LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Tommyn en usko näkevän Michelleä naisena, käyttäytyy kummisetämäisesti häntä kohtaan. Haluais saada Oliverillekin jo onnellisen parisuhteen (mitä ei tule kyllä Michellen kanssa olemaan). Oliverin pitää oppia ensin tuntemaan itsensä.
Fiksun 26v miehen äitinä niin häpeisin, jos hänellä olisi ollut kymmenittäin seksisuhteita!
Vierailija kirjoitti:
Fiksun 26v miehen äitinä niin häpeisin, jos hänellä olisi ollut kymmenittäin seksisuhteita!
Mä olisin ylpeä pojastani! T.Iskä
olipa aleksilla päheet aurinkolasit ;) !!!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan edes totta toi määrä. Tai no ei se ehkä niin suuri luku ole jos se on kertynyt tyyliin 10 vuoden kuluessa ja ei ole ikinä seurustellut, mutta en nyt muista kuinka vanha Oliver on. Ei vaan ohjelman perusteella oikein vaikuta mieheltä joka kykenisi vaihtamaan naista lennosta (vaikka vientiä nyt näyttää kyllä olevan), Nean perään itkenyt siitä lähtien kun Nea saapui Villaan eikä noiden muiden kiinnostuneiden kohdalla ole kyllä näkyny minkäänlaisia peliliikkeitä. Lähinnä juoksee karkuun. Vai onko Nea nyt sitten ensimmäinen nainen kehen on aidosti ihastunut ja siitä johtuu tuo.
Tommyn tuntevana tiedän, että Nikita ei ole ainut, jolle valittaa tuota "et tule vastaan", "en saa huomiota" virttään. Vika ei ole naisissa vaan Tommyn heikossa itsetunnossa ja suuruudenkuvitelmissaan. Hän pitää itseään jatkuvan ihailun ja palvonnan arvoisena. Todellisuudessa mikään määrä huomiota yms. ei riitä hänelle ja ajaa kaikki suhdeviritelmänsä tuhoon, koska kokee olevansa erittäin tärkeä henkilö. Tommyn kaveripiirin tuntevana voin sanoa, että tuo sama tapa ajatella tuntuu olevan myös kavereissaan. Nämä Tommyn kaltaiset miehet kuvittelevat olevansa Jumalan lahjoja naisille. Tuo käytös on vain lapsellista ja surullista samaan aikaan. Hänen pitäisi avata lukkonsa tuon huomionhakuisuutensa ja vaativan persoonansa kanssa ennen kuin yrittää mitään suhdeviritelmiä.
Lööv kirjoitti:
Keitä tän kauden henkilöistä osaisitte kuvitella viime kaudelle?
Ovat kyllä jotenkin kuin eri maailmoista. Entä Brittien tai Aussien ohjelmiin?
Vierailija kirjoitti:
Tommyn tuntevana tiedän, että Nikita ei ole ainut, jolle valittaa tuota "et tule vastaan", "en saa huomiota" virttään. Vika ei ole naisissa vaan Tommyn heikossa itsetunnossa ja suuruudenkuvitelmissaan. Hän pitää itseään jatkuvan ihailun ja palvonnan arvoisena. Todellisuudessa mikään määrä huomiota yms. ei riitä hänelle ja ajaa kaikki suhdeviritelmänsä tuhoon, koska kokee olevansa erittäin tärkeä henkilö. Tommyn kaveripiirin tuntevana voin sanoa, että tuo sama tapa ajatella tuntuu olevan myös kavereissaan. Nämä Tommyn kaltaiset miehet kuvittelevat olevansa Jumalan lahjoja naisille. Tuo käytös on vain lapsellista ja surullista samaan aikaan. Hänen pitäisi avata lukkonsa tuon huomionhakuisuutensa ja vaativan persoonansa kanssa ennen kuin yrittää mitään suhdeviritelmiä.
Mua ärsytti jossain vaiheessa toi nikita, mutta kun tässä uusimmassa jaksossa suihkun jälkeen puhui tommylle, että hän ei ole sellainen että haluaa koko ajan lässyttää tunteistaan ja nuoleskella kaveriporukassa, nii samastuin häneen täysin. Tommy on kyllä hauska tyyppi ja tulee hyvin ihmisten kanssa toimeen, mutta tuo sen jatkuva painostus on raskasta ja tukahduttavaa
Plus nuo sen pusut, joilla se nokkii toisen naamaa niinku kana, on tosi rasittavaa katsottavaa 😆 en kestäis hetkeäkään. Pussais mieluummin kerralla kunnolla, ku sata kertaa tuommosta ihme nokkimista.
En pidä Neasta, mutta haluaisin että hän palaisi tuonne ihan vaan sen takia, että näkisin Michellen ilmeen, kun Nea marssii villan ovista sisään.
Michelle on tällä hetkellä inhokki numero 1. Pelkän känisevän äänen kuunteleminen ja jatkuva hilluminen risoo. Ja hirvee tukka.
Sopisiko Joel teidän mielestänne Janitan pariksi? Tässä on tietysti oletuksena se, että Joel tulee tänään taloon.
Minusta ajatus ei ole mahdoton. Molemmat ovat avoimia ja reilun oloisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa miksi, mitä ylpeiltävää runsaassa seksikumppaneiden määrässä on? Koskaan en ole tajunnut, nyt voisit avata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsihän tää oli. Mut kerron kuitenkin, et mun mies on ylpeä pojastamme, joka ei ole koskaan arvostanut kukasta-kukkaan meininkiä, vaan uskaltaa sitoutua siihen yhteen. Häätkin pian tulossa. Minä olen itsekin eka miehelleni, samoin hän minulle =)
Oon alkanu ymmärtää Nikitaa, tykkään hänen olemuksesta ja luonteesta, ansaitsisi mun mielestä jopa voittaa. :) Nikitalla on omanarvontuntoa ja hyvä itsetuntemus, ei yritä tuolla esittää mitään muuta kuin on. Summa summarum, huippumimmi! Ja niin juu on Tommykin ihan ok, vähän itserakkaan ja painostavan oloinen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa Liisa sanoo v-alkuisen sanan yhden jakson aikana?
Melkoisen hyvää mainosta hoitajan työhön.
Jos miehet valitsee ensin, olisi heidän vuoro. Mutta antaako tuotanto Nean ja Aleksin valita ensin ja uuden tulevan miehen. Silloin Aleksi valitsisi Michellen, uusi mies Liisa ja Oliver Nean. Mutta jos Nea tuotannon lempilapsi saa valita ensin niin onko vaihtoehtoja valintaan. Toki hän kartalla parilämmöistä. Vaikea jos Akun nappaa. Jokatapauksessa joku jää näreilemään.
Vierailija kirjoitti:
Tommyn pitää vielä kasvaa kovasti. Kuvittelee olevansa fiksumpi ja kokeneempi aivan ikänsä perusteella. Noh ei ole.
Toki myös Nikitan pitää oppia sopeutumaan ja luovimaan partnerinsa mieliksi, mutta oikein tekee, kun kuuntelee itseään eikä suostu mihin vaan.
Oli enemmän kuin vaivaannuttavaa katsoa, kuinka ihannelemmentohtori, (not), nokki väkisin ruokapöydässä vastentahtoista Nikitaa, joka yritti sietää sitä käytöstä.
Aku koetti olla huomaamatta koko esitystä ja Michelle tiesi, että se oli hänelle tehty näytös.
Tyyliin näin sitä latinot osaa olla intohimoisia nääs.
Toisaalta Aku on useammin kuin kerran valittanut tuosta painostuksesta, jolla myös häntä neuvotaan "lemmenasioissa" 😤.
First look: villaan palaavat Sanni ja Joel.
Pöh.
Sannilla ei ole tuolla mitään virkaa.
Jos naiset saavat valita niin Nikita voisi valita joskus jonkun muun saataisiin villaan todellista säpinää, kun Tommy pääsis vapaalle.
Vierailija kirjoitti:
First look: villaan palaavat Sanni ja Joel.
Pöh.
Sannilla ei ole tuolla mitään virkaa.
Just joo.
Mulle jäi Sannista mieleen vain se, että hän oli miehen etsinnässä vielä epätoivoisesti kuin kaverinsa Senja viime kaudella.
Joel saattaa löytää parin Janitasta, mutta kuka tuolla muka sopisi Sannille? Toivottavasti ottaa Oliverin, niin prinssi Rohkea saa kymmenennen kumppanin.
Oletin, et jo eilen oltais saatu tietää, ketkä menee takaisin... Iltaan asti pitää odottaa, pöh!