Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
7801/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kans jotenki nään et Juho feikkaa. Mä en vaa nää niiden suhteessa samanlaista kun muiden vahvojen parien. Tai en tiiä feikkaako, ehkä se tosissaan yrittää tuntea jotain tunteita mut huomaa kyl et ei se vaan tunne.

Eihän Juho olekaan ihastunut. Sanoi eilen, että on kiinnostunut ja vasta ihastumiseen päin menossa.

Ei ole ihastunut, mutta silti antoi "parikorunsa" jennille? Vaikkei edes ole ihastunut vielä? Niin feikkiä koko touhu.

Vierailija
7802/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liity tähän kauteen, mutta onko kukaan muu ajatellut onko Veera ja Janne eronneet?

Noin kuukausi sitten laittaneet instagramiin viimeisimmän yhteiskuvan.

Janne vieraili Veeran yotube videolla pari viikkoa sitten, mutta olemus oli jotenkin vakava ja muuttunut..

Tosiaan, enpä ole hoksannut vaikka molempia aika tiiviisti instassa seuraankin.

Mut musta kyl tuntuu et ihan pari päivää sit olivat yhdessä IKEAssa ja Veera laitto jotai storyja Jannen kämpiltä..

Eilen tosin Veeralla oli jotai juttua surusta tms. eikä tarkemmin avannut syytä. Yleensä hän on aika avoimesti kertonu fiiliksistä tarinoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7803/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

First lookissa asukkaat ilahtuvat Janitan paluusta - paitsi Michelle, joka menee aika myrtsiksi, vaikka ei nähdäkseni ole osoittanut kiinnostusta Akuun.

Jenni rapsuttelee Juhon partaa.

Vierailija
7804/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Liisa on aivan ihana, murre ja "kaikki"  mitä oon nähnyt ..haluun kans tytön instan!Jos tuolla joku pelaa ja josta voisin lyödä vetoa niin Michelle, toki sanoikin ennen treffien ettei oo perhosia vatsassa ja ettei ainakaan vielä kiinnosta Aku, ei tuu koskaan kiinnostuu siitä! Janita onneksi sai uuden mahollisuuden vaikka en ite muistanut äänestäkkään. Ja ite uskon siihen että tulee vielä 6 uutta miestäkin testiin, vaikka harmi noikin naiset pistäyty viikon verran ainaki myöhässä tuolla.

Sofian tunteet Eetua kohtaan tässä viimeisimmässä jaksossa alkanut epäilyttää..parivalinnasssa ed. jaksossa uskon sen vapisseen kylmyydestä ja siitä onko Eetu murskannut sen sydämen. Juhon ja Jennin kohalla meistä puolet oikeessa: puolet väärässä mutt saapa nähä onko kaikki vain teatteria. Uskon Jennin miettivän kanssa jos tääki romansssi menee pieleen, niin silti 25 000€gen jakoa.

Vierailija
7805/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisan instan kyselijöille, se on llispe

Vierailija
7806/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin kaipaan sitä kun Jenni ja Oliver oli kavereita -niillä oli aitoja tunteita. Mut sitten kaikki sekos siihen ja asia tuli Oliverille liian nopeeta..sit joskus jossain, kun O pääsee pakkomielteistään niin ne on hyvä pari!

Vierailija
7807/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliverin treffiasu ei yllättänyt. Punaiset shortsit...

Vierailija
7808/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taitaa valitettavasti käydä niin, että aioin tässä vaiheessa lopettaa sarjan katselun ja poistua takavasemmalle, alkaa mennä jo tylsäksi. Neljä vakiintunutta paria joiden väliin ei enää kukaan voi tulla, ja kaksi muuta jotka ei tiedä mitä haluaa, sitten tulee takaisin yksi jonka viihdearvo nolla. Tuskin kukaan uusikaan sinkku voi mitään tähän enää lisätä. Kiitos ja näkemiin

Vierailija
7809/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin pelaaja on Juho, sitten Michelle ja Sofia. Oikeasti ihastuneita on Eetu, Vanessa ja Reetu. Tommy ja Nikita on myös ihastuneita, mutta heidän suhteesta ei kyllä tule yhtään mitään. Olen varma, että ensi vuoden alussa vain Vanessa ja Reetu ovat kimpassa. Jenni on myös oikeasti kiinnostunut, mutta se nyt ei kerro mitään, koska on ollut kiinnostunut vähän kaikista.

Viime kaudellakin mun veikkaukset meni oikeaan: Ville pelas, Aku ja Patrick oli oikeasti ihastuneita.

Vierailija
7810/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity tähän kauteen, mutta onko kukaan muu ajatellut onko Veera ja Janne eronneet?

Noin kuukausi sitten laittaneet instagramiin viimeisimmän yhteiskuvan.

Janne vieraili Veeran yotube videolla pari viikkoa sitten, mutta olemus oli jotenkin vakava ja muuttunut..

