LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Mä kans jotenki nään et Juho feikkaa. Mä en vaa nää niiden suhteessa samanlaista kun muiden vahvojen parien. Tai en tiiä feikkaako, ehkä se tosissaan yrittää tuntea jotain tunteita mut huomaa kyl et ei se vaan tunne.
Eihän Juho olekaan ihastunut. Sanoi eilen, että on kiinnostunut ja vasta ihastumiseen päin menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran vielä että Vanessa ja Reetu on siis tulleet tulokseen että ovat aidossa parisuhteessa eli seurustelevat. Onko muut parit sanoneet ääneen että ns. virallisesti seurustelevat?
Minusta on hassua, että ovat näyttäneet jo tovin seurustelevilta, mutta sitten pitää jotenkin "virallistaa" suhde.. Minulle tulee virallistamisesta mieleen kihlat =)
Johtunee siitä, etten ole itse enää nuori. Mutta jos on yhdessä, tykkää toisesta, halailee ja pussailee, kenties olivat yhdynnässäkin sviitissä, niin mitä muuta se on kuin seurustelua? Ehkä se on nykynuorille vaan sit jotain hengailua?
Mutta hyvähän se on että puhuvat asiasta ääneen, en sillä.
Tää on sitä nykyaikaa. Itsekään en ymmärrä, että milloin ollaan tapailusuhteessa ja milloin ns. seurustellaan. Tapailusuhde voi joillakin kestää jopa kuukausia ja silloin on vissiin lupa vielä katsella olisiko se ruoho vihreämpää siellä aidan takana (voidaan hypätä jonkun muunkin kanssa sinne sänkyyn) . Kai se virallinen seurustelu vaatii jo todellakin, että se sanotaan ääneen. Tosin V&R kyllä puhu sviitissä siihen malliin, että nyt ollaan yhdessä, mutta eilen piti vielä varmistella..
Vierailija kirjoitti:
Oliver sukii tukkaansa aina kun on "juttelemassa" jonku mimmin kans. Antakaa sille kunnon hiusrasvaa että tukka pysyy paikallaan. Aku vois vähä ohjeistaa Oliveria hiusrasvan kans.
Ja jos ei sui Prinssi Uljas -tukkaansa, niin sitten räplää nenäänsä. Merkki siitä, että on hermostunut/epävarma tilanteessa.
Oliver myös puhuu tosi monotonisesti eikä kasvoilta juurikaan välity tunteet. Harvoin näkee Oliveria nauravan tai edes hymyilevän.
Kuten Neakin huomautti, Oliverilla aika lässyttävä puhetapa. Oon huomannut, että myös Aku puhuu hieman lässyttäen.
Reetu kiroilee paljon ja toinen etuhammas on vinossa. Sen voisi korjata aikuisiälläkin helposti, esim. käyttämällä yörautoja.
Liisasta tulee ihan vähän mieleen Alina Tomnikov (vartalotyyppi, kasvonpiirteet, kampaustyyli), mutta ilman Alinan suuriluomisia bed room -silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kans jotenki nään et Juho feikkaa. Mä en vaa nää niiden suhteessa samanlaista kun muiden vahvojen parien. Tai en tiiä feikkaako, ehkä se tosissaan yrittää tuntea jotain tunteita mut huomaa kyl et ei se vaan tunne.
Eihän Juho olekaan ihastunut. Sanoi eilen, että on kiinnostunut ja vasta ihastumiseen päin menossa.
Kiinnostunut rahoista?
Mä toivon, että voittajapari on joko Eetu & Sofia, Reetu & Vanessa tai Tommi & Nikita.
Tykkään Jennistä, mutten tule todellakaan äänestämään Jenniä ja Juhoa, jos pääsevät finaaliin.
Juhon feikkiys ja pelaaminen loistaa kilometrien päähän. Katse ei vakuuta, huomaa silmistä, että valehtelee. Fraasit opeteltuja. Se rannekorutarina oli niin kliseinen, että oksennus tuli melkein suuhun.
Mä pahoin pelkään, että nuorimmat teinikatsojat, joilla varmasti suurella osalla on äppi ja siten äänestysoikeus, eivät vielä ehkä näe tuon Juhon shown läpi, vaan pitävät häntä hurjan romanttisena tähtisilmänä... Veikkaan, siis että Juho taitaa kääriä rahat - valitettavasti.
Juhon ja Jennin sviittiyö olisi pieniä suukkoja ja pään silitystä. Uskon että tuotanto kysyy päiväkirjahuoneessa heiltä ovatko valmiita sviittiyöhön. En usko että heitä kylmiltään sinne ängetään. Jenni on jotenkin epävarma, puheen pälätys ja ylivilkkaat sormet näyttää sen myös. Oliverin käsien räpläykset myös. Nyt tässä vaiheessa peli on niin kova ja tarve asukkailla puhua suhteensa tilasta kuin taikaiskusta yhtäaikaa vanhat parit. Uskon tuotannon hoputtaneen. En yhtään vielä tiedä kuka on suosikkini. Hekö joilla näyttäisi olevan eniten rakkautta vai he jotka vähiten pelaavat. Vai heko joiden persoonasta tykkään eniten. Mutta ulkonäkö ei ratkaise mun suosikeissa.
