LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Nea ja Aku tulee paljon patemmin juttuun kuin Oliver ja Nea.
No ei todellakaan tule, Nea oli erittäin pettynyt, että tuli Akun valitsemaksi, olisi itse varmasti valinnut Oliverin.
Nea ei olisi halunnut vaihtaa paria, joten draamaa on luvassa.
Jenni teki kyllä naisen teon ♥️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnittikö kukaan huomiota siihen että Meri kertoi juomapelissä ettei ole harrastanut yhden illan juttuja koskaan?
Joo ja mielestäni se on ihan hyvä piirre ihmisessä. Kaikki muut taisivat olla harrastaneet. Ja kolmen kimppaa oli harrastaneet ainakin Tommy ja Aku, muistaako kukaan, että ketkä muut? Petteri ei ollut. Mielestäni olisi kuvottavaa, jos mies olisi harrastanut kolmen kimppoja.
Merillä on kyllä sekä yhden illan juttuja ja pettämistä vyöllään vaikka ei pelissä juonutkaan niiden kohdalla.
Lähteenä Rovaniemen Jodel.
No aha, meri on sen näkönen nainen että voi tilata kul.. kotiovelle ihan niin paljo ku haluaa. Baarissa jos rymyää ni varmasti vasemmalta ja oikeelta tulee tarjousta. Sinänsä ei yllätä jos on yhen illan juttuja. Pettäminen kyllä täys turnoffi kumppanille, mutta edellämainituista syistä en edes ihmettele jos pitää paikkansa.
Joel vaikuttaa tosi symppikseltä ja ystävälliseltä. Alun jälkeen käsitys muuttunut vaan parempaan. Onneksi se valittiin nyt aika heti ettei taas jääny viimeiseksi.
Jennin pisteet ropisi alas Oliverin valinnan myötä. Tuo on love island eikä mikään "pelastan kaverin" -paikka. Harmi. Olis saanu Oliver lähtä jo kotiin.
Mä koen vahvasti että moni rakkaus ei ehdi syttymään, kun jo teilataan puolen tunnin jälkeen että ”ei ollu kipinää”. Usein tuollainen ystävyys-tyyppinen juttu voi olla hyväkin ennen tunteiden syventymistä. Oliver vaikutti jopa rentoutuneelta Jennin seurassa, voi kun eivät luovuttaisi.
En tajua tätä Jenni ja Oliver hehkutusta kun hehän ovat täysin friend zonella. Ei noista mitään oikeaa paria tule, Jenni intoilee milloin kestäkin ja Oliver on Neasta kiinnostunut sillain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Must Jenni ja Oliver olis hyvä pari. Eivät oo vaan tajunneet sitä vielä itse.
Siis mulle koko ohjelman jännitys on siinä, tuleeko Jennistä ja Oliverista jossain vaiheessa pari. :D
En tiiä miksi toivon sitä niin kovasti, mutta koko ajan odotan että jotain tapahtuisi heidän välillään
Sama täällä :D
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä Jenni ja Oliver hehkutusta kun hehän ovat täysin friend zonella. Ei noista mitään oikeaa paria tule, Jenni intoilee milloin kestäkin ja Oliver on Neasta kiinnostunut sillain.
Et sä voi Oliverin tunteita tietää. Musta Oliverin ja Jennin ystävyydestä voi kehkeytyä jotain. Jenni on kuitenkin ystävällinen, eikä tuiski niin kuin Nea tekee. Muutenkin Oliverin on todella vaikea lukea Nea.
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää kun noi istuu noilla persvakobiksuillaan noilla sohvalla olevilla tyynyillä - kiva siihen toisten mennä sitten pötköttelemään.... 😷🤮
Täytyy vaan toivoa, että ovat pyyhkineet ahterinsa kunnolla.
Tuli kyllä jotenkin vähän puskista tuo Jennin valinta. Itse olin aivan varma vielä Jennin puheenkin jälkeen, että hän valitsee Petterin. Mutta nyt kun miettii niin Jenni ja Oliver voisivat sopia toisilleen erittäin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jenni ja Oliver! Vau! Tuotannon pitäisi nyt tehdä taikojaan, että tämä pari pääsee treffeille ja ymmärtää itsekin olevansa hyvä pari.
Tuntuu, että Jenni on jo siinä rajalla, mutta ei uskalla kertoa Oliverille, koska luulee heidän olevan hyvä match Nean kanssa. Mielestäni Jenni meinasi jo lipsauttaa Oliverille aiemmin tänään, että hänellä on yhä fiilis, että uskoo että heillä voisi olla jotain kun kertoi sitä ennen Oliverille ihastuksesta tätä kohtaan kun aloittivat saarella! Mutta lopetti sitten juttunsa kesken. En ole ollut kummankaan fani erityisemmin, mutta kyse ollut ehkä vaan vääristä pareista, loistavat yhdessä.
Nyt vaan heti parikilpailuja joissa pitää olla sopivasti iholla ja vaikka vähän pussaillakin. Mielellään vielä sellaisia jossa fyysinen koko on eduksi jotta voittajapari on varma.
Voittajaparille sitten treffit palkinnoksi, sviitti on vielä liikaa. Ja päälle vielä extraviikko parina ilman valintaa ja pudotusuhkaa..
Erikoistehosteena muut uudet parit eli Nea-Aku ja Kassu-Inka tuplatreffeille villan ulkopuolelle.
