LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Ja tääki haluaa Oliverin?
Mulla loppuu ymmärrys
Pituus, pituus ja pituus. Auttoiko ymmärrystä?
Vierailija kirjoitti:
Tuo Arttuhan on aika kivannäköinen. Huomasin hänet vasta nyt kunnolla.
Nea sai sen parhaat puolet esiin toisin kuin sanni joka painosti sitä just ennen treffejä. Keskusteluissa oli huikea ero. Noista neasta ja artusta voi hyvinkin tulla pari.
Tuolla pitkällä tytöllä on jotenkin hassun muotoinen pää.
Vierailija kirjoitti:
Oliver on Neean mielestä "vanhempi mies". Tunnen itseni näin nelikymppisenä jo muinaisjäänteeksi.
Onhan Oliver Neaa vanhempi. Huimat kolme vuotta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppuu ymmärrysPituus, pituus ja pituus. Auttoiko ymmärrystä?
Eihän sillä koolla pitänyt olla väliä...
Ketä meinaatte äänestää vai onko tästä sallittua puhua täällä?
Sanni on ihan pihalla. Kuvittelee Artun olleen vain ystävällinen uudelle tytölle, vaikka oikeesti toinen on ihan liekeissä.
Miksei treffien keskustelusta saanut oikeen mitää irti... ollaan niin mukavia ja kivoja tyyppejä ja tykätään hipsutella. Ois näyttänt enemmän mistä ne puhu. Ei oikeen hirveesti avannu mulle noitten persoonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannin silmät ovat jotenkin oudot, ikäänkuin kallellaan kaakkoon (siis toinen silmä ja toinen lounaaseen) vai onko vain kiinnittänyt irtoripsensä vinoon?
Tekoripsistä johtuu. Liian isot ja painavat. Sivusta ei näy silmiä ollenkaan, pelkät viuhkat. Olispa kiva nähdä Sanni ilman niitä, tois enemmän luonnollisuutta ja pehmeyttä. Nyt look on kovan ja negatiivisen/ärtyneen näköinen.
No mutku sehän on niin rohkee muija ja sellaiset on koviksii ja syö miehiä aamupalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä koolla pitänyt olla väliä...
Ei olekaan. Paitsi jos kyseessä on pinnalliset instapimut, joita tämän ohjelman naiset (ehkä poislukien Nea) ovat.
Miten noissa parinvalinnoissa määrätään valitsemisjärjestys? Ensin saa valita uusin, eli Joel, mutta entä sitten? Arvotaanko järjestys? Jos sekä Arttu että Oliver haluaa parikseen Nean, riippuuko parinmuodostus pelkästään siitä kumpi pääsee valitsemaan ensin?
Kenen naisista veikkaatte tippuvan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori sori, liityn joukkoon vasta nyt sivulla 33 kun katsoin molemmat jaksot vasta tänään (luen muut kommentit myöhemmin), joten ehkä joku onkin jo huomannut ja kommentoinut - Reetu on sivusta ihan Anskun näköinen!? 😳
Anskun?
1. kaudelta, Patin pari. Itekki katoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, sillä tuo naamavärkki on harvinaisen mitäänsanomaton, jopa talon asukkaiden mittapuulla. Jos tarjolla on 170cm Brad Pitt vs 190cm Brad Pitt, ymmärrän pitemmän voittavan, mutta tuo Oliverin naamataulu ja muu olemus nyt sattuu olemaan kasa paskaa. Kroppakaan ei ole erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannin silmät ovat jotenkin oudot, ikäänkuin kallellaan kaakkoon (siis toinen silmä ja toinen lounaaseen) vai onko vain kiinnittänyt irtoripsensä vinoon?
Tekoripset vinossa
Ne voi todellakin kiinnittää vinoon tai aivan liian kauas silmän ulkoreunaan, silloin katse on kuin surullisella koiralla.
No ei toi Nea eroa mitenkään muista instapimuista.
Vierailija kirjoitti:
Oliver on Neean mielestä "vanhempi mies". Tunnen itseni näin nelikymppisenä jo muinaisjäänteeksi.
Hah, ryhdynkin tästä lähtien kertomaan kaikille, että minulla on "vanhempi mies" :D Ikäeroa minulla ja miehelläni on tuo kolme vuotta, joka Nealla ja Oliverillakin on.
Vierailija kirjoitti:
Sanni on ihan pihalla. Kuvittelee Artun olleen vain ystävällinen uudelle tytölle, vaikka oikeesti toinen on ihan liekeissä.
Ja samaan aikaan kuvittelee, että Arttu on kiinnostunut hänestä ja elättelee toiveita pariutumisesta. Sannille itselleenhän se Arttu nimenomaan oli vain ystävällinen, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori sori, liityn joukkoon vasta nyt sivulla 33 kun katsoin molemmat jaksot vasta tänään (luen muut kommentit myöhemmin), joten ehkä joku onkin jo huomannut ja kommentoinut - Reetu on sivusta ihan Anskun näköinen!? 😳
Anskun?
1. kaudelta, Patin pari. Itekki katoin.
Patrikin pari oli Anku, ei Ansku.
Nean ulosanti on ihan toiselta planeetalta kun vertaa muihin naisiin. :D
Oliverilla on 25cm.