=) KESÄKERTTUJEN maanantai
Kommentit (42)
[color=green]
Päivä on mennyt taas... Ja mitähän sain aikaan..hmm. en niin mitään.. No, jospa sitte syksymmällä..
Olipa taas pino.. Mitähän siä oli... Ainakin puudutteista: Ekassa ei kerenny saamaan mitään, joten kai se toinenkin menee ihan samaa rataa.. Jos kerkee, niin kai ne jotain suosittelee?! Ei hajuakaan, mikä on hyvä..
Vois alkaa jo tuuppaamaan ulos, alkaa oleen vähemmän kivaa.. Olen vielä himpun verran virtahepoa pienempi ja yhtä notkea, kuin porkkana.. Kolotuksia, jomotuksia ja supistuksia riittänyt.. Paitsi tietenkin tänään.. Hikoilua ja turvotuksia unohtamatta!
Hanna kyseli peräjomotuksesta.. On joo, sellaista omituista tykytystä, mikä edellisessä olikin jo synnytys.. Ei tällä kaverilla tunnu olevan vaan mihinkään kiire.. Joku helv.... hämäläinen!
Koittakaa jaksaa vatsojen kanssa, vielä se tulee meidänkin vuoro!
Aloitetaan sellainen Kerttujen Ässä-kuuri... Joskos auttaisi?!
MariAnn rv36 lus 4
Huh taas oli monta sivua luettavaa ja täytyy tunnustaa että enemmänkin vaan silmäilin teidän juttuja...
Jotain Gallluppeja oli ollut... Esikoinen syntyi rv 40+6 käynnistyi vesien menolla jonka perään melko pian (n.2h) alkoivat supistelut, lopulta päädyttiin kuitenkin hätäsektioon... Epiduraali on meikkikselle ehdoton ja ilokaasu taas ei toimi ollenkaan, oksettaa vaan. Synnytys vois alkaa vaikka suppareilla. Ei siinä vesien menossakaan muuten mitään vikaa ole jos sattuu tosiaan kylppärin lattialle tulemaan. Olohuoneen sohvalta tai auton penkiltä vois olla tympeempi siivota. Tai jos ihmisten ilmoilla lorahtais oikeen kunnolla....
Mä oon nyt ollu kaks päivää ihan he#¤#tin pahalla tuulella. Tuntuu että räjähdän ihan kaikista pikkuasioistakin. Naapurin lapsetkaan ei varmaann kohta enää uskalla tulla meille kun mä vaan tiuskin ja raivoan. Muutenkin on ollu huono olo. Varsinkin tänään kun olin siellä sokerirasituksessa. Kahdet päikkäritkin on pitäny ottaa että jaloillaan pysyy. Jospa tämä enteilis sitä että lähiaikoina jotain rupeis tapahtuun... Suppareita tms. " oireita" ei kyllä juurikaan ole, kipeitä ainakaan..
No nyt tarttee mennä jotain syömään, taas vaihteeksi:) Ja jospa sitten painuis vaikka pehkuihin.
Quest ja Mikki 37+3