Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

o-o-o HELMINAUHAT vko 22 o-o-o-

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että plussa vahvistuu ja siis raskaana ollaan, mutta viikoista ei tietoa nyt kun heti keskenmenon perään tärppäsi ja se vuotokin oli, jonka aikana ovistesti näytti plussaa. Sen ovistestin mukaan olis kaiketi 4+? ja pahoinvointikin alkanut, joten pakko olla vähintään sen verran jos siitä päättelee. :)

Kaikille plussanneille hirmuisesti onnea ja vauvaliimaa ja kaikille muille hurjasti plussatuulia! =)

Toivottaa: Str@wberry

Vierailija
2/70 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä uutisia lukee aina mielellään!! Onnea vaan matkaan!

Täällä elellään ovisaikoja, kp 13/26-30. onkos muita suunnilleen samassa vaiheessa?? tuntuu että se oma mahdollinen testaaminen on niin hirveen kaukana, vaikka loppujen lopuks tää aika menee ihan hirveen nopeesti. kohta on jo juhannus! mitäs juhannus suunnitelmia muilla helmiksillä on? me ollaan mökillä, ihan niinku aina ennenkin. Kiva viettää juhannusta perheen ja sukulaisten kesken, ihan omassa rauhassa. (Paits että nyt vähän kyllä festaritkin kiinnostais, etenkin himos kun sinne ei ole niin pitkä matkakaan...)

Plussatuulia puhaltelee,

loviisa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiinhan niitä plussauutisia, paljon onnea!

Iksu ja Peipposka, aika tavalla samassa kierron vaiheessa mennään, minulla tänään Kp21-22/24-30. Mulla ei ole erityisempiä oireita ollut, hieman ehkä olen vielä tavallista hajamielisempi ja hieman erikoisia ruokia on tehnyt mieli. Alavatsalla välillä jomottelua ja paineentunnetta, välillä terävämpiä tuntemuksia. Rinnat on kohtalaisen kipeät, niin kuin usein tähän aikaan kierrosta muutenkin. Mitkään oireet eivät kuitenkaan viittaa raskautumiseen ainakaan vielä.

Petyin viime kierrossa aika kovasti, vaikka ei vielä " tosissaan" yritettykään. Nyt pelkään kokevani saman uudelleen... On tämä vauvakuume kova tauti!

Toivottavasti plussia saataisiin oikein reilusti ja vaikka jos yksi tännekin eksyisi! Tsemppiä!

Vierailija
4/70 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas loistavia plussauutisia, hienoa!

Iksu ja Blastis, aika samoissa tosiaan jännitetään. Toivottavasti plussatuulet ovat myönteiset meille kaikille!

Töistä:

Itsellä pohdituttaa paljon duunin ja raskauden yhdistäminen. Oma duunini on aika stressaavaa ja lisäksi olen viimeaikoina tuntenut itseni töissä hieman ylirasittuneeksi ja töitä tulee usein tehtyä iltaisinkin. Pitäisköhän nyt kun yritämme lasta hieman rauhoittaa? Km riski taitaa olla aika suuri jos stressaa töistä kokoajan?

Hieman myös omatunto soimaa, kun pomo vastikää (vitsinä kai) kyseli, että pitääkö ensi talveksi varautua sinun mammalomaan, vai voidaanko laittaa sinulle tämä projekti. Vastasin hymyillen, että ei tässä perheenlisäystä olla ajateltu - vaikka siis yritys on käynnissä. Toisaalta minusta koko kysymyksen esittäminen on pomoltani hieman virheveto.

Vierailija
5/70 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tutkielman kirjoituksen ohessa on mukava käydä täällä vähän selailemassa pinoja (jännä, että tutkielman kirjoitus etenee aika hitaanlaisesti ;). Kokeilimpa samalla mitä tuon Libero bannerin takaa löytyy, ja mm. aika mielenkiintoinen raskauskalenteri. Kannattaa käydä selailemassa.

osoite suoraan kalenteriin tässä: http://www.liberovaipat.fi/Pages/Pregnant/CalendarDefault.aspx?id=3050

Vierailija
6/70 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea plussaneille!

Se olisi piinaviikko.....Peipposkan kanssa aika samoissa, kp24/28-30 ja oireina mulla vain pömppöttävä vatsa. Vähän huono olo ollut useampana päivänä, mutta ei niinkään aamulla vaan vasta myöhemmin päivällä, tiedä sitten liittyykö mihinkään.

Juhannus suunnitelmia Loviisa kyseli; mökillä mekin kavereiden kanssa. Tuntuu että juhannukseen on vielä miljoona hetkee.....

