Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
5281/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luulen, että syy siihen miksi Jenni ei löydä ketään on siinä, että hän etsii miestä.

Mulle tulee hänestä kyllä lepakkovibat pahasti.

En sanoisi ettei löydä "ketään", ei tuolla saarella sentäs kaikki maailman miehet ole ;) 

Ja luulen et ellei olisi niin korrekti Neaa kohtaan, ihastuisi Oliveriin. Nyt ei uskalla edes ajatella, koska tuntuisihan se nololta myöntää Nealle, et sorry, olen mielitiettyysi (vaikkakaan ei syvällistä) ihastunut....

Vierailija
5282/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasper työskentelee kanssani samalla osastolla Inex partnersilla ja voin sanoa että on erittäin hyvä ja hauska tyyppi. Meillä on jonkin verran samoja kavereita, ja voin sanoa että naisista Kasperilla ei ole pulaa päinvastoin! Aina kun on samassa työvuorossa saa kuulla hyviä naisjuttuja Kasperin suusta Taitaa täällä mammat olla vain kateellisia nuorelle kollille

Kertooko Kassu useinkin, mitä kaikkea "vammaista" eri naiset on laukoneet? Ja mistäs me mammat oltais kateellisia tälle tai kellekään muullekaan nuorelle kollille :D ? Ei ole munakateutta, jos sitä epäilet.

Sä trollaat, mutta oikeasti. Voihan Kasper olla ihan mukavakin joskus, tuskin kukaan on pelkkä hirviö. Nyt vaan käyttäytyi ihan todella huonosti Meriä kohtaan, varmaan monista eri syistä. Keskenkasvuinen poitsukka enivei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5283/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle joka tunnet Kasperin ja joka pidät hänen naisjuttuaan hauskoina: jos hän kertoo siellä työpaikallaan samanlaisia ”hauskoja” naisjuttuja kuten tuolla saarella ja jos sinä niille naurat, niin sehän vain osoittaa että olet itse tasan yhtä lapsellinen ja kehittymätön kiusaaja kuin Kasperikin. Kyllähän Meri on huomattavasti tasokkaampi tyyppi sekä ulkonäöltään että persoonaltaan kuin kiusaaja-Kasperi. Toivottavasti tuotanto puuttuu noihin hänen kommentteihinsa Meristä.

Lapsellinen? Ihan aikuinen 21v mies oon. En ymmärrä miks jengi ottaa nää jutut nii tosissaan. Ja mitä väliä käyttääkö Kasperi sanaa vammainen, joidenkin jutut vaan sattuvat olemaan vammaisia

Sitä väliä, että on idioottimaista yhdistää vammaisuus tyhmyyteen.

Tätä voit miettiä itseksesi samalla, kun siirtelet niitä banaanilaatikoita keskusvarastolla. 

Vierailija
5284/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler

.

.

.

Oikein hyvä jakso. Ihanaa, että Eetu ja Sofia yrittää saada Jenniä ja Oliveria yhteen. Ovat sitä mieltä, että olisivat parempi pari kuin Nea ja Oliver. Ja muutkin saarelaiset tuntuu olevan sitä mieltä, ettei Nean ja Oliverin suhde välttämättä toimi, hyvä! Nyt kun vaan saatais Oliver päästämään irti Neasta ja antamaan tsäänssi Jennille.

Nyt kaikki please äänestämään Juhoa parinvalinnan aloittajaksi, koska luultavasti valitsis Nean parikseen xD

En ymmärrä miksi Janita on kiinnostunut Akun lisäksi Kassusta. Toivottavasti ällö-Kassu tippuu pian!

Vierailija
5285/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pääse yli noista Juhon silmistä..❤️

Vierailija
5286/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasper työskentelee kanssani samalla osastolla Inex partnersilla ja voin sanoa että on erittäin hyvä ja hauska tyyppi. Meillä on jonkin verran samoja kavereita, ja voin sanoa että naisista Kasperilla ei ole pulaa päinvastoin! Aina kun on samassa työvuorossa saa kuulla hyviä naisjuttuja Kasperin suusta Taitaa täällä mammat olla vain kateellisia nuorelle kollille

y

Sinuna en nyt ihan kauheesti menis ees tolle limanuljaskalle ittelleen elvisteleen, että vauva-palstalla haukuttiin sua, mutta mäpä puolustin sua! Ei meinaan ihan kauhee meriitti ole, kun nuori mies notkuu täällä.. Tai mistä mä tiedän, jos Tampereella on 😎

Vierailija
5287/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

.

.

.