Tosiaan, enpä ole hoksannut vaikka molempia aika tiiviisti instassa seuraankin.

Mut musta kyl tuntuu et ihan pari päivää sit olivat yhdessä IKEAssa ja Veera laitto jotai storyja Jannen kämpiltä..

Eilen tosin Veeralla oli jotai juttua surusta tms. eikä tarkemmin avannut syytä. Yleensä hän on aika avoimesti kertonu fiiliksistä tarinoissa.

Tuskin. 2 viikkoa sit Janne tehnyt ifolorin kans yhteistyön, jos niiden kuvia ja Veera kommentoinut #alttari. Eli vaikea uskoa ellei oo tapahtunut jotain tosi yllättävää 😅

Vierailija
7811/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa jäljellä. Tulee sairaan tylsä loppukausi jos pitää katsoa neljän vakioparin lepertelyä. Miehiä lisää, kiitos. Ja vanhoja pareja ulos.

Vierailija
7812/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kans jotenki nään et Juho feikkaa. Mä en vaa nää niiden suhteessa samanlaista kun muiden vahvojen parien. Tai en tiiä feikkaako, ehkä se tosissaan yrittää tuntea jotain tunteita mut huomaa kyl et ei se vaan tunne.

Eihän Juho olekaan ihastunut. Sanoi eilen, että on kiinnostunut ja vasta ihastumiseen päin menossa.

Ei ole ihastunut, mutta silti antoi "parikorunsa" jennille? Vaikkei edes ole ihastunut vielä? Niin feikkiä koko touhu.

Itsekin ihmettelin, että ensin sanoo päiväkirjahuoneessa että on vasta menossa ihastumisen suuntaan ja sitten antaa Jennille korun. Joku sanoi, että Juho ja Jenni voittaa. Jää vähän paha maku kyllä jos voittavat, vaikka sinänsä ihan sama minulle. Menee vaan ohjelman hauska idea hukkaan tuollaisten takia. Eikä feikkisuhdetta ole niin kiva katsoa kuin esim. Sofian ja Eetun sekä Vanessan ja Reetun suhteen kehittymistä. 

Vierailija
7813/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin pelaaja on Juho, sitten Michelle ja Sofia. Oikeasti ihastuneita on Eetu, Vanessa ja Reetu. Tommy ja Nikita on myös ihastuneita, mutta heidän suhteesta ei kyllä tule yhtään mitään. Olen varma, että ensi vuoden alussa vain Vanessa ja Reetu ovat kimpassa. Jenni on myös oikeasti kiinnostunut, mutta se nyt ei kerro mitään, koska on ollut kiinnostunut vähän kaikista.

Viime kaudellakin mun veikkaukset meni oikeaan: Ville pelas, Aku ja Patrick oli oikeasti ihastuneita.

Ville ei kylläkään pelannut, jos joku pelas ni team jaura. 

Vierailija
7814/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea postannut ig-stooriin kuvan matkalaukkujen kanssa, ja on nyt siis palannut Suomeen. Mietityttää, että eikö hän tosiaan saanut kunnolla parinvalinnan jälkeen hyvästellä muita saarelaisia? No, todennäköisesti sitä ei vaan näytetty kameroille.

Vierailija
7815/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy ja Nikita ovat aitoja ja ihastuneita. Paras pari!

Vierailija
7816/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michelle: syväluotaavaa analyysia rakastumisesta ja toisen huomioon ottamisesta ja toisen tarpeiden laittamisesta omien edelle kun on rakastunut

Aku: mulle pitää sit kirjoittaa kauppalappu tai mä unohdan :D

https://www.instagram.com/p/B2xLUTnhEgp/

xD

Vierailija
7817/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nean ig?

Vierailija
7818/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

How romantic kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ay ay ayy kirjoitti:

Chilitreffien jälkeen villaan asennetaan äänieristetty ulkohuussi. 🌋♨

Ja näemme kuinka Jorge tulee asentamaan sitä!

Tekee kyl tyttöihin lähtemättömän vaikutuksen.

Dramaattinen käänne Love islandilla: Jenni ihastuu paskahuussia asentavaan Jorgeen ja käy ilmi, että Jorge ei olekaan pelkkä puutarhatyöntekijä vaan villan uusin sinkku, ja muuttaa taloon Jennin pariksi. Jenni palauttaa rannekorunsa Juholle ja Juho jää nuolemaan näppejään voittosumman lipuessa sivu suun. Päiväkirjahuoneessa Jenni ja Jorge hehkuttavat aitoa rakkauttaan ja voittorahoilla he ostavat upouuden lehtipuhaltimen.

Tämän haluaisin nähdä 😁

Vierailija
7819/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliver hymyilee tän illan jaksossa enemmän kuin koko kaudella yhteensä :)

Vierailija
7820/11060 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salapoliisi työssään, kukas se Nean hakikaan lentokentältä? Kassupa hyvinkin..

Ketju on lukittu.