LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Kasperissa ei ole lämpöä. Yhdessä Nean kanssa ovat jääpuikot.
Vierailija kirjoitti:
Juho on selkeästi Mikko Leppilammen kauan kateissa ollut pikkuveli, ihan samannäköiset.
Juho on Sami Uotilan ja Mikko Leppilammen risteytys
Neahan sanoi, että Kassu on just sellainen kuin hänen kaverinsa ja sellainen tyyppi jonka kanssa yleensä hengailisi. Ihanaa kun kaikki löytää tasoistansa seuraa tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, että ainakin mun mielestä toi Jennin ja Juhon suudelma oli kyllä aika suloinen, vaikka täällä paljon pohditaankin ja ollaan sitä mieltä että Juholla on tässä koko jutussa jotain taka-ajatuksia.
Samoin, minulla jopa meni kylmikset ja se on paljon se tällaisia ohjelmia katsoessa. Olen aika hyvä ihmistuntija ja nyt jään mielenkiinnolla seuraamaan, oonko täysin väärässä. Muiden suudelmia kun katson, en saa mitään tunnelmaa mukaan.
Juuri tuollaisia "meni kylmikset tätä suudelmaa katsoessa" -fiiliksiä katsojissa haetaan. Juho tiedostaa, että tässä tehdään nyt telkkaria ja paras love story voittaa rahat himaan. Mua ottaa niin päähän, miten jotkut katsojista menee niin vipuun noihin maailman vanhimpiin Auervaara-temppuihin.... Onneksi suurin osa taitaa kuitenkin nähdä tuon läpi.
Niin minäkin tiedostan, että tässä tehdään tv-viihdettä. Ei minun elämään vaikuta mitään, olenko väärässä vai oikeassa. Kiinnostavaa vain katsoa, miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi aivan järjettömän hauskaa, että Hypoteekkiyhdistyksen Nea-nyrpeästä ja melkein asianajaja Kassu-kehvelistä tulisi pari. Toinen on itserakas nirppanokka ja toinen yläasteikäisen tasolle jäänyt pöljä.
Kassu ihan oikeasti kuvittelee, että hän on sen tapainen mies, joita Nea on tapaillut. Really?
Älkää lähettäkö noita vielä kotiin, pliis!Minusta taas olisi aika loogista, että Kassu on juuri sellainen mies, joita Nea on tapaillut. Tämän päivän pätkän perusteella (ja toki aiemminkin nähdyn) näin Nean sellaisena yläasteen pahistyttönä, joka jauhaa purkkaa ja puhuu leuka vinossa nasaaliäänellä. Kirosanat vain puuttuvat.
Sehän kiroilee koko ajan 😃
Toivon että Jennikin vain pelaa, eikä luule Juhon ihastuksen olevan aitoa. Jenni ansaitsisi oikeasti jonkun hyvän tyypin vierelleen.
Vierailija kirjoitti:
Halleluja, vihdoin Nea ja Oliver lakkas yrittämästä...
No itseasiassa Oliver sanoi vielä päiväkirjahuoneessa, että YRITTÄÄ ja TEKEE PARHAANSA olla vaan kaveri Nean kanssa. Tähän asti heillähän onkin ollut vuosisadan rakkaustarina ja heillä on ollut vaikeuksia pitää näppejä erossa toisistaan...
Vierailija kirjoitti:
Juho sanoi että Jenni on nro 1, eikä ole kuulemma edes miettinyr kenet valitsisi jos Jennin ottaa joku muu tms. Siitä näki että niiin valehteli. Olisi niin halunnut sanoa että Nean ottaisi..
No niinhän se ottikin jo. Mutta jostain syystä ei ole lähentynyt Nean kanssa yhtään vaikka olisi hyvät saumat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halleluja, vihdoin Nea ja Oliver lakkas yrittämästä...
No itseasiassa Oliver sanoi vielä päiväkirjahuoneessa, että YRITTÄÄ ja TEKEE PARHAANSA olla vaan kaveri Nean kanssa. Tähän asti heillähän onkin ollut vuosisadan rakkaustarina ja heillä on ollut vaikeuksia pitää näppejä erossa toisistaan...
No eiköhän tuolla tarkoittanut, että yrittäisi pitää tuohon kiukuttelijaan ihan asialliset välit, vaikka mahdotontahan se näyttää olevan.
Poikien välit on keskenään aika jäätävät. Tommy ja Reetu ei ole Eetun ja Oliverin kanssa tekemisissä vaan kuin on pakko. Ja sama toisin päin. Huvimajassa, kun Eetu kertoi jonkun vitsin, niin Tommyn naama oli peruslukemilla ja tais olla Reetunkin. Muut kyllä nauroi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Vanessa panetteli Sofialle pahansuopaisesti kun Meri silitti Reetun hiuksia kun makasivat petillä. Siinä vaiheessa Reetu ei ollut edes pussannut Vanessaa.
No oisko ihme?? Haloo teiän kanssa, he halailee sohvalla ja yks tulee lääppii sun miestäs. Varmaan oisitkin ihan että 'no moi mitä kuuluu, tänne sekaan vaan'.
Paitsi että eivät seurustelleet eikä täten Reetu ollut "hänen miehensä", vaan pari.
