TUTKIMUS: "when women thought a man was single, 59% found him attractive, but when they thought he was in a committed relationship, 90% found him attractive...single women were more interested in poaching an attached man rather than pursuing a single man"
Mitä ajatuksia tämä tutkimus herättää teissä?
https://www.oxfordhandbooks.com/view/10.1093/oxfordhb/9780199376377.001…
Jos et ymmärrä englantia niin tässä nopea google translate käännös, ei välttämättä kovin oikein käännetty mutta antaa jotain osviittaa:
"Kun naiset pitivät miestä yksinäisenä, 59% piti häntä houkuttelevana, mutta kun he ajattelivat olevansa sitoutuneessa suhteessa, 90% piti häntä houkuttelevana ... yksinäiset naiset olivat kiinnostuneempia kiinni olevan miehen salametsästyksestä kuin yhden miehen harjoittamisesta ."
Kommentit (50)
Kipeetä. Kai siinä on joku idea että "täytyyhän sen suhteessa olevan miehen olla hyvä kun on muillekin kelvannut, ja blaa blaa blaa".
Jooh, naapurin Narkkari-Reiska joka on saanut tuomion lapsiin sekaantumisesta ja hakannut vaimon neljä kertaa teholle on "hyvä" kun se on "kelvannut jollekin".
Voi huoh tämän palstan logiikkaa.
Sinkkuna minulla ei ole juurikaan vientiä, mutta silloin kun olin kihloissa naiset tuli juttelemaan ja jotkut jopa suoraan ehdotti seksiä. Eli allekirjoitan tuon
Täyttä shaibaa. Ei kiinnostaisi pätkääkään varattu. Sinkussa on potentiaalia.
kiltihkö miekkonen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jooh, naapurin Narkkari-Reiska joka on saanut tuomion lapsiin sekaantumisesta ja hakannut vaimon neljä kertaa teholle on "hyvä" kun se on "kelvannut jollekin".
Voi huoh tämän palstan logiikkaa.
En minä niitä kirjeitä sinne vankilaan kirjoita.
Yksikin alapeukku todistaa sinun olevan väärässä.
Sama naisilla. Sinkku ei kelpaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinkkunainen on itse asiassa arvokkaampi miesten silmissä kuin varattu.
Miehet ja naiset eivät operoi tämän asian suhteen samalla tavalla.
Varatut miehet eivät jää ruikuttamaan perään. Sinkuissa on aina riskinsä.
Se kertoo juuri siitä mitä naiset on täällä koettaneet selittää. Että luonne on tärkeämpi kuin puhdas ulkonäkö. Kun mies on jollekin naiselle kelvannut, se kertoo siitä että hänen luonteenssaan on hyviä puolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinkkunainen on itse asiassa arvokkaampi miesten silmissä kuin varattu.
Miehet ja naiset eivät operoi tämän asian suhteen samalla tavalla.
Millä tavalla arvokkaampi? Miksi?
Anonyymisti voin myöntää, että varatut miehet hieman kiehtovat. Ehkä siksi, että A) silloin flirttailu on vaaratonta tai ainakin oletan sen olevan vaaratonta, koska en itsekään koskaan loukkaisi puolisoani tekemällä mitään tyhmää, B) tuntuu kivalta saada miehiltä utelias, tutkiva katse, mutta en halua mitään sen enempää, ja C) silloin voi hieman fantasioida, että mitä jos kumpikaan ei olisi varattu, niin miten kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset olisivat mielummin alfan haaremissa yksi monista, kuin yksin betan.
Varatulla miehellä on vertaisryhmän hyväksyntä. Yksinäinen betamies on epäilyttävä
Ilmiö nimeltä
Esivalinta.
Pre-selection.
Tiesin että eroa on mutta yllätyin että noin paljon M43
Onhan se selvä, että parisuhteessa oleva mies on keskimäärin kelpaavampi kuin sellainen, joka ei ole parisuhteessa, koska ei tiedä syytä parittomuudelle. Oman suvun miehet eivät kiinnosta pätkän vertaa, mutta sielläkin on nähtävissä että kunnon miehet ovat pitkissä suhteissa ja luuserit tai hulivilit yksin.
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo juuri siitä mitä naiset on täällä koettaneet selittää. Että luonne on tärkeämpi kuin puhdas ulkonäkö. Kun mies on jollekin naiselle kelvannut, se kertoo siitä että hänen luonteenssaan on hyviä puolia.
Tämä. Mutta jatkakaa kaikin mokomin jankuttamista laatikkoleuasta ja metsästäjän silmistä.
Miehenä en ymmärrä tätä yhtään. Itse jos törmään viehättävään naiseen ja saan tietää sen olevan suhteessa niin menetän kyllä mielenkiintoni välittömästi. Naiset on outoja. Naisilla on joku kummallinen tarve kilpailla toistensa kanssa, mitä parisuhteisiin ja miehiin tulee. Miehillä sitä tarvetta taas ei ole, ainakaan oman kokemukseni mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sitä, että hyvän ulkonäön omaavat miehet ovat suosittuja naisten parissa.
Ei mitään uutta auringon alla.
-Nainen