Oikein hyvä jakso. Ihanaa, että Eetu ja Sofia yrittää saada Jenniä ja Oliveria yhteen. Ovat sitä mieltä, että olisivat parempi pari kuin Nea ja Oliver. Ja muutkin saarelaiset tuntuu olevan sitä mieltä, ettei Nean ja Oliverin suhde välttämättä toimi, hyvä! Nyt kun vaan saatais Oliver päästämään irti Neasta ja antamaan tsäänssi Jennille.

Nyt kaikki please äänestämään Juhoa parinvalinnan aloittajaksi, koska luultavasti valitsis Nean parikseen xD

En ymmärrä miksi Janita on kiinnostunut Akun lisäksi Kassusta. Toivottavasti ällö-Kassu tippuu pian!

Juu mut voi valita myös Merin. Pelottaa et Jennille jää sit Kasper. Ei tuosta Oliverin ja Nean suhteesta näytä tulevan yhtään mitään. Outoa kyllä jos jatkavat yhdessä. Juho sopis kyllä hyvin Nealle.

Vierailija
5288/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi saa töistä muuten vapaata noin pitkäksi aikaa, kun ovat Love Islandilla? 🤔 Kai sitte pomot hommaa tuuraajia näinkin ”tärkeän” poissaolon takia.

Vierailija
5289/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Oliver ottaa nuo treffit noin tosissaan?

Vierailija
5290/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliver on kyllä aika lapsellinen ja mustasukkainen. Kuka tuollaista kyttäystä ja syyllistämistä jaksaisi! 

En ole aikaisemmin pitänyt Neaa erityisen kauniina, mutta siis äsken huomasin että hänellähän on todella kauniit kasvonpiirteet.

Vierailija
5291/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti Oliver on 27 vuotta. Ihmeen lapsellinen.

Vierailija
5292/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän uudesta miehestä Juhosta. Fiksun oloinen mies ja myös komea.

Vierailija
5293/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea nauttii huomiosta, mutta on Oliver väärässä siitä että syyttää neaa treffivalinnasta.

Vierailija
5294/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen, Neahan saattaa olla kiinnostunut Juhosta... ennen on aina sanonut muille kuin Oliverille ettei kiinnosta mutta nyt tuli erilaiset fibat. Nyt voi tulla oikeaa draamaa jos tämä pari hajoaa....

Vierailija
5295/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nean ja Oliverin juttu ei toimi, ovat liian erilaisia. Oliver saa mun sympatiat, mutta ymmärrän kyllä tavallaan molempia. Nea on vaan turhan kipakka ja marmattaa Oliverille ärsyttävästi.

Oliver ei ole kiinnostunut Jennistä siinä mielessä, eikä kiinnostukaan, sen näkee kilometrin päähän. Jenni on tosi hauska tyyppi, mutta yksi jäbistä ja valitettavasti liian suuri ja lihaksikas lähes kaikille miehille. 

Vierailija
5296/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä vähän ymmärrän Oliveria. Kyllähän edellisestä oppineena Nea olisi tehnyt Juholle selväksi, että älä valitse mua treffeille, mutta mitään haluttomuutta Nean puolelta ei ole näkynyt.

Vierailija
5297/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuotanto sanonu kassulle sen eilisestä käytöksestä jotain ku se taustaselostaja sano että ”kassulla on ollut yö aikaa miettiä eilisiä sanomisiaan”

Vierailija
5298/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta toisaalta ymmärrän mitä Oliver miettii. Nea on antanu vaikutelman että mahikset on. Juho esim. näkee nikitan ja tommyn tai vanessan ja reetun pareina joiden väliin ei mennä mutta nean ja Oliverin tilanne ei oo vakuuttava.. Oliver kyllä näin haluaa olevan mutta nean on täytyy antaa juholle eri vaikutelma.

Vierailija
5299/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä vähän ymmärrän Oliveria. Kyllähän edellisestä oppineena Nea olisi tehnyt Juholle selväksi, että älä valitse mua treffeille, mutta mitään haluttomuutta Nean puolelta ei ole näkynyt.

Oliverin tyyli ratkoa tilanteita ei ainakaan auta asiaa.

Vierailija
5300/11060 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä lukea näitä kommentteja. Joo Kassu käyttäytyy ihan niinkö täys idiootti mutta ymmärrän sitä täysin.

Meri on ahdistava tyyppi ja itsekin luonteeltaan kiusaaja, osaa vaan hyvin piiloutua aina silloin tyhmyytensä taakse.

En ihmettele yhtään että Meriä ei paljon tuolla näy muun porukan kanssa. Hänen kans on vaikea olla ja viihtyä.

Ketju on lukittu.