäinen häiriö!

Mutta plussaonnea kaikille ja tutuille terkut! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi onnittelut plussanneille. Täällä kärvistellään kp 27/26. Ja arvata saattaa, että oireita on ainakin itse huomannut jonkin verran. Nuo testit on pysyneet laatikossa, vaikka kovasti sieltä koittavat hypätä käteen. Taidan malttaa mieleni ja testata vasta joskus loppuviikolla, jos on aihetta, eikä täti ole sitä ennen ilmaantunut.

~Tuuli~

Vierailija
44/70 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan tänne kurkkimaan ja onnittelemaan kaikkia plussanneita! Itse siirryin jo tonne maaliskuisten puolelle joku aika sitten, mutta kiva lukea muiden plussa-uutisia!

Vierailija
45/70 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen kiitos kaikille onnitteluista! =)

Täällä kukutaan viikon ainoana vapaapäivänä kuuden aikaan vauvasivuilla.... =) illalla nukkumatti yllättikin jo klo 21 jälkeen niin ei oikein unta riittänytkään.

Jos sallitte, niin pyörin tällä puolella vielä, kun ei tuolla odotuspuolella ole oikein vielä silleen juttua... Ja toivon sydämestäni, että moni hyppää mukaani helmikuisten plussajunaan! Olihan mullakin/meilläkin jo toivo mennä, mutta näin iloisesti kuitenkin muistutettiin, että toivoa on.

Vinkiksi vielä, että tässä kierrossa join greipppimehua 0,2-0,5 litraa päivässä... Ja eka kerran kokeilin. Join sitä aina ovikseen asti kierron alusta. Limat kyllä lisääntyi. =) Muuta kummallisempaa ei sit kokeiltu, pupuilua ovista ennen ja ovispäivänä.

Kyllähän mulla ainakin pelko on tuolla takaraivossa, mutta eihän näitä asioita voi itse ohjailla. Mies kysyikin eilen, että kumpaa sukupuolta minä toivon. Vastasin, että ihan sama, mutta jos saisi valita, niin poika ois mukava esikoistytön jälkeen. Mieheni varmaan toivoisi myös poikaa. =) Sitten kun söimme illalla, hän sanoi, että syö nyt kahden edestä. Kiva, kun huomioi heti noin. =)

Esikoista odottaessa olimme vain häkellyksissä, eikä alussa oikein osannut vauvasta keskustella.

Olen kropaltani aikas hoikka, että tuntuu omaan silmään että turvotus, jota on, niin vatsassa näkyy. Mut sehän ehtii viel häipyä ennen vauvamasua. Toivon vain kovasti, että en heti paljastuisi töissä odottajaksi, eli ettei tulisi aamupahoinvointia. Esikoista odottaessa ei kyllä ollutkaan. Tavoite on pitää raskaus omana tietona rv12 saakka. On helpompi kertoa, kun ollaan kriittinen raja ylitetty.

Anteeksi tämä vuodatus, jos jollakin nyt oikein otti pattiin, niin kertokoon minulle, etten enää tänne juttujani jorise... =/ =)

*kaappaa monta helmeä mennessään plussajunaan*

Torstai on toivoa täynnä, tsempitykset kaikille, onnea piinailijoille!!!

KJ25 rv 4+0 (kp 31/30)

Vierailija
46/70 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti kurvasi paikalle tänä aamuna. Jotenkin tuntuu olo taas niin tyhjältä, tuntuu etten jaksa enää. En enää yrittää, toivoa ja pettyä. Kerta toisensa jälkeen! Tekisi mieli laittaa pillit pussiin ja unohtaa koko homma. Mutta tiedän jo etukäteen ,että oviksen lähestyessä mieli ei muualla pyörikkään kuin vauvan asioiden ympärillä!

Kiitos jotta tänne sain purkautua.

JA hirmuisesti vielä onnea kaikille plussanneille ja tärppionnea muille!!!

Vierailija
47/70 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mmimma:Pahoittelut sulle tädin tulosta, onko teillä ollut pitkän yritystä?

KJ25: Onnea nyt tuhannesti plussauksen johdosta sinulle ja miehellesi!

Olette sen kyllä ansainneet!!! Antaa itselleenkin toivoa vähän!

Nyt on pakko lähtä töihin, vaikka ei nämä asiat miksikään muutu, kun töissä käsittelen juri näitä asioita, vaikka kylläkin muiden ihmisten....

Hyvää torstaita kaikille!!!!

T.Omppu

Vierailija
48/70 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyllä oikeastaan kuulun tänne, koska seuraava mahd. la olisi 27.2....

Vierailija
49/70 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensikoiden puolella enemmän kirjoitellut, mutta nyt uskaltauduin tänne, sillä tänä aamuna se selvisi: Jos kaikki menee hyvin, meille tulee helmikuussa nyytti. Olo on vielä aika yllättynyt. Iloinen, mutta samalla pelottaa... Varsinainen tunnekuohu!