Onneksi Aku ei jauha enää mitä mieltä oot musta levyä. Oliverin Nea levy onneksi loppuu kun Janita tulee taloon. Sitten näkee onko kipinää Liisan kanssa. Mutta onko Liisassa yhtään intohimoa, flirttiä. Kovin vakavalta vaikuttaa. Tommy Nikita suhteessa Nikita on liian hiljainen Tommyyn verrattuna. Samoin Jenni liian puhelias Juhoon nähden. Se jatkuva puhetulva saattaa ärsyttää. Eetussa se parasta kun osaa olla hiljaa, ei puhu päälle eikä liikaa pulputa. Sofian elekieli ei kerro niin ihastuneesta kuin Eetu. Reetu ja Vanessa suhde onko se aito, feikkaus vai hömelyyttä.
Nikita ei näin pohjalaisena ihmetytä yhtään.
Tosi vaikeaa olisi ryhtyä lepertelemään, jos on tullut rokotetuksi jäyhällä kulttuurilla. Näytti aika tylsistyneeltä eilisessäkin jaksossa, jossa joutui makoilemaan höpöpuhujien kanssa tyhjänpanttina kulmasohvassa.
Mitähän tapahtuu seuraavaksi? Janita palaa eli onko kenties viimeinkin tulossa 1-2 sinkkumiestä kaveriksi sekoittamaan. Naisilla on ollut mielestäni enemmän valintavuoroja parivalinnassa. Eli olisko miehen aika poistua villalta. Kautta jäljellä noin 3 viikkoa ja finaalissa varmaan se 3 paria. Tietysti voi merkata, että nyt putoaa vain pareja jatkossa (kunhan Janitallekin olisi joku ensin.) Jenni/Juho pässee varmaan seuraavaksi sviittiin ellei tule äänestystä appiin, ketkä saisi mennä. Treffejä tiedossa (Jenni/Juho, Vanessa/Reetu, Janita+mysteerimies), makoilua, Jennin analyysejä, muutama paripeli. Mitä puuttuu listasta?
Ja toki jos on miesten valinta, niin seuraava putoaja on Liisa,Michelle tai Janita. Janitan uusi visiitti voi jäädä lyhyeksi, jos ei uutta sinkkumiestä saavu.
Mikä siinä Michellessä oikein kiehtoo miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Aku ei jauha enää mitä mieltä oot musta levyä. Oliverin Nea levy onneksi loppuu kun Janita tulee taloon. Sitten näkee onko kipinää Liisan kanssa. Mutta onko Liisassa yhtään intohimoa, flirttiä. Kovin vakavalta vaikuttaa. Tommy Nikita suhteessa Nikita on liian hiljainen Tommyyn verrattuna. Samoin Jenni liian puhelias Juhoon nähden. Se jatkuva puhetulva saattaa ärsyttää. Eetussa se parasta kun osaa olla hiljaa, ei puhu päälle eikä liikaa pulputa. Sofian elekieli ei kerro niin ihastuneesta kuin Eetu. Reetu ja Vanessa suhde onko se aito, feikkaus vai hömelyyttä.
Aika kapea ajatus, että vakavalla ihmisellä ei voisi olla intohimoa. Todellakin voi olla, ja paljon enemmän kuin jollain intohimoaan ääneen julistavalla gigololla.
Vastakohdat täydentävät toisiaan, eli hyvä vain ettei molemmat ole yhtä puheliaita tai hiljaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä Michellessä oikein kiehtoo miehiä?
Iloinen ja hymyileväinen ihminen =) Se yleensä kiehtoo ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kapea ajatus, että vakavalla ihmisellä ei voisi olla intohimoa. Todellakin voi olla, ja paljon enemmän kuin jollain intohimoaan ääneen julistavalla gigololla.
Vastakohdat täydentävät toisiaan, eli hyvä vain ettei molemmat ole yhtä puheliaita tai hiljaisia.
Ja Liisa sanoi, ettei vielä ole oikein uskaltanut heittäytyä, kun Nea-kuvio oli auki. Ymmärrän, koska ikävähän se olis jos Nea oliskin tullut, ja sitten taas Oliverin ajatukset täysin siellä. Eli siksin on voinut vaikuttaa "kylmältä."
Michelle vakuutteli Akulle, että ottaisi tähän yhteyttä ulkomaailmassa, valinnan jälkeen valittaa, että kun ei kiinnosta. :D
Ja luulen kyllä, että Michellessä kiehtoi ulkonäkö. Ainakin Oliver ja Aku tykkäävät laihoista blondeista.
Ei liity tähän kauteen, mutta onko kukaan muu ajatellut onko Veera ja Janne eronneet?
Noin kuukausi sitten laittaneet instagramiin viimeisimmän yhteiskuvan.
Janne vieraili Veeran yotube videolla pari viikkoa sitten, mutta olemus oli jotenkin vakava ja muuttunut..
Michelle: syväluotaavaa analyysia rakastumisesta ja toisen huomioon ottamisesta ja toisen tarpeiden laittamisesta omien edelle kun on rakastunut
Aku: mulle pitää sit kirjoittaa kauppalappu tai mä unohdan :D
Minusta on hassua, että ovat näyttäneet jo tovin seurustelevilta, mutta sitten pitää jotenkin "virallistaa" suhde.. Minulle tulee virallistamisesta mieleen kihlat =)
Johtunee siitä, etten ole itse enää nuori. Mutta jos on yhdessä, tykkää toisesta, halailee ja pussailee, kenties olivat yhdynnässäkin sviitissä, niin mitä muuta se on kuin seurustelua? Ehkä se on nykynuorille vaan sit jotain hengailua?
Mutta hyvähän se on että puhuvat asiasta ääneen, en sillä.