LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Siis tuosta Oliverin ja Michellen jutusta ei tule yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä täysin ymmärrän Tommyä, että halusi ”testata” Nikitaa, että suuttuuko tämä hänelle jos hän on kerrankin se joka ei anna hyvänyön suukkoa. Lopputuloksena Nikita suuttui Tommylle. Ja Tommy loukkaantui siitä, että selvästikään ei Nikitallekaan ole ok, etteivät suukota, mutta ei silti ole valmis tulemaan Tommyä vastaan. Tommyn vaan pitäisi tehdä kaikki työ.
Täällä on kovasti haukuttu sitä, että Tommy käy ”tökkimässä” Nikitaa suukoillaan, mutta ymmärrän että hän hakee huomiota ja niitä suukkoja ja miten muuten niitä voi antaa, jos toinen ei suukkoja itse anna. Tuolta se sitten näyttää. En itsekään usko, että tarvitsee vetää kielareita muiden edessä, mutta kyllä läheisyyttä ja suukkoja voi antaa muutoinkin.
Mulla oli ennakkoluuloja Tommystä ja sarjan alussakaan en kestänyt hänen juttujaan, mutta sitten hän alkoikin miellyttää kun häneen ns. tutustui juttujen myötä ja kun ymmärsin, et hän oikeesti haluaa vaan hyvää, niin muille kuin itselleen. Ja oikeasti tehnyt töitä tuon suhteen eteen. Kyllä Nikitakin on tullut jo vastaan ja kasvanut (vähän) sarjan ja suhteen edetessä, mutta aika selvää on että ovat liian erilaisia ja haluavat liian erilaisen parisuhteen. Nikitalle sopii parhaiten ”äijäsuhde”, jossa ollaan melkein kamuja. Ei turhaa tunteilua, mutta ei myöskään draamaa. Tommy haluaa ja tarvitsee vahvoja tunteita ja vähän sitä draamaakin, että tietää suhteen ja tunteiden olevan aitoja.
Itse en pystyisi olemaan suhteessa Tommyn kaltaisen vaativan persoonan kanssa. En tarvitse jatkuvaa huomionosoitusta enkä haluaisi, että minun pitäisi palvoa miestäni kuin jotain jumalolentoa. Minun maailmani ei myöskään murene, jos jää hyvänyön tai -aamun suukot saamatta. Ihmiset on erilaisia, toiset kaipaa enemmän hellyyttä ja huomiota, toiset taas vähemmän. Tämän osalta Tommyn ja Nikitan tarpeet eivät kohtaa ja se tietää ongelmia jatkossakin.
Itse läheisyydestä pitävänä en jaksaisi jos toinen ei osoita hellyyttä. Että joutuu "kinuamaan" läheisyyttä.
Noniin, vihdoin Oliver pääsee ulkomaailmaan katsomaan miltä mikäkin (= Nea) näyttää ja tuntuu.
Kun herää unestaan, niin ehkä ihan oikeasti ennättää mischellen kanssa kahville asti(?). Ehkä. Tai sitten ei.
Ei mitä ihmettä nyt, Tommin ja Nikitan riita saatiin vissii Tommin syyks käännettyä väkisin, vaikka Nikita on henkisesti lapsen tasolla. Tommi alko nyt tossuks tuossa. Toivon tosiaan että Tommi löytää ulkopuolelta kypsempää seuraa ja Nikita vähän kasvais. Aika ilmeistä ettei tuo pari ainakaan kestä, mutta toki ihmeitäkin tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Noniin, vihdoin Oliver pääsee ulkomaailmaan katsomaan miltä mikäkin (= Nea) näyttää ja tuntuu.
Kun herää unestaan, niin ehkä ihan oikeasti ennättää mischellen kanssa kahville asti(?). Ehkä. Tai sitten ei.
No eiköhän tuo Nea kortti ole jo katsottu. Voi olla Oliverille shokki kun kuulee, että Nea on aika paljon tekemisissä Kassun kanssa. Michellen kans ei takuulla ole juttu jatkumaan ulkomaailmassa.
Kyllä Akun ja Sannin olis kuulunut lähteä, Oliver on alkuperäinen asukas ja edesjotan kiinnostusta tuota menninkäistä kohtaan mutta Akulla ja Sannilla ei ole mitään ja Aku on vähän hoopo.
