Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
6461/11060 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi aivan järjettömän hauskaa, että Hypoteekkiyhdistyksen Nea-nyrpeästä ja melkein asianajaja Kassu-kehvelistä tulisi pari. Toinen on itserakas nirppanokka ja toinen yläasteikäisen tasolle jäänyt pöljä.

Kassu ihan oikeasti kuvittelee, että hän on sen tapainen mies, joita Nea on tapaillut. Really?

Älkää lähettäkö noita vielä kotiin, pliis!

Minusta taas olisi aika loogista, että Kassu on juuri sellainen mies, joita Nea on tapaillut. Tämän päivän pätkän perusteella (ja toki aiemminkin nähdyn) näin Nean sellaisena yläasteen pahistyttönä, joka jauhaa purkkaa ja puhuu leuka vinossa nasaaliäänellä. Kirosanat vain puuttuvat. 

Kyllähän Nea kiroilee, melko paljonkin. Ja näköjään myös polttaa.

Nämä ovat jotenkin minulta mennet ohi ja tänään oli kyllä yllätys, kun hän puhalteli tupakansavua. Jotenkin kaikki tuntuvat pitävän häntä jonain siveellisenä naapurintyttönä. 

Vierailija
6462/11060 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassua*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6463/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi aivan järjettömän hauskaa, että Hypoteekkiyhdistyksen Nea-nyrpeästä ja melkein asianajaja Kassu-kehvelistä tulisi pari. Toinen on itserakas nirppanokka ja toinen yläasteikäisen tasolle jäänyt pöljä.

Kassu ihan oikeasti kuvittelee, että hän on sen tapainen mies, joita Nea on tapaillut. Really?

Älkää lähettäkö noita vielä kotiin, pliis!

Minusta taas olisi aika loogista, että Kassu on juuri sellainen mies, joita Nea on tapaillut. Tämän päivän pätkän perusteella (ja toki aiemminkin nähdyn) näin Nean sellaisena yläasteen pahistyttönä, joka jauhaa purkkaa ja puhuu leuka vinossa nasaaliäänellä. Kirosanat vain puuttuvat. 

Kiitos tästä! Tuntuu, että eilen kun Nea puhui Kassun kanssa tuli sellainen ahaa-elämys. Kassu ja Nea tosiaan sopii toisilleen. Ja minua hämmensi ennen kun kuulin Nean kiroilevan ohjelmassa, koska Neaa esitettiin sellaisena aurinkoisena kympin tyttönä. Mutta tässä taas huomasi, että miten editointi vaikuttaa. 

Toivottavasti Oliver vielä joskus tajuaa ettei menettänyt mitään. Kyllä maailmassa on kauniita naisia joilla on myös mukava luonne. 

Vierailija
6464/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks te kaikki dissaatte vaan Kaasua? Mitä pahaa muka hän teki? Kateelliset av-mammat.. Kertokaa miks vihaatte Kassua? Mielummin Oliver pois

Koska se on miespuolinen pissis, joka luulee itsestään liikoja.

Vierailija
6465/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää, että ainakin mun mielestä toi Jennin ja Juhon suudelma oli kyllä aika suloinen, vaikka täällä paljon pohditaankin ja ollaan sitä mieltä että Juholla on tässä koko jutussa jotain taka-ajatuksia.

Samoin, minulla jopa meni kylmikset ja se on paljon se tällaisia ohjelmia katsoessa. Olen aika hyvä ihmistuntija ja nyt jään mielenkiinnolla seuraamaan, oonko täysin väärässä. Muiden suudelmia kun katson, en saa mitään tunnelmaa mukaan.

Juuri tuollaisia "meni kylmikset tätä suudelmaa katsoessa" -fiiliksiä katsojissa haetaan. Juho tiedostaa, että tässä tehdään nyt telkkaria ja paras love story voittaa rahat himaan. Mua ottaa niin päähän, miten jotkut katsojista menee niin vipuun noihin maailman vanhimpiin Auervaara-temppuihin.... Onneksi suurin osa taitaa kuitenkin nähdä tuon läpi.

Vierailija
6466/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa päättää mitä mieltä olen Juhosta. Toisaalta kuulosti kamalalta kun kertoi matkasuunnitelmistaan Jennille. Tuli sellainen olo, että haluaa matkarahat. Mutta toisaalta en halua uskoa, että joku on noin laskelmoiva ja leikkii toisen tunteilla. No seuraavat viikot näyttää, vielä Juho ei ainakaan vaikuta aidolta omiin silmiin.

