LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Oliver ja Jenni olis suosikkipari, mut on Juho ja Jenni tosissaan
Olen varmaan väärässä, mutta jostain syystä pariskunta Tommy ja Nikita vaikuttivat alusta asti siltä kuin olisivat tunteneet jo aiemmin toisensa.
Nikita kyllä kehui Tommyä, kuinka on ikäänsä nähden hyvin säilynyt 😆.
Nyt alkaa paapan naama jo kypsyttää.
Hiipii vähän mieleen kysymys että riittäisikö kuitenkin vähemmän jaksoja kuin 50. Koomista että jo vähintään jaksosta 40 lähtien kilpailijat puhuvat kokoajan että "pitää nauttia tästä loppuajasta", "aika loppuu kesken mutta ehkä jatketaan kotona"... Vielähän sitä ehtis 10 päivän ajan ihastua tai ehkä pelikunto on loppumassa itse kullakin :D
Michelle menee niin vaihtoon kunhan Oliver pääsee kotiin. En näe noilla mitään kemiaa.
En tiedä mikä riita sieltä on tulossa Nikitan ja Tommyn välillä, mutta ei Nikita musta ole niin lapsellinen, kun täällä haukutaan. ei hän ole tähän asti juossut ympäri taloa puhumassa pahaa Tommysta. Nuorihan hän on, mutta ei se Tommykaan kovin vanha tai kypsä ole. Ikäisiänsä ovat. Opettelevat elämää ja suhdetta ja noinhan sen oppii, kolhimalla. Kuka osaa heti? Ei kukaan. Ihminen hioo toista, särmää pois, toinen paljastaa vahvuudet ja heikkoudet. Sitten mietitään miten niiden kanssa elää, vai eletäänkö.
Kypsä ihminen tajuaa, ettei toista voi muuttaa , itsensä vain, jos sitäkään.
Jotenkin väärin että tuo nikita on Tommyn suosion siivellä päässyt näin pitkälle, Tommy on tuonut väriä tuonne taloon, harmi että hän panostanut koko reissunsa tuohon teiniin. Muuten soisi voiton vaikka Tommylle muttei hänen parilleen, sama vähän Jennin kohdalla, hänen parinsa on ratsastanut Jennin suosiolla
Spoiler varoitus! Aivan hirveä jakso, ei tuota Nikitan ja Tommyn tappelua jaksa oikeesti enää katsoa. Tuosta suhteesta ei voi oikeesti tulla mitään, kun kumpikaan ei tule toisiaan kunnolla vastaan.
Tommy on lapsellisempi kuin Nikita. Aina hakee riidan aihetta.
Tommy vertailee liikaa muihin kumppaniaan ja se jos mikä on väärin.
Nikita on kyllä lapsellinen. Olen Tommyn puolella tässä, ymmärrän Tommyä.
Siis mikä ihme juttu toi oikein oli? Tommy TESTAA Nikitaa, että miten toinen reagoi, ja sitten vetää kauheat kilarit? Tuntuu aika psykolta.
Tommy on oikeessa. On näyttänyt jo pitkään ettei Nikita oikeesti ole ihastunut Tommyyn, kaikki eleet ja teot kuvastaa sitä.
Tommyn kaltaiset miehet on oksettavia. Onneks mulla on kumppani, joka ei oo ikinä verrannut meidän suhdetta muihin tai mua johonkin toiseen naiseen, siis siinä mielessä et olisin huonompi tms.
Nikita ei osaa keskustella tai edes tapella, ainoat repliikit ovat aina "no ei sitten" "no tee sitten" "no älä sitten" -tyylisiä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä ihme juttu toi oikein oli? Tommy TESTAA Nikitaa, että miten toinen reagoi, ja sitten vetää kauheat kilarit? Tuntuu aika psykolta.
Narsistin piirteitä.
SIIS EN KESTÄ, katson tätä eilisen jaksoa. Sofia ja Eetu <3 <3 Siis mikä toi ihastunut "ooh" oli minkä Eetu päästi kun Sofia tunnusti rakkautensa, niin söpöä että huhhuh
Henkilökohtainen mielipiteeni tämän ohjelman rajoittuneen materiaalin perusteella on: Tommy on rasittava. Halusi tulisen naisen (lue: itsepäisen), sellaisen sai ja silti jaksaa lähteä vänkäämään ja muuttamaan toista jatkuvasti. P. S. En ole siis myöskään Nikitan puolella, molemmissa on vikansa.
Vierailija kirjoitti:
Testaaminen itsessään on hieman lapsellista, mutta muistakaa ihmiset asiat tapahtuu aina jossakin kontekstissa. Prinsessa Nikita ei suostu liikauttamaan per-cettään senttiäkään Tommyn hyväksi, ei ihme että se ajaa tuohon tilanteeseen jossa Tommy alkaa epäillä suhteen vastavuoroisuutta ja toimivuutta muutenkin ja johtaa tuollaiseen testaamiseen ihan vilpittömässä mielessä.
Mä kyllä täysin ymmärrän Tommyä, että halusi ”testata” Nikitaa, että suuttuuko tämä hänelle jos hän on kerrankin se joka ei anna hyvänyön suukkoa. Lopputuloksena Nikita suuttui Tommylle. Ja Tommy loukkaantui siitä, että selvästikään ei Nikitallekaan ole ok, etteivät suukota, mutta ei silti ole valmis tulemaan Tommyä vastaan. Tommyn vaan pitäisi tehdä kaikki työ.
Täällä on kovasti haukuttu sitä, että Tommy käy ”tökkimässä” Nikitaa suukoillaan, mutta ymmärrän että hän hakee huomiota ja niitä suukkoja ja miten muuten niitä voi antaa, jos toinen ei suukkoja itse anna. Tuolta se sitten näyttää. En itsekään usko, että tarvitsee vetää kielareita muiden edessä, mutta kyllä läheisyyttä ja suukkoja voi antaa muutoinkin.
Mulla oli ennakkoluuloja Tommystä ja sarjan alussakaan en kestänyt hänen juttujaan, mutta sitten hän alkoikin miellyttää kun häneen ns. tutustui juttujen myötä ja kun ymmärsin, et hän oikeesti haluaa vaan hyvää, niin muille kuin itselleen. Ja oikeasti tehnyt töitä tuon suhteen eteen. Kyllä Nikitakin on tullut jo vastaan ja kasvanut (vähän) sarjan ja suhteen edetessä, mutta aika selvää on että ovat liian erilaisia ja haluavat liian erilaisen parisuhteen. Nikitalle sopii parhaiten ”äijäsuhde”, jossa ollaan melkein kamuja. Ei turhaa tunteilua, mutta ei myöskään draamaa. Tommy haluaa ja tarvitsee vahvoja tunteita ja vähän sitä draamaakin, että tietää suhteen ja tunteiden olevan aitoja.
Sofia on niiiin kuplassa