Kyllä mää ymmärrän Tommya, alkuhuumassa mulle ainakin on hirveen tärkeetä, että toinen haluaa olla lähellä ja näyttää olevansa ihastunut/rakastunut. Tuskin toi Nikita hirveästi Tommysta välittää. Eikös kaikki Nikitan kuusi viimeistä juttua ollut kaatunut siihen, että mies vaan jätti. Nikita voi katsoa peiliin, että miksiköhän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun herää unestaan, niin ehkä ihan oikeasti ennättää mischellen kanssa kahville asti(?). Ehkä. Tai sitten ei.No eiköhän tuo Nea kortti ole jo katsottu. Voi olla Oliverille shokki kun kuulee, että Nea on aika paljon tekemisissä Kassun kanssa. Michellen kans ei takuulla ole juttu jatkumaan ulkomaailmassa.
Juu mutta Oliver silti pyöritellyt sitä koko ajan mielessään. Tarvitsee siis aimoannoksen realkteettiterapiaa villan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Mua surettaa Eetun puolesta illan jakson lopputulos.
Niinpä. Oliver oli Eetulle villan miehistä kaikkein läheisin ja paras ystävä (ja vastaavasti Tommy ja Reetu toisilleen läheiset). Oliver ja Eetu tykkäsivät kehitellä kaikenlaisia hauskoja pihapelejä. Olisin toivonut Akun ja Sannin tippuvan mielummin.
Nikita totesi itse kameralle, että haluaa edetä hitaammin. Ei pysty pakottamaan jotakin ja ymmärrän täysin. Tommy hoputtaa vieressä millaisen suhteen haluaa, ja haluaa elää sitä saman tien. Ei ymmärrä miksi Nikita ei vain voi tehdä mitä hän haluaa. Miksi ei toiste päin? Miksi ei voi relata ja antaa toisen tulla tahdissaan?
Ei ole normaali tapa alkaa seurustella niin, että ollaan 24/7 yhdessä koko ajan, ilman mitään tekemistä. Aivan epätodellinen tilanne. Ehkä siinä hämärtyy todellisuus. Ja kun ei ole mitään tekemistä on helppo verrata muihin, kun ei ole muuta mitä katsella, kun ympärillä olevat ihmiset.
Molemmissa vikansa ja hyvät puolensa.
Jos joku vaivaa parempi sanoa suoraan, että tämä tuntuisi hyvältä, kuin alkaa testailla, se on epäkunnioittavaa.
Seuraavaks ulos Aku ja Sanni.
Olisin halunnut kuulla Sannin ja Michellen koko keskustelun epäilyistään siitä, että Aku vaan pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaks ulos Aku ja Sanni.
Tai Tommy ja Nikita!
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut kuulla Sannin ja Michellen koko keskustelun epäilyistään siitä, että Aku vaan pelaa.
Aivan, on kyllä niin lipevä mies ja tuotannon suosikki. Katsotaan vaan, niin ei tippu vielä huomennakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua surettaa Eetun puolesta illan jakson lopputulos.
Niinpä. Oliver oli Eetulle villan miehistä kaikkein läheisin ja paras ystävä (ja vastaavasti Tommy ja Reetu toisilleen läheiset). Oliver ja Eetu tykkäsivät kehitellä kaikenlaisia hauskoja pihapelejä. Olisin toivonut Akun ja Sannin tippuvan mielummin.
Eetu ja Oliver 😢💔
Mut onhan tuolla onneksi vielä Jorge, uima-altaiden valtias, jonka kanssa vesiurheilla.
Ette kai te oikeesti äänestä Jenniä ja Juhoa finaaliin tai finaalissa jopa
jennin paha aamu osu sopivasti fiinalin alle,ja juhon piknik
jenniä ei niin tuntunut oliverin putoaminen haittaavan,vaikka on ennen muuta puhunut,siis niin teennäinen pari juho ja jenni:D
ihan feikkiä koko suhde
En tajua miks miehet haaveilee nuoremmista naisista kun se on sitten usein tuollaista nikita-tason teineilyä. Eihän tuollaista kestä ettei toinen pysty puhumaan vaan hyökkii koko ajan eikä arvosta läheisyyttä.
Jenni on niin aito, että Juho käy jotenkin kierroksilla siitä. Jep.