o-o-o HELMINAUHAT vko 22 o-o-o-
Kommentit (70)
Kerrassaan ihana uutinen!!
Jo olikin teidän vuoro!!! Ihanaa raskausaikaa sinulle!
M@ndi kp10/27
Huomenta muillekin :) Onpas ihanan aurinkoinen aamu!
Mä heräsin jo kuudelta paleluun ja nyin peittoa tiukemmin päälle. Lämpö oli lupaava 36.9, edellisessä raskaudessa aamulämpö oli 36.8. Muutenkin päivän mittaan olo on kuumottava ja posket hehkuu punaisina. Lämpö on yli 37 :) Eilen oikeastaan koko päivän poltteli alamahaa ja illalla S:n jälkeen tuli jotain ihme kramppeja, sattui kohdun kohdille. Jänskää... Kp on 29/32, yöllä ja aamulla oli hutera olo ja maha mongersi jotenkin sekavan oloisesti heräämisestä lähtien. (ainoa sekava taidan kuitenkin olla mä :))
Tekis mieli jo testata, pitää kipaista vissiin lähiapteekkiin Aconin hakuun, josko sitten huomenaamulla kokeilis onnea?
No anteeksi tämä ihme purkautuminen mutta kun tuolle miehelle ei oikein kehtaa joka vihlaisua ja kutitusta kertoa :)
Ihanaa tiistaita kaikille ja PLUSSAONNEA!
;) Onni-Ihme
Huomenta!
vettä sataa kuin Esterin p...
Esikko osallistuu tänään alakoulujen yhteiseen viestikarnevaaliin,juoksevat tuolla sateessa,lätäköiden yli=(Toivottavasti kuitenkin menee hyvin kaikki!!!
Ja kolmosen esikoulun kevätjuhla illalla.Saamme kuulla muunmuassa pienen tyttömme laulua.Liikutun taas kyyneleet silmiin!
Taas yksi on niin iso että lähtee koulutielle,nyyh!
Omaan).(ei kummempia tuntemuksia.eikä vielä pidäkään.Eilen tuli ovislimat joten mahdollisuuksia on!
Katsotaan nyt.Yritän pitää jalat maassa jos suinkin mahdollista.Tämä palstailu vaan ei tue sitä päätöstä=)
Leanna kp 12/24-28
Täällä alkaa olla kans jänskät paikat... Tänään nimittäin on kp 27/28-33. Testailla olen ajatellut vasta ens viikolla tiistaina, kun aviosiippa palailee reissusta kotiin, jos silloin enää mitään testejä tarvitaan...
Oireita kyllä piisaa vaikka millä mitalla. Viikonloppuna huomasin vääntäväni itkua ihan hassuissa tilanteissa, alavatsalla ja ristiselässä on ollut tuntemuksia ehkä viikon verran, olo on väsynyt ja sumuinen, rinnat eilisestä lähtien jonkin verran arat, pientä etovaa oloakin esiintyy. Ja mies eilen totesi, että kyllä siellä masussa joku taitaa olla, kun noin kiukkuinen olet, en kuulema ole ihan normaali. Ja normaalia menkkoja edeltävää tarmonpuuskaa ei ole ollut. Että jos en raskaana, niin ainakin valeraskaana taidan olla....
Jotenkin tämä kaikki on tullut niin äkkiä, etten oikein uskalla ajatella, et nää olis oikeita oireita, vaikka olo on selkeästi toisenlainen kuin normaalisti. Olen pikkukolmosesta haaveillut viime joulukuusta asti, mutta mies ei heti lämmennyt ajatukselle. Pari viikkoa sitten oli mieskin yhtäkkiä sitä mieltä, että ehkäisyn voisi jättää pois! Että tässä sitä nyt ollaan. Katsotaan mitä tuleman pitää... Mitä mieltä muuten olette uudesta äitiyspakkauksesta? Minusta vaaleansinisävytteinen puku on aika söpö :) Mielelläni ottaisin sen, jos tässä niin pitkälle päästään...