Eetu on ehdoton suosikki. 

Vierailija
6467/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi veemäisiä tyyppiä sopii yhteen. Kassu ja Nea ja kummatkin lentää kotiinsa.

Vierailija
6468/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa päättää mitä mieltä olen Juhosta. Toisaalta kuulosti kamalalta kun kertoi matkasuunnitelmistaan Jennille. Tuli sellainen olo, että haluaa matkarahat. Mutta toisaalta en halua uskoa, että joku on noin laskelmoiva ja leikkii toisen tunteilla. No seuraavat viikot näyttää, vielä Juho ei ainakaan vaikuta aidolta omiin silmiin.

Ne ei ole varsinaisesti matkoja vaan harrsstuksia ja erittäin kalliita.

Sekä ne toistuu.

Vierailija
6469/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko mä ainut estynyt, josta tuntuu vastemieliseltä suudella heti aamulla toista? Aamupusut ok, mut mä en tykkää yhtään suudella kielarityyppisesti kuten Sofia ja Eetu, jos oma tai toisen henki haisee... Hyi ei!

Et ole ainoa! Itsekin oon miettinyt samaa joka kerta kun  näen noita aamupusutteluja. Onneksi en ole ainoa estynyt. :D

Vierailija
6470/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää, että ainakin mun mielestä toi Jennin ja Juhon suudelma oli kyllä aika suloinen, vaikka täällä paljon pohditaankin ja ollaan sitä mieltä että Juholla on tässä koko jutussa jotain taka-ajatuksia.

Samoin, minulla jopa meni kylmikset ja se on paljon se tällaisia ohjelmia katsoessa. Olen aika hyvä ihmistuntija ja nyt jään mielenkiinnolla seuraamaan, oonko täysin väärässä. Muiden suudelmia kun katson, en saa mitään tunnelmaa mukaan.

Juuri tuollaisia "meni kylmikset tätä suudelmaa katsoessa" -fiiliksiä katsojissa haetaan. Juho tiedostaa, että tässä tehdään nyt telkkaria ja paras love story voittaa rahat himaan. Mua ottaa niin päähän, miten jotkut katsojista menee niin vipuun noihin maailman vanhimpiin Auervaara-temppuihin.... Onneksi suurin osa taitaa kuitenkin nähdä tuon läpi.[/

No et tuo muidenkaan parien toiminta yhtään aidompaa ole. Reetun ja Vanessan homma ihan näyttelyä ja lässytystä. Pisteet Juholle ja Jennille, et ovat käyneet oikeaa keskustelua.

Vierailija
6471/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veiklaam, et Aku ja Jansku lähtee kotiin.

Vierailija
6472/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaisia "meni kylmikset tätä suudelmaa katsoessa" -fiiliksiä katsojissa haetaan. Juho tiedostaa, että tässä tehdään nyt telkkaria ja paras love story voittaa rahat himaan. Mua ottaa niin päähän, miten jotkut katsojista menee niin vipuun noihin maailman vanhimpiin Auervaara-temppuihin.... Onneksi suurin osa taitaa kuitenkin nähdä tuon läpi.[/

No et tuo muidenkaan parien toiminta yhtään aidompaa ole. Reetun ja Vanessan homma ihan näyttelyä ja lässytystä. Pisteet Juholle ja Jennille, et ovat käyneet oikeaa keskustelua.

Miksi muiden parien toiminta ei voisi olla aitoa? Tämä kausi on pyörinyt paljon Jennin, Nea ja Oliverin ympärillä, niin muut ovat jääneet stastistin osaan ja kun meille näytetään päivittäin noin 40 min jakso, niin   emmehän tiedä kuinka paljon keskusteluja esim. Sofia/Eetu tai mainitsemasi pari V ja R ovat käyneet. Näyttelijälahjoja on varmasti kaikilla, mutta pitkässä juoksussa ei hekään pysty feikkaamaan. 

Vierailija
6473/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veiklaam, et Aku ja Jansku lähtee kotiin.

Niin, hankala nähdä kummallekaan tuolla romanssia. 