Vierailija kirjoitti:
Reetu on näköjään nostattanu osakkeita katsojissa mut mää en kyl unoha miten se puhu Jennistä sarjan alkuvaiheilla. Todella törkee jätkä
Mitä Reetu on sanonut Jennistä? En muista joten olen varmaan missannut kyseisen jakson. Viitsiikö joku kertoa mitä sanoi tai mistä jaksosta tuon löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Vanessa panetteli Sofialle pahansuopaisesti kun Meri silitti Reetun hiuksia kun makasivat petillä. Siinä vaiheessa Reetu ei ollut edes pussannut Vanessaa.
No oisko ihme?? Haloo teiän kanssa, he halailee sohvalla ja yks tulee lääppii sun miestäs. Varmaan oisitkin ihan että 'no moi mitä kuuluu, tänne sekaan vaan'.
Paitsi että eivät seurustelleet eikä täten Reetu ollut "hänen miehensä", vaan pari.
Kuinka kauan sä aiot jankuttaa tästä?
Vanessa ja Reetu ovat nyt pari ja katsojaäänestyksessä vielä suosituin sellainen.
Olipa typerä tuo eilinen jakso. Jäi väkisinkin sellainen fiilis, että katsojaäänten perusteella olisi tippunut tyyliin Nea ja Juho, ja tämä ei tietenkään tuotannolle käy (koska J&J), niin pakko oli järjestää tuollainen "kolme vähiten ääniä saanutta on vaarassa pudota" -tilaisuus. Tylsää.
Juho näyttää vähän siltä selviytyjien tavisheimon Kailta :D
Emmä tiiä onko noilla oikeesti muita samaa ku surffitukka, mut jotenki muistuttavat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan sä aiot jankuttaa tästä?
Vanessa ja Reetu ovat nyt pari ja katsojaäänestyksessä vielä suosituin sellainen.
Kuka "sä"?
Niin ovatkin pari, silti saarella parina olo on eri asia kuin siviilissä seurustelu. Ja minähän sanoin, että silloin kun tuo kohtaus tapahtui jossa Meri silitti Reetun hiuksia, olivat Vanessa ja Reetu vasta alkaneet lämmetä pikku hiljaa toisilleen. Olen sitä mieltä, että Merin veto oli vähän mauton ja tahditon, mutta toisaalta (tuolla saarella) kukaan ei omista toista. Meri vaikuttaa vähän yksinkertaiselta, joten voi olla ettei edes ymmärtänyt tekonsa olleen tökerö. Ehkä tarkoitti olla tuttavallinen? Ehkä yritti tulla potentiaalisen parin väliin? Mistäs sitä tietää.
Niille jotka ihmettelevät, miksi Meri ei yhtäkkiä kiinnostakaan oikein ketään miehistä.
Minulla ei ole mitään Meriä vastaan, mutta ymmärrän kyllä, miksi kiinnostus häntä kohtaan saattaa lopahtaa nopeastikin. Kuten joku jo aikaisemmin täällä kirjoitti, Meri vaikuttaa vähän yksinkertaiselta. Hänestä tulee vaikutelma, että on juuri sellainen melko pinnallinen, yksinkertainen nätti nainen jonka sisäinen anti on vähäistä. En näe häntä keskustelemassa kovin syvällisiä ja hän on myös pari kertaa päästänyt suustaan jonkun todella hölmön kommentin joita "bimbojen" suusta kuulee. Osalle miehistä riittää, että nainen näyttää hyvältä, silti varmasti suurempi osa arvostaa fiksua, jopa älykästä naista kenen kanssa pystyy keskustelemaan asioista ja välittää muustakin kuin ulkonäöstään.
Olen itse nainen, mutta tiedän etten kauaa jaksaisi keskustella Merin kaltaisen ihmisen kanssa, sillä hän on raskasta kuunneltavaa; ei pelkästään siksi että juttunsa vaikuttavat yksinkertaisilta mutta myös kimeä äänensä aiheuttaa ärsytystä. Voisin kuvitella, että jotain samantyyppistä ajattelua on taustalla saaren miehilläkin, kun Merin seura ei jaksa kiinnostaa. Inhottavalta ihmiseltä hän ei missään nimessä vaikuta, joten tuskin syy on sekään.
Mä pidän tosi paljon Janitasta, vaikka ei häntä toki ole ehditty paljoa kuvaamaan. Todella harmi, että on todennäköinen putoaja yhdessä Akun kanssa. Luulen, että jos katsojat olisivat saaneet päättää, niin putoajat olisivat olleet Kassu ja Meri. Merikin vaikuttaa lopulta ihan mukavalta, vaikka aluksi tuli teennäinen olo. Mutta silti pitäisin Janitan mielummin villalla ja koska ei ole saanut mahdollisuutta rakkauteen. Toivottavasti muut asukkaat katsoisivat sitä siltä kantilta, koska Meri ja Kassu ovat saaneet mahdollisuuden.
Ja ei tiedä vaikka Oliverista ja Janitasta kuoriutuisi jotakin. Janitakin on pieni kokoinen ja pisamanaamainen kuten Nea. Mutta vaikuttaa paljon mukavemmalta.
Koska Kassu oli todella ylimielinen ja ilkeä Meriä kohtaan. Luuli itsestään liikoja, vaikka tosielämässä Meri ei edes vilkaisisi Itähelsinki-Kassuuun päinkään :D Kassusta tuli mieleen ihan ala-astepoikien käytös.