/Banza

Vierailija
7/70 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä putosin taas ja siirryn siis tuonne maaliskuisten puolelle. Onnea odotuspuolelle siirtyville, toivottavasti kohta nähdään ;)

Onni-Ihme

Vierailija
8/70 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna ei niin kauheasti pino kasvanu, mut uusi viikko alkoi ja uudet kujeet sen myötä... :)

Täällä vietellään 6:tta vapaa päivää (nytkö nää päivät jo meni), huomenna taas työn pariin.

Tänään mulla on itselläni tutkimuksiin meno, ihan muuhun kuin raskautumiseen liittyvää. Mun piti sit täyttää esitietokaavake anestesiaosatolle, jossa kysytään mahd. raskaanaolosta. Enhän minä ole raskaana, tietääkseni, mut pitää sit mainita lääkärille, jos jotain toimenpiteitä aiotaan tehdä.

Todelliset piinan hetket on käsillä, mut nyt en aio kuitenkaan testata ennenkuin menkat on myöhässä, jos on. Kun ko yhden testin tein kp 25.

++Muksaa alkavaa viikkoa kaikille ja tsempitykset piinan kourissa oleville!++

KJ25 kp 28/30--

Vierailija
9/70 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä kaukaa. Eilen kotiuduttiin ja niin se arki alkoi. Koulukin loppui ja kesä edessä. Näillä näkymin kuitenkin ilman raskautta. Tein testin ennen matkaa, kp 24 ja ihan puhdas nega. Nyt sitten odottelen tätiä tulevaksi. Tosin viime raskaudessa testasin kp28 negan ja vasta reilu viikkoa myöhemmin plussan. Pikkasen on sellanen fiilis, että se ferrari kurvaa pihaan näinä päivinä.

Kaikille muille kuitenkin vinhasti plussatuulia. Tulen kyllä varmistamaan kun akka pirulainen ilmestyy.

-m-

Vierailija
10/70 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minäkin malttamattomana testasin perjantaina negan kp 29/??, mutta en lannistu vielä (niin kävi tuon tytönkin kanssa, kp29 nega ja kp 36plussa) testaan vaikka perjantaina uudestaan jos täti ei ole käymässä.

Mitäs muuta, viikonloppu taas takana... sadepäiviä ja lauantaina käytiin katsomassa/kuuntelemassa semmareiden keikkaa...ja hyvä oli...siinä istuessa koko ajan oli tuntemus että penkki on varmaan ihan punainen kun se täti on rynnistänyt paikalle...äkkiä sitten vessaan kurkistamaan...ei ollut kuin runsasta valkovuotoa pöksyt täynnä...mielenkiintoista ei joo...

Mutta ei muuta...ootellaan ja katellaan...

Vierailija
11/70 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää kun kaikki (itseni mukaan lukien) testailee negaa. Täällä on kyllä jo menkatkin alkaneet. Olen jo ilmoittautunut maaliskuisiin, mutta ei vielä ole saatu keskustelua aikaiseksi, joten häiriköin täällä.

Masuli: En ole tohon ferrari ilmaisuun nyt täällä törmännytkään. Silloin kun edellista yritin (-02), niin silloin ei kirjoiteltu tädistä mitään vaan nimenomaan just ferrarista tai shumista.

Itse en jotenkin osaa näitä kiertoilmaisuja käyttää. Esim. pupuilu kuulostaa korvaan hauskalta, mutta en pysty sitä omalla kohdalla jostain syystä käyttämään :)

Yritän saada tota pikkumiestä päiväunille, vaikka se huutelee tuolta sängystä. Varmaan tuhoon tuomittu yritys jo alusta lähtien, kun ei nuo päiväunet enää oikein kotona maistu.

Laru

Vierailija
12/70 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikka se on vaan ajan kysymys milloin menkat alkaa. Hätähousuna testasin kans negan kp29/28-50, vaikka mun kierroilla ei tod. ois kannattanu niin aikaisessa vaiheessa. No vielä ei oo kuitenkaan menkat alkaneet, nyt kp34 menossa. Harmittaa niin vietävästi jos nää mun kierrot alkaa taas pidentyä kun viimeks oli kuin oppikirjasta 28pv kierto ja sitä ennenkin usean kuukauden ajan oltiin ns. laskusuunnassa, mutta nyt näemmä mennään taas toiseen suuntaan oikein urakalla :(

Viikonloppuna en ehtiny koneelle, joten onnittelut mahd. uusille plussanneille ja Larulle pahoittelut tädin tulosta!