kielokukka
Onnea KJ25 ja kerrothan sitten mitä se toinen testi myöhemmin näytti :D
Tuntuu että kovin harvalle on vielä tuo plussa tullut. Toivotaan plussarikkaampaa loppua... :)
Tänään ois kp25/28-30 ja olo on ihan normaali, mitä nyt nuha tuntuu tulevan, pojalla sitä on jo ollut monta päivää. Kurkku kipeä ja paleltaa vaan. Tuskinpa tännekkään plussaa tulee, kun ei ole omassa olotilassa mitään muutosta muihin kiertoihin verrattuna. Jos pääsen kesäkuun 6. päivään asti niin sit varmaan pitää testi tehdä mutta sitä ennen en.
Ibe
Enimäkseen tälläisiä jotka eivät tunnu raskaus oireille. Ummetusta, närästystä, kylmyys, väsymys.
R-B
ONNEA KJ25!!!!! Plussauutiset on aina ihania, mutta kyllä mun mieltä liikuttaa, kun pitkään yrittäneet saa plussia. Tarrasukkia ja onnelista masun kasvattelua.
Eilinen oli outo päivä, kaupassa oksuolo ja koko illan juili ihmeellisesti alavatsaa (mulla on ihan erilaiset menkkasäryt ja ne alkaa vasta kun vuotokin). Sängyssä tuntu kun koko alaselkä olis puutunut, ei oikein tahtonut löytyä hyvää asentoa millään. No kaipa se pirulainen kurvaa pihaan punaisella rekalla, kun näin ihmeelliset oireet on.
Onko jo muita ilouutisen saaneita??
-m-
KJ25! Joko saan laittaa sut plussanneisiin listalle?
Masulin oireet kuulosti kyllä hyviltä, toivotaan että se tädin pahalainen nyt jättäis koko helminauhan rauhaan!
Mäkin sain jotain positiivista tänään eli miltei ovisplussan! JEE! Se oli viiminen tikku enkä aio enempää ostaa, mutta oletan siis että huomenna ois ovisplussan päivä ja torstai itse ovis. Ja se on hyvä se. On menny pari kiertoo tässä ilman selkeetä ovista joten kiva tietää, että kaikesta muusta huolimatta se ees vielä joskus onnistuu. Tuo oli jo niin paksu, että sen vois kyllä laskee oikeestaan plussaks, koska oon aiemmin ovuloinu " heikommallakin" viivalla.
Ja ukko sai viikon ylimäärästä lomaa joten ehditään vielä varmistelemaan!
Vettä sataa, mutta se ei tänään mieltä lannista!
piipaa kp 14/29
Pitkästäaikaa jotain raportoitavaa,eli vihdoin koitti ovisaika ja saas nähdä joko nyt tärppäis.Nyt sitten ajattelin kokeilla tämän kierron ilman terolutteja ja katsoa joko kierrot asettuneet paikoilleen.Toivottavasti kuiteskin pieni kyytiläinen iskisi kiinni eikä se puna-armeija hyökkäis sitten loppukierrosta.Eli kp nyt 14/27.
ONNEA KJ25 plussasta ja vauvalle tarrasukkia mukaan.Toivottavasti kirjoitin edes nimen oikein.
Kaunis kiitos kaikille onnitteluista! =)
Tein tosiaan sen toisenkin testin äsken, viiva ei ollut juurikaan vahvistunut, mutta siinä se kuitenkin oli.... Joten Piipaa, meni syteen tai saveen, lisää minut plussanneisiin. Ja pakkohan tässä on alkaa siihen itsekin uskomaan. =)
Kävin tänään työterveyslääkärillä muista syistä ja minun piti kertoa mahd. raskaudesta ja hän jättikin yhden lääkereseptin kirjoittamatta. Ja kertoi myös, että kyllä se testitulos vahvistuu ajan myötä, ettei saa hermoilla... (Minäkö hermoilen)
Saakohan noihin apteekkeihin kanta-asiakassuhdetta, kun varmaan tulee tehtyä vielä testejä tän viikon aikana ;) Mieskin katsoi tikut eilen ja tänään ja on viivat nähny, joten en ihan hullu vielä ole ja näe näkyjä...
