LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
No ei kyllä toi Nea tuo mitään uutta taloon.
Vierailija kirjoitti:
Miten tää ei nyt koukuta yhtään, en jaksa kunnolla keskittyä vaikka haluaisin koukuttua kuten viime kaudella. Toiv meno paranee...
No nythän tämä hyvinkin alkaa parantua, oikeasti tosi hyvä match nuo Nea ja Arttu. Ja hupsis, rohkee muija veti taas lyhyimmän korren ja on naama nurinpäin.
Eikä ihme, kun ei ole mikään rento ja positiivinen ihminen vaan enempi just päinvastoin. Hivenen oli myös epätoivoisen innokas Artun suhteen.
Tuleekos tästä joku koostejakso, jossa kerralla näytetään viikon "kohokohdat"? Siirryn pelkästään sellaisen katseluun, jos tulee. Ei tätä tuntikausia viikossa jaksa.
Ihan hyvä että tää on niin tylsä niin ei tarvii katsoa ja säästyy tunti 😀
Vierailija kirjoitti:
No toi Nea ei kyllä näytä yhtään miltään
Ei ehkä näytä, mutta vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta persoonalta. Ei tyhjäpää.
Mä en oo edes huomannut tota Sannia aikaisemmin. Oon kai luullut että Sanni ja Nikita ovat yks ja sama henkilö. Kun ovat tummia molemmat.
Miksi mä en vieläkään muista kuka noista naisista on kuka? Viime kaudella oli alusta asti helppo muistaa nimet ja erottaa naiset toisistaan.
Tiivis porukka 48 tunnin tuntemisen jälkeen, joista varmaan 30 on nukuttu.
Taas tuli sana "muija". Tulee mieleen, että onko sieltä sitten joku Justiina tulossa...
Toi yks sanoi että ovat tiivis porukka. Eihän miehet ja naiset edes vietä aikaa yhdessä 😂
Sannilla satiaisia, kun noin rapsuttelee?
Tyypit olleet tuolla pari päivää ja pohtii kuinka uuden on varmasti vaikee tulla mukaan, kun heillä on siellä jo niin tiivis porukka :D
Kuinka tuo Nea on voinut pilata säärensä noin rumalla tatuoinnilla?
Vierailija kirjoitti:
Sannin silmät ovat jotenkin oudot, ikäänkuin kallellaan kaakkoon (siis toinen silmä ja toinen lounaaseen) vai onko vain kiinnittänyt irtoripsensä vinoon?
Tekoripsistä johtuu. Liian isot ja painavat. Sivusta ei näy silmiä ollenkaan, pelkät viuhkat. Olispa kiva nähdä Sanni ilman niitä, tois enemmän luonnollisuutta ja pehmeyttä. Nyt look on kovan ja negatiivisen/ärtyneen näköinen.
Saakeli että Sanni Vanessa jaksoivat kaivella p*ersettään, kun tulivat tapaamaan uutta tyttöä.
Ja tääki haluaa Oliverin?
Mulla loppuu ymmärrys
Oliver on Neean mielestä "vanhempi mies". Tunnen itseni näin nelikymppisenä jo muinaisjäänteeksi.
Eilinen jakso keskittyi Mollyn surkutteluun ja kriiseilyyn, tämän illan jakso taas Sannin.
Vierailija kirjoitti:
Saakeli että Sanni Vanessa jaksoivat kaivella p*ersettään, kun tulivat tapaamaan uutta tyttöä.
*Sanni ja Vanessa
On kyllä surullisen heikko taso. Viime vuodesta ei opittu näköjään yhtään.