Vierailija
13/70 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negan testasin eilen 28/28. Veti kyllä mielen matalaksi, mutta...

vielä ei ole kuukautisia näkynyt. Koko ajan kyllä on sellanen olo

että alkaa ihan just. On helppoo.

Olis vaan kiva kun kk alkas jo jos ovat alkaakseen. Ei tässä jaksais

enää niitä odotella turhan monta päivää.

Vierailija
14/70 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen odottelen menkkoja. Kaupassa tuli tänään todella huono olo ja ajattelin, että kohta varmaan lorahtaa housuun oikein tuutin täydeltä. Oli pakko ostaa juotava jugu, muuten olis kyllä laatta lentänyt. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut....

Laru: musta on välillä kiva käytellä noita termejä(varsinkin kun mulle toi täti kuulostaa jotenkin hassulle), mutta onneks jokainen voi tehdä tavallaan, sehän se on tän palstan rikkaus. Ainakin mun mielestä. Taidetaan kuitenkin kohta molemmat kirjotella tuolla maaliskuisissa ;))

Muille, jotka ei vielä negaa ole testanneet, oikein muhkeita plussa-aaltoja.

-m-

Vierailija
15/70 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin sit perheen kans Prismassa ja tarttui sieltä taas testi matkaan... *punastuu*

Jotenkin olen tänään ollu omituisen unelias (kolmet pienet päikkärit nukkunu) ja tein sit testin vähän aikaa sit, enkä ole uskoa silmiäni vieläkään... sallitun ajan sisällä se toinenkin viiva tuli, mut haaleampana kuin kontrolliviiva... =))

Pakkauksessa on 2 kpl testejä, joten toinen jää loppuviikkoon. En muista nyt sen nimeä, mut alle 5 euroa maksoi ja sinänsä erilainen testi, että tikun piti antaa olla virtsakupissa 3-5 min.

Oireistahan olen maininnu sen runsaan valkkarin, jota on jatkunu koko ajan oviksen jälkeen, se on ollut uutta minulle. Ja nyt on jonku verran juilinu molemmin puolin massua. Mut toiv. tämä tästä vahvistuu. =) Vähän uskallan jo iloita, mut ei vielä kovin täysillä.

Mut ainakin tänään tuntuu, että paistaa se päivä meidänkin risukasaan. =) (yritystä kohta takana 1,5 vuotta, km ollut 8/05)

Sekaisin ajatuksin,

KJ25 kp 28/30--

Vierailija
16/70 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta, ihana uutinen! Sulle kyllä niin täydestä sydämestä tuota kahta viivaa oon toivonu!

Vierailija
17/70 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi viimekuussa mies oli hetkellisessä mielen häiriössä ja ehkäisy unohtui.Ei kuitenkaan tuonut mukanaan tammivauvaa.

Nyt en voi enää väittää mielen häiriöksi sillä 2 perättäistä " tapaturmaa" tapahtui viikonloppuna=)

Vaikkei päivät välttämättä olleet otolliset niin mahdollisuus on aina,eikö joo??=)

Yritys piti sijoittaa vasta loppu kesään,alku syksyyn mutta ote alkaa lipsua...

Jos hyväksytte,laitan esittelyä?!

Leanna kp 13/24-28

Vierailija
18/70 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut ens alkuun kaikille negan saaneille ;´( Eiköhän meistä aika moni kuitenkin siirry tuonne maaliskuisiin...

Onnittelut kuitenkin plussanneille!!!

Itse:

Mitään ihmeellisiä tuntemuksia ei ole ollenkaan mihinkään suuntaan. Nyt meneillään kp 18/27-28, joten piinailemista riittää vielä reilun puolentoista viikon verran. On kuitenkin aika vahva fiilis, että tulee iso paksu valkoinen nega. Toisaalta viime kierrossa olin viimeisellä viikolla ennen menkkoja raskausfiiliksillä ja nega testissä oli pienoinen yllätys, joten jospa nyt kävisikin toisinpäin ;o)

Viime raskaudessa olin jo ainakin viikon ennen testausta aivan varma, että plussaa tulee, oli niin selkeät oireet, mutta kaipa jokainen alkuraskaus on erilainen (tai niin ehkä toivon...)

Eipä tässä muuta kuin viikonloppua ja vielä enemmän kesälomaa odotellessa, hyvää loppuviikkoa kaikille!

-Iciar

Vierailija
19/70 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty me sut mukaan hyväksytään, tervetuloa! =D

Vierailija
20/70 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitän esittelyt listaan=)