Leanna(? menikö oikein), tervetuloa mukaan, sekä muutkin uudet, joita en ole huomioinu. :)
Nyt esikoisen kanssa touhuilemaan,
plussatuulia puhaltelee
KJ25
On toooosi vaikea hillitä omia testailuhimojaan, kun te muut jo testailette täyttä häkää. Minulla kun molemmat edelliset raskaudet ovat tuoneet tikkuun plussan vasta viikon - kaksi kuukautisten oletetun alkamispäivän jälkeen. Ja olen siinä välissä kummallakin kerralla tuhlannut omaisuuden lukemattomiin testeihin, kun oireet eivät vain ole hellittäneet.
Eli te kaikki, jotka olette testailleet nyt negoja, ei kannata vielä lannistua, vaan kokeilla vaikka vielä viikon päästä, jos tätiä ei näy :)
Olen vähän arka nyt pinoutumaan, kun edellinen raskaus päättyi keskenmenoon heti, kun aloin aktiivisemmin palstailla ja sain inventoitua vauvanvaatteet.... No, jospa en ala taikauskoiseksi, vertaituki kun on niin kullanarvoista tässäkin asiassa. Vain toinen rsakaanaoleva voi ymmärtää esim. tätä testailuhöperyyttä :)
PLUSSATUULIA kaikille!
Täällä menossa kp24/25. Hirveästi yritän olla ajattelematta koko asiaa, mutta kerta toisensa jälkeen ja kuukausi kuukauden perään sitä vain huomaa ajattelevansa raskautumista, viimestään näin " loppumetreillä" ajatukset pyörii asian ympärillä. No enemmän kait tässä valmistaudun huomiseen pettymykseen. En enää hirveästi jaksa uskoa, mutta se pienen pieni toivonkipinä kuitenkin jaksaa elää edelleen.
Mikä on tosi hyvä juttu. Ärsyttää vaan sitten jos ja kun kuukautiset
alkaa, koska menee ns. aikaa hukkaan. If you know what i mean?
Testailen uudestaa sitten ensi viikolla jos ei ala kuulumaan. 28/28
sunnuntaina tuloshan oli ouhdas nega.
Onnea KJ ja kaikille muillekin paljon lykky pyttyyn!
Ihana uutinen! Ihan mahtavaa!
T: Babyunelma joka taustailee vielä kuukauden päivät ja sitten toivottavasti tositoimiin taas uudestaan.
Nopsa pinoutuminen ennen saunaan menoa!
ONNEA HIRVEESTI KJ25! Mahtavaa, kauan odotaneitten plussat herkistää aina toden totta!! Myös muille plussanneille onnenrutistus. Kävinkin jo tuolla odotuspuolella helminauhojen ketjua lukemassa - ihan kivasti sielläkin jo oli juttua.
Täällä kp.28/27-29 hitusen jänskättää, mutta EN aio hätäillä testaamisen kanssa, vaikka hiukan polttelisikin. Oireita ei just suuntaan eikä toiseen... Saa nähdä kuin käy!
Uusille teretulemast ja kaikille tsempitykset!
dynasty kp.28/27-29 =/
onnea Piipaa lähes ovis viivoista!!!!
Ja piinailijoille tsemppiä sekä plussa onnea.
Mulle on iskenyt flunssa kuin salama kirkkalta taivaalta.Kurkku karhea kuin raastin rauta.
Tänän menen luomen poistoon ja operaatio jännittää hirmuisesti.Pieni juttu,iso jännitys=)
Kohta alkaa lomat,jee!!!
Leanna ja lauma sekä kp 13/24-28
niinhän se pirulainen kaarsi yöllä paikalle.
Meitsi poistuu maaliskuisiin tai jonnekin.
Vinhasti onnea muille piinaukseen ja plussiin.
-m-
olen tälläinen " noitaan" kallistuva tytteli joten ennustelin likkakaverille ja hän myöhemmin minulle ja sanoi että potraa poikaa näkyy. Ja minä siihen että höh kun toivon tyttöä. Mutta uskon ennustuksiin kun ne tulevat minulle näkyinä.
R-B