Toivon niin että Jennille ja Oliverille kehittyy jotain juttua! Tasapainottavat tosiaan ja ovat luonnollisia toistensa seurassa, toisin kuin Nea ja Oliver. Jennihän vielä puhu että haluaan vähän vanhemman miehen ja eikös Oliver ole Jenniä 4 vuotta vanhempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni ja Oliver ois kyllä hyvä pari. Ihanasti tässä jaksossa Oliver kieto Jennin ympärille kädet. Passaisivat paljon paremmin yhteen kun Oliver ja Nea.
Harmi vaan, että jennin annettiin jo pilata petterin ja nean mahkut. Olisi vaan tuotanto antanut petterin valita treffikumppaninsa itse kuten nämä muutkin uudet miehet ja Oliver olisi ollut vapaana Jennille jo aiemmin.
Eihän sitä tiedä olisiko neasta ja petteristä mitään tullut, mutta ihan superhölmöä ettei saaneet edes mahdollisuutta kun jennille piti saada mies vaikka väkisin. Toisaalta taas oliveria halutaan jotenkin "suojella" ja pitää se nean parina vaikka voisi hyvin olla se jennin match.
Tuollainenhan olisi just sitä draamaa mitä tämä ohjelma tarvii eikä sillä että jotkut nostetaan muiden yläpuolelle tuotannon toimesta ja toisille ei anneta mitään mahdollisuuttakaan löytää sitä omaa paria.
Eikö Nealla ole tähän asiaan sanomista? Hänhän teki hyvin selväksi ettei Petteri kiinnosta häntä millään tavalla. Eli sun mielestä olisi pitänyt pakottaa Nea Petterin pariksi?
Miksei, pakotettiinhan petterikin jennin pariksi ja inka kokonaan parittomaksi kun meri sai viimeksi valita parinsa. Ei se ole kuolemaksi. Nean oli tietenkin helppoa sanoa ettei ole kiinnostunut, koska ainahan se vanha tuttu on iisimpi ratkaisu, mutta tilanne olisi voinut kummasti muuttua jos olisivat tutustuneet.
Olisihan se nea voinut palata oliverin kainaloon, ei kumpaakaan oltu lähettämässä kuuhun.
Onneksi tuolla Akulla on munaa.
Lopetatko jo tuon jankkauksen? Petteri ei ole enää saarella. Toki voit ehkä äänestää hänet takas, jos oikeesti uskot, et Petterillä ja Nealla olisi jotain yhteistä.
Sinähän se jankkaat kuin kakara, että Nealla ja Petterillä ei vaan voi (saa?) olla mitään yhteistä vaikka sitä yhteistä ei Nealla nimenomaan ole Oliverin kanssa.
Neasta ja Petteristä kukaan taas ei tiedä, kiitos tuotannon ja jennin. Onneksi edes nyt tuo nysväpari saatiin erilleen.
Millä tavalla Jenni pilasi Petterin mahdollisuudet? Eikö Petteri osaa kommunikoida? No osasihan se, ja sano Jennille että kaikki on täysin ok. Tai oikeastaan sano että olisi itsekin valinnut Jennin, on kiinnostunut ja sano myös paljon muuta... Petteri olisi myös voinut ottaa Nean juttelemaan. Jos ei itse saa mitään aikaiseksi eikä edes halua kertoa totuutta, ei voi syyttää toisia.
Jenni on itse niin suora, että ei ymmärrettävästi tajunnut Petterin valehdelleen hänelle. Jossain jaksossa Jenni totesikin että ei osaa lukea mitään merkkejä vaan hänelle on puhuttava suoraan. Virkistävän suoraan Jenni myös itse sano Akulle että on tavallaan kiinnostunut, mutta hänellä ei ole herännyt pienintäkään romanttista tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat Oliver ja Jenni;)
Mietin vaan sitä, pelastiko Jenni Oliverin Nealle, koska on kaveri molempien kanssa, eikä halunnut, että Oliver joutuisi lähtemään, Samihan pelasti samalla tavalla Ankun Patrikille viime vuonna.
Kyllä varmasti pelasti, mutta luulen että siinä oli lisäksi muutakin, vähintään ystävyyttä Oliverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnittikö kukaan huomiota siihen että Meri kertoi juomapelissä ettei ole harrastanut yhden illan juttuja koskaan?
Joo ja mielestäni se on ihan hyvä piirre ihmisessä. Kaikki muut taisivat olla harrastaneet. Ja kolmen kimppaa oli harrastaneet ainakin Tommy ja Aku, muistaako kukaan, että ketkä muut? Petteri ei ollut. Mielestäni olisi kuvottavaa, jos mies olisi harrastanut kolmen kimppoja.
Inkakin taisi ottaa kulauksen tämän kohdalla.
Inkan halaus Kasperin valittua hänet.
Vierailija kirjoitti:
Nea ei olisi halunnut vaihtaa paria, joten draamaa on luvassa.
Hatunnosto Akulle! Ajattelin jo jättää ohjelman katsomisen. Niin tylsiä pareja koko ohjelma täynnä. Toivon mukaan nyt tulee jotain vilskettä. Plus tietenkin Merin ja Joelin kimppa, joka on tällä hetkellä kiinnostavin.
Mulle tulee hyvä tunne aina kun Oliver ja Jenni on yhdessä. Ovat todella suloisia yhdessä.
Näyttävätkin hyvältä yhdessä.
Oliverin ilme kun Jenni kertoi että oli alussa kiinnostunut Oliverista.❤️❤️❤️❤️
En kyllä usko, että enää palaavat pariksi.