Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Celine Dion Lorealin hiusvärimainoksessa

Vierailija
11.08.2019 |

Mikähän sävy hänellä on hiuksissaan? Eikös hänen hiuksensa pitäisi olla värjätty sillä mitä mainostaakin. Haluan saman sävyn hiuksiini, ihana vaalea kupari.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan tarkkaan ei ole kyllä itse nysvännyt mitään kotiväriä tukkaansa. Megatähtien ei tarvitse käyttää lorealeja.

Vierailija
2/8 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, näyttää olevan.

Vierailija
4/8 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celine on hoikassa kunnossa nykyään, ettei suorastaan riutuneen näköinen. Hiusväri hänellä kyllä on täyskymppi, ottaisin itsekin.

Vierailija
5/8 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä koska mainos on tehty, mutta valokuvissa tältä kesältä hänen hiuksensa ovat vaaleat melkein valkoiset?

Ps nuori rakastaja pitää hänet nälässä. Celine on aivan sairaan laiha.

Vierailija
6/8 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, siinä meillä taasen hyväuskoinen mainoksen uhri. Nuo hiusvärimainokset ovat kaikkein naurettavimpia, koska niiden mallit ja julkkikset eivät todellakaan itse käytä niitä. Ap voisi pohtia, värjäisikö itse tukkaansa, jos olisi miljonääri.

Vierailija
7/8 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah, siinä meillä taasen hyväuskoinen mainoksen uhri. Nuo hiusvärimainokset ovat kaikkein naurettavimpia, koska niiden mallit ja julkkikset eivät todellakaan itse käytä niitä. Ap voisi pohtia, värjäisikö itse tukkaansa, jos olisi miljonääri.

No tämä avaushan oli vähän niin kuin vihjailua siihen suuntaan, ettei nuo mainosten tähdet oikeasti mainostamiaan tuotteita käytä.

Ap

Vierailija
8/8 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektinen on, jotain syömishäiriötä selvästi taustalla. Kokeile nro7 koetupsuun niin näkee millainen väri on, oma hius vaikuttaa lopputulokseen. Dionilla lopussa näkyy ainakin vaaleampaa raitaa joukossa...mutta jos hiukset on alupitäen raidoidetut niin väri ei tartu niihin niin hyvin ja lähtee ainakin raitakohdista pesuissa vaalenemaan ja sävystä tulee vivahteikas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi