LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Juhoa ja Jenniä on niin kiusallista katsoa. En nää Juhossa mitään aitoa tunnetta enkä persoonaa. Millanen Juho on oikeesti??
Oliverin ja Liisan suhteen oon toiveikas ne vois olla kyl hyvä pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kassun ig? :)
Muistaakseni kafffu tms.
Niin on. On eilen postannut instaan kuvan ja kirjoittanut alle selvityksen mitä Merin kanssa tapahtui nuotiopaikalla. Sanoi, että katsojat ovat saaneet erilaisen kuvan tilanteesta.
Minusta on päivänselvää, että jaksoja tiivistetään eikä kaikkea tietenkän näytetä, mutta ei se silti selitä Kassun käytöstä. Eli sitä miten loukkaavaan ja ilkkuvaan sävyyn Kassu puhui muille miehille Meristä, ja sanoi kameralle Merin juttujen olevan vammaisia. Kassu käyttäytyi kuin pikkupoika. Onneksi käytös muuttui tämän jälkeen, olettaen tuotannon puhuttelun seurauksena.
Mäkin äänestin oliveria ja liisaa. Ihan vain siksi, että saisivat aikaa jutella ja tutustua rauhassa.
Vanhat oli varmaan helpottuneita kun palaaja oli Janita eikä kukaan uus.
Oliver meni ihan innoissaan vastaan kun varmaan kuvitteli että siellä on Nea 🙈
Vierailija kirjoitti:
Kaikella rakkaudella, mutta ei hitto toi michelle on pöljä. "Elääks sudenkorennot oikeesti vaan yhen päivän?"
Sudenkorennot elää n. 10v veden alla, ja nousevat sitten maalle "viimeiselle lennolleen". Tässä vähän yleissivistystä love island -faneille.
Toukkavaihe, jonka pituus vaihtelee lajikohtaisesti, toki kuuluu elinkaareen, mutta kyllä sudenkorennon elinajalla tarkoitetaan aikuista yksilöä.
Vierailija kirjoitti:
Juhoa ja Jenniä on niin kiusallista katsoa. En nää Juhossa mitään aitoa tunnetta enkä persoonaa. Millanen Juho on oikeesti??
Oliverin ja Liisan suhteen oon toiveikas ne vois olla kyl hyvä pari.
No ei tuo heidän suhde kovin romanttiselta näytä, ja voi olla et ohjelma loppuu jo ennen kun rakkaus syttyy. Oliverilla nimittäin tarkoitus edetä hitaasti. En ymmärrä et täällä on niin monella tarve aina vaan kritisoida Jenniä ja Juhoa.
Liisan kiroilu ja kissastaan jauhaminen laski vähän pisteitä, mutta on se silti just sopiva pari Oliverille.
Aikuinen nainen kohkaa loputtomiin jostain pehmolelusta? Anna mun kaikki kestää.
Sanoiko Oliver toivoneensa palaajaksi Neaa "et ois voinu viel jutella..." vai kuulinko väärin? 🙈 Ehtikö Oliver edes pyytää Nealta anteeksi jotain sanomistaan, josta se mainitsi tyttöjen ollessa toisessa villassa?
Hyvä, että kuitenkin aikoo keskittyä nyt Liisaan ja unohtaa Nean. Jos Nealle ja Kasperille syntyy sillä aikaa sutinaa Suomessa, Oliver unohtanee Nean lopullisesti. Mut jos ei synny ja Nea pysyy sinkkuna, veikkaan, että Oliver ottaa Neaan yhteyttä palattuaan Suomeen 😅
Reetu on Uudestakaupungista, mistä Vanessa? Siis meinaan että tuleeks noille kaukosuhde?
Musta noi yllätykset oli kivoja, kyllähän tuollakin saattaa olla vähän tylsää ja päivät aika samanlaisia niin tollanen extra oli vaihtelua!
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestin sviittiin Oliverin ja Liisan. Oikeesti oon sitä mieltä että on liian aikaista mennä sinne mutta kun kysyttiin suosikkiparia. En tykkää muista pareista 🙈
Taas kysymyksenasettelu ohjaa äänestyskäyttäytymistä :(
Janita on täysin vaaraton joten siksi kaikki helpottuneita. Jos ymmärrettäis paremmin draaman päälle niin tulijaksi oltaisiin äänestetty Nea.
Vierailija kirjoitti:
Tulipas nyt myötähäpeä noista yllätyksistä. Lapsellista touhua.
Aika rajalliset resurssit taisi olla järjestää näitä yllätyksiä niin ei voi ihmeitä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Liisan kiroilu ja kissastaan jauhaminen laski vähän pisteitä, mutta on se silti just sopiva pari Oliverille.
Mun silmissä Nean pisteet nousi, koska ihminen, joka tykkää kissoista ei voi olla huono tyyppi. Kävin myös instassa katsomassa miltä Mimosa näyttää ja on kyllä kaunis olento. Sinisilmäinen ragdoll. Itse en välitä pehmoleluista, mutta jos on kova ikävä omaa rakasta lemmikkiä, niin ymmärrän, että Nea tykkäsi Oliverin eleestä.
Vanessa on nyt vahvasti ihastuneena ihan erilainen kun aiemmin. Kuuluisa fuck it -asenne on vaihtunu jatkuvaan lepertelyyn. Kohta alkaa varmaan oleen jo vähän siinä rajoilla, että meneekö yli ja toista alkaa ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen nainen kohkaa loputtomiin jostain pehmolelusta? Anna mun kaikki kestää.
Samaa mietin, todella lapsellista touhua.
Tulipas nyt myötähäpeä noista yllätyksistä. Lapsellista touhua.