Vierailija
50/70 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa huomata kuinka helmiksissä alkaa plussia ilmaantua!! Ja tsemppiä tietenkin kaikille tädin yllättämille... on se vaan aina niin suuri pettymys, mutta kyllä se siitä vielä helpottaa! erityisesti voimahaleja mmimmalle, muistelen että olette jo aika kauan yrittäneet. toivottavasti ens kierrossa sitten onnistuis!!

itse olen pysytellyt vähän sivussa, kun ei oikein ole mitään kerrottavaakaan... nyt kp 10/26-30. Ovisaika siis lähestyy!! =) Outoa kun nyt jo alkaa olla " limanen olo" , en sitten tiedä onko nyt tulossa lyhyt kierto. harmittaa vaan vietävästi kun meikäläiseen on viime yön aikana iskeny räkätauti, ja se taitaa hiipiä tuohon isäntäänkin...saa nyt nähdä kuinka ahkerasti sitä jaksaa pupuilla... kyllä risoo jos koko ovis menee taudin takia ihan sivu suun!!

Mutta iloista päivää kaikille!!

Loviisa

Vierailija
51/70 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule vain mukaan tähän porukkaan, mullakin mahdollinen la on 27.2. onpahan sitten muitakin loppupään jännittäjiä!! huh, nyt jo aattelen että olis kiva jos joku pähkäilis testaamisen kanssa samoihin aikoihin...kun nyt ensin tulis edes se ovis...

Loviisa

Vierailija
52/70 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mmimmalle suuret pahoittelut.

Tervetuloa mukaan kaikki uudet!

KJ25! Pyöri vaan ihmeessä vielä täällä meidänkin parissa, jospa tosiaan saisit kiskottua meidät muut perässä plussajunaan!

Oma ( . )

Täällä on tosi positiiviset fiilikset pitkästä aikaa! Ovis tosiaan oli jo kp 14, lämpöjen perusteella uskallan siihen jo luottaa. Pupuilut ajoitettu hyvin ja nyt siis kolmas terokierto menossa. Nyt on niin suuret toiveet, että tällä kertaa tipun tosi korkeelta, jos niin käy.

Meillähän on raskaus saatu alkamaan jo monta kertaa, eli siitä ei ainakaan ole ollut kiinni. Mutta jospa tuo terokuuri nyt auttaisi sitä vielä jatkumaan kilppariongelmista huolimatta.

Hirmusesti plussaonnea kaikille!

piipaa kp 16/29

Vierailija
53/70 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa iskee lihaksiin.On kuin hakattu.Jalat ja kaikki lihakset särkee.Ihmeellistä.

Onnea plussanneille!

L+5 kp 14(16)/24-28

Vierailija
54/70 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt on menossa 32/28 eikä vieläkään mitään kuukautisia.

Jaahans. Huomen aamuna testaan sen negan, ja sitten ärsyynnyn

kun joudun näitä punatakkisia vielä odottelemaan turhan päiten.

Onnea kaikille plussanneille. Meikä taitaa huomenna siirtyä maalis-

toiveisiin. Jos sitten nappais siellä. ;)

Vierailija
55/70 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kuitenkin onnittelut plussanneille! Ihan parasta tosiaan on kun joku pitkään yrittäny saa vihdoin plussan. Tarrasukkia matkaan!

Pahoittelut tädin yllättämille. Tässä yks joka tulee taas oleen siinä porukassa. =(

Tsemppiä piinailijoille, toivottavasti kohta rytisee plussia lisää pinoon!

(.)Tosiaan tässä kierrossa tikuttelin ovista. Ja aivan turhaan plussaa ei ilmaantunu ollenkaan?! Testeissäkö sitten oli vika vai minussa? Täällä joku kirjoitti, että saman firman testit ei ollu toiminu. Tikutin siis kp13 alkaen 7 päivänä! Aina vaan oli se haalea viiva, joka ei ole plussa ovistesteissä. Limoja kuitenkin tuli ja omien tuntemuksien perusteella olisin luullut oviksen olleen viikonloppuna. Nyt en enää tiedä mistään mitään. Mystinen huono olo vaivaa edelleen. Sitä on siis ollu kohta kuukauden ja nyt sitten on alkanu huippaileen. Tänään menen verikokeisiin ja toivon, että siellä jotain selviää. Eipä taida meille olla toivoo tälle kuulle, mutta palstailen täällä, kunnes ne menkat taas alkaa.

