LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Mä kommentoin joskus Sofian instakuvia. Silti Sofia ja Eetu ovat mielestäni aidompi pari kuin team jj. Paras pari on V&R. Oikeita ja todelliselta näyttäviä tunteita molemmin puolin.
Voi ei, mä olen aivan varma et Vanessa ja Reetu taisi voittaa. Joku oli jakanut tuonne love island facebook ryhmään uutisen, jonka kuvasta voi päätellä voittajan. Uutista ei enää löydy netistä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, mä olen aivan varma et Vanessa ja Reetu taisi voittaa. Joku oli jakanut tuonne love island facebook ryhmään uutisen, jonka kuvasta voi päätellä voittajan. Uutista ei enää löydy netistä.
Mietin täs kahesti et uskaltaako palstaa lukee, viime vuonna voittaja vuoti oikein tyylikkäästi ennen finaalia.. ja miksi se olisi muuten "voi ei"? Kaikki o hyvin niin kauan kun team jj ei voita.
Siis wtf? Julkaisiko maikkari oikeasti vahingossa voittajan ja sitten poisti uutisen? Google-tuloksiin uutinen nimittäin tulee mutta linkin takana sanotaan ettei sivua löydy. Jos jotakuta kiinnostaa niin "voitti love island suomi" -googletus paljastaa mitä ko. uutisessa luki. Älä tee niin jos et halua spoilereita.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuodesta vielä. Pauliina ja Ville lähti villalta parina,mutta jo samana iltana,kun saapuivat Suomeen,oli Sami Pauliinan luona. Ainakin Vanessa ja Reetu ovat puhuneet menevänsä samaan osoitteeseen aluksi. Näin on tehnyt myös Tommy ja Nikita instojen perusteella. Mielestäni oikein hyvä asia,näin ehtivät puhua asioista,miettiä jatkoa kunnolla ja aloittaa tutustumisen toisen arkeen.
Täh? oliko Sami tosissaa siel? Ja muuten, mikä se niiden homma siellä festareilla olikaan, minulla ei oo ig:tä ni en tiiä. Mut semmosen kuvan oon saanu että mukamas kavereita olivat vaikka kaikki muu kertoi toista, ja st tapahtu taas jotai kummaa.
Vierailija kirjoitti:
väärä pari voitti, harmi
Älkää vaan kukaan viitsikö tänne kirjottaa jos tiedätte voittajan. Itsekin leikin salapoliisia jo näin etukäteen mutta miksi haluaisin pilata muiden iloa. Antakaa ihmisten katsoa finaali rauhassa!
Eipä siinä kummosia ennustajan lahjoja tarvittu voittajan veikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
väärä pari voitti, harmi
Älkää vaan kukaan viitsikö tänne kirjottaa jos tiedätte voittajan. Itsekin leikin salapoliisia jo näin etukäteen mutta miksi haluaisin pilata muiden iloa. Antakaa ihmisten katsoa finaali rauhassa!
sanoinko kuka voitti? en
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
väärä pari voitti, harmi
sanoinko kuka voitti? en
No kannanotot ilman nimien mainitsemistakin voivat kertoa aika paljon. Ja tuo vain kannustaa muitakin tuloksen nähneitä kommentoimaan. Eli jospa vain pitäisit kaikki kommentit voittajista itselläsi pari tuntia. Ei luulisi olevan niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun yks ystäväpari on kuin Jenni ja Juho. Nainen aina halailemassa ja höpisemässä, mies tuskin vastaa haleihin. Mies ei esitellyt naista vanhemmilleen melkein 10 vuoteen eivätkä vieläkään ole vaihtaneet Facebook-statustaan että ovat suhteessa keskenäään.
Mutta niin vain asuvat yhdessä nykyään avoliitossa.
Että joskus nuo Juhon tyyliset miehet voivat yllättää.
Oho, ovat nykyään oikein avoliittoon päässee :O ? Ensinnäkin, mikä saavutus avoliitto on kenellekään? Toisekseen, tiedän useampia onneattomia avoliitossa, JOPA avioliitossa olevia. Mikään status ei valitettavasti takaa onnea.
Kolmanneksi, en ole vaihtanut FB-statusta minäkään, enkä vaihda, 22 avioliittovuoden jälkeen :D
nim.merk. onnellinen
Näinpä. Avoliitossa voi hyvin olla fwb-asenteellakin, ei kerro vielä yhtikäs mitään, että on saanut miehen "pyydytettyä" samaan osoitteeseen kanssaan. Minustakaan.
No en mä ainakaan pystyis asumaan vuosikausia jonkun miehen kanssa avoliitossa ihan kaverina. Kuitenkin pitäisi tavata tämän miehen . sekä omia - vanhempia ja kavereita sekä jakamaan oma koti ja sänky. Joka päivä olla tekemisissä eikä jäisi aikaa uuden kumppanin etsimiseen.
Kyllä musta se että asuu saman katon alla vuosia saman miehen kanssa jonka kanssa on myös seurustellut vuosia merkkaa myös romanttista suhdetta. Joillekin miehille ehkä mukavuussuhdetta mutta siltikin ollaan juuri tämän naisen kanssa valitusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
väärä pari voitti, harmi
sanoinko kuka voitti? en
No kannanotot ilman nimien mainitsemistakin voivat kertoa aika paljon. Ja tuo vain kannustaa muitakin tuloksen nähneitä kommentoimaan. Eli jospa vain pitäisit kaikki kommentit voittajista itselläsi pari tuntia. Ei luulisi olevan niin vaikeaa.
mä en ole vastuussa muiden kommentoimisesta. ja se et mun mielestä väärä pari voitti ei kerro mitään, koska kukaan ei tiedä mun mielipidettä kenen olisi pitäny voittaa.
Finaali alkaa kaikille klo 21 =)
Voi elämä Juholla ei oo mitään sanottavaa😊😊
Yök, jos Reetu ja Vanessa voitti! Toivottavasti ei!
Hei mikä tuo vanha biisi "Tyttydydyy" tuossa alussa oli?
No odotellaan nyt sitä päivää, kun Nikita on tutustumassa Tommylle tärkeisiin ihmisiin ja asioihin. Yksi erimielisyys niillä oli, kun Nikitaa ei tuntunut kiinnostavan oikein Tommyn elämä villan ulkopuolella.