Mitähän tuo Meri oikein juttelee tuolla kun Kassukin sitä päivitteli niin ilkeästi. Kuitenkin ihan nätti ja vaikuttaa mukavalta. Ehkä Oliver huomaisi nyt Merin? Ja Kassu ja Nea tietysti olisi pari. 

Ajatelkaa jos Kassu ja Nea voittaa koko jutun.

Vierailija
6474/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans tuossa Juhossa epäilyttää se, että vaikuttaa jotenki niin opetellulta ja näyttävältä nuo sen puheet ja teot. Kaikki selitykset siitä milloin pitää suudella jne.

Jotenki tulee olo et kaikki lähentymiset ja suudelmat tehdään oikein näyttävästi ja sellaisissa paikoissa mitkä varmasti tallentuu kameralle sataprosenttisesti.

Toivon todella olevani väärässä, mut näyttää siltä et koko kiinostuksesta puuttuu sellanen särmä tai särö, mikä tekisi siitä aidomman tuntuista.

Vierailija
6475/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla tyhmä ja sinisilmäinen jos ei näe Juhon läpi. Mutta naiset tunnetusti ovat.

Vierailija
6476/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kans tuossa Juhossa epäilyttää se, että vaikuttaa jotenki niin opetellulta ja näyttävältä nuo sen puheet ja teot. Kaikki selitykset siitä milloin pitää suudella jne.

Jotenki tulee olo et kaikki lähentymiset ja suudelmat tehdään oikein näyttävästi ja sellaisissa paikoissa mitkä varmasti tallentuu kameralle sataprosenttisesti.

Toivon todella olevani väärässä, mut näyttää siltä et koko kiinostuksesta puuttuu sellanen särmä tai särö, mikä tekisi siitä aidomman tuntuista.

Joo, ei vaan vaikuta aidosti ihastuneelta. Olen mielelläni väärässä, mutta se selitys suudelmasta oli vaan liikaa. 

Vierailija
6477/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla tyhmä ja sinisilmäinen jos ei näe Juhon läpi. Mutta naiset tunnetusti ovat.

Oletan, että suurin osa Juhon feikiksi tuominneista täällä on naisia. Kuten minä. Tiesithän muuten, että suurin osa vähä-älyisistä on miehiä?

Vierailija
6478/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho sanoi että Jenni on nro 1, eikä ole kuulemma edes miettinyr kenet valitsisi jos Jennin ottaa joku muu tms. Siitä näki että niiin valehteli. Olisi niin halunnut sanoa että Nean ottaisi..

Vierailija
6479/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ei ole varsinaisesti matkoja vaan harrsstuksia ja erittäin kalliita.

Sekä ne toistuu.

Täh? Eli reissu Machu Pichulle ei ole matka? Kuinka niin? Toki matkoilla voi harrastaa ja myös matkustelu voi olla harrastus. Tuo suunnitelma kuulosti ihan omalta ja koen kyllä silloin matkustelevani. :) Kallis kohde toki.

Vierailija
6480/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että en tykkää tuosta Neasta yhtään. Jatkuvasti niin omahyväisen ja äreän oloinen. Kaikki ne muiden, erityisesti Oliverin, käskyttämiset ja kaikesta hermostumiset ja se kun puhuu yhtä ja tekee toista. Vedättänyt koko kauden Oliveria, ”otetaan hitaasti” kun ei mitään kiinnostusta muuhun kuin tämän ulkoiseen olemukseen. En osaa ymmärtää mitä miehet näkevät tässä neitokaisessa. Tuollaisen käytöksen kanssa alkaa kaikenlainen kauneuskin karista ja vauhdilla. Kiertäisin kaukaa.

Kassu toinen sankari, ei anna hyvää kuvaa itsestään. Kiusaaminen ja haukkuminen ja muiden tunteilla leikkiminen oma egon pökityksenä kertoo hyvin jätkän kypsyystasosta. En myöskään ymmärrä mitä naiset näkevät hänessä. Toiset tykkää pahoista pojista okei, mutta itse en tähän lähtisi mukaan.

Mutta siinäpä onkin sitten varsin yhteensopiva parivaljakko, Nea ja Kassu. Ja jos Kassu kerran on enemmän Nean tyyppiä, ni ehkä se Oliver tosiaan oli ihan liian kiltti hänelle. Onnea vaan tälle kaksikolle...

Ketju on lukittu.