Pikku2posti kp reilu 20 kai en oo jaksanu laskee

Vierailija
56/70 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joha niitä tanssittiinkin:)

Ja siellä prahan lomallakin käytiin ja t ä nään tultiin kotiin sieltä. No illalla lähtee autojuna helsingistä ouluun ja siitä ajetaan kuusamoon missä lapset ovat,joten ei sitä kauaa kerkee täällä kotona olla:)

Sitten tätä raskautumista....Mullahan oli ihan selvät oireet,eli tissit kipeet ja sen sellaista. Menkkojen piti alkaavasta tänään kun kp on 30,ja ikinä ei ole sen lyhyempää kiertoa ollut,päinvastoin. No maanantaina prahassa aamulla heräsin kun koko sänky oli aivan veressä kp silloin 27/30. Maha oli ihan äärettömän kipeä,siis kamalat menkka kivut. Oli tosi outoa kun alkoivat noin aikasin,noin runsaina(mulla yleensä eka päivä ihan pelkkää tuhrua) ja kivuliaina(mulla ei ole ikinä oikeestaan mitään kipuja). Sitä sitten ihmettelin ja maanantain vuosin ku hullu,tiistain ne loppu ku seinään. Ja tissit olivat taas kipeet ja" täydet" . Tuli ilta ja yö ja keskellä yötä heräsin taas selkä märkänä veresta ja sitten taas vuodettiin yli vuorokausi ihan täysi,kunnes taas tossa muutama tunti sitten loppuivat.....en siis tajua ollenkaan,mitä tää on..siis periaatteessa kahdet kovat kuukautiset peräjälkeen...Luulen vain että siellä oli matkalainen joka ei ihan jaksanut kuitenkaan pidempää reissua:(

Kummallista kerrakseen..

martina kp 4/30...siis siirryn maalishommiin sitten:)

Vierailija
57/70 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaisi vähän siltä, että olisi alkuraksauden keskenmeno. Siitähän voisi johtua tollainen runsas ja kivulias vuoto. Kannattaa varmaan vähän seurata tilannetta.

Minulla siis menossa kp.1/25 mutta sitkeästi vaan täällä vielä lueskelen juttuja.... Vuoto ollut todella todella niukkaa tänää mistä lie johtuu? Toka kierto teroluteja menossa tiedä siten miten vaikuttavat, menkka kipuja ei ole ollut ollenkaan! Sen ainakni saa tuo terot aikaiseksi. Normaalisti mulla on järkyttävät kivut 2-3 ekaa päivää.

Vierailija
58/70 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää jatkaa matkaansa tuonne Maaliskuisiin. :)

Vierailija
59/70 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäs se nyt Martina tuntuu?? Oliko kivat häät, sellaset mitä olit toivonutkin? Niin ja tsemppiä vaan seuraavaan kiertoon! niin kuin tietysti kaikille muillekin tädin uhreille!

Tänne ei kuulu mitään ihmeempiä. kp 11/26-30. On sellanen tunne että ovis tapahtuu varmaan aika aikasessa, limanen olo ollu jo pari päivää... kauanko teillä muilla tulee sitä limasta vuotoo? mulla tulee joskus viikonkin. enkä kyllä oikeen tiiä missä vaiheessa se ovis oikeesti tapahtuu, kun en oo tikutellu sitä koskaan. aattelin kyllä jossain vaiheessa niitäkin kokeilla. monesti sanotaan että viimesenä limasena päivänä tapahtuu ovis, mutta mulla se ei kyllä oikeen täsmää kiertopäivien tai muiden oireiden perusteella. tai en tiiä onko mulla sitten vaan lyhyt luteaalivaihe, eihän se tosiaan ole aina se tasan 14 päivää. no, onneks ei se flunssa iskenykään mitenkään pahasti, taitaa olla allergiaa tämä. simppoja on jo joka tapauksessa lähetetty liikenteeseen! =)

Pirteää viikonloppua toivottelee,

loviisa

Vierailija
60/70 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea martina Rouvalle :D

Minulla itselläni oli viime kesänä tuollainen (kait) alun km. Kun tein silloin raskaustestin johon ei heti ilmestynyt toista viivaa mut kun sitä myöhemmin katsoi (10-15min) oli ne molemmat yhtä vahvoja... pari viikkoa sitä kesti sit alkoi vuoto ja vuosin noin viikon ja tosi runsaasti kolme päivää ja saman kolme päivää joutui syömään särkylääkettä kun yleensä vain yhtenä päivänä kerran tarvitsee ottaa. Kun käytän tuota kuukuppia niin sen joutui tyhjäämään 2 tunnin välein, (kuppihan vetää n 25ml, mutta mulla se alkaa vuotamaan siinä 15ml kohdalla) Ja normaalisti runsasta vuotoa on vain yhden päivän... (anteeksi tarkka kuvaus ü ) Mutta eipä sitä nyt suremaan, kerroin vain. Kovin yleisiähän noi alun km on, joista ei itse välttämättä edes tiedä.

Nyt ois Kp 28/28-30, huomenna odotan menkkoja alkavaksi jos ei tämä nuha ole sekoittanut kaikkea.