LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Miksei tuo Eetu avaa suutaan kunnolla puhuessaan, tuskastuttavaa katsoa ja kuunnella sitä.
Komein tää tuleva mies huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Tulee Oliverista vähän Jarkko Tamminen mieleen :D
YES!!! ja Kiitos avusta. Tuo on ollut nyt kolme päivää kielen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ketä meinaatte äänestää vai onko tästä sallittua puhua täällä?
Äänestin Nikitaa, vaikka varmasti Tommy hänet huomenna valitsee muutenkin. Nikita vaan on ainut nainen kenen haluaisin jatkavan saarella.
Miks siitä joelista oo vielä esittelyvideota :(
Joelkin tatskamies
Joutuukohan ekana ulos Sanni, Vanessa, Molly vai Jenni? Nea, Sofia ja Nikita lienee varmuudella jatkossa. Tommy valitsee Nikitan. Eetu valitsee Sofian. Oliver tai Arttu valitsee Nean. Jos Oliver ehtii ensin, Arttu valitsee 2. vaihtoehdon eli Sannin. Jos Arttu saa valita Nean ennen Oliveria, kuka on Oliverin 2. vaihtoehto? Kenestä Reetu on kiinnostunut? Keneen Joel iskee silmänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Nikitaa, vaikka varmasti Tommy hänet huomenna valitsee muutenkin. Nikita vaan on ainut nainen kenen haluaisin jatkavan saarella.
Samoin, mun ääni meni kans Nikitalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan menee siis äänesi. Kannattaisi äänestää mielummin jotain toista naista, koska Nikita on 100% Tommyn valinta.
Vierailija kirjoitti:
Eilinen jakso keskittyi Mollyn surkutteluun ja kriiseilyyn, tämän illan jakso taas Sannin.
Ärsyttää eniten se, että kumpikin ihan itse aiheuttaa nuo turhat kriisinsä. Yritetään ns kuuta taivaalta ja elätellään toiveita vaikkei ole yhtään mitään tyypin kanssa. Sitten ollaan naama norsunveellä ja niin loukattuja kun todellisuus on pakko niellä.
Mollya ei näkynyt tänään ollenkaan...
Molly ja Sanni ovat ruikuttaneet ihan liikaa, ei tulisi ikävä. Annoin ääneni Jennille, joka on mukavan ja järkevän oloinen, eikä turhia valittele.
Mulla ei oo vielä ehtiny muodostua suosikkia naisista, jotenkin kauheen tylsiä kaikki. Jos joku pitäisi valita niin Nikita, mutta häntä en äänestä koska on Tommyn valinta. Viime kaudella oli jo tässä vaiheessa selkeesti oma lemppari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan menee siis äänesi. Kannattaisi äänestää mielummin jotain toista naista, koska Nikita on 100% Tommyn valinta.
Mulle ainakin on ihan sama kuka sieltä tippuu, kunhan se ei ole Nikita, joten äänestin sitä. Hyvä, jos hän on 100% varmuudella muutenkin jatkossa, mutta muiden kohtalo on ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Toi itseään rohkeana muijana pitävä on kyllä koominen. Miten joku voi ollakaan noin pihalla omasta itsestään.
Sofia on saanut Eetunkin juoruilemaan ja p*skaa jauhamaan. Ilkeä ihminen.
Mitä p*skaa ne jauho? Itse en kuullut mitään negatiivista?
Sannista saa todella lapsellisen kuvan.. Arttu ja Nea sopis paremmin yhteen, Nea on paljon kypsemmän oloinen.
Sovellus ilmoittaa virheestä kun yritän kirjautua äänestääkseni... Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Sannilla on kädet vähän väliä p*rseessä.
Perseiset kädet. Hyi hitto.
Tuo uusi mies (joka tulee villalle huomenna) näyttää ihan liikaa mun exältä. Hetken jo luulin, että olisi se :D