LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Joo ärsyttävää kun huono muistiset tulee tänne vääristelemään asioita faktoiksi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliverilla on sama hiustyyli ku Shrekin prinssi Uljaalla
Onko tämä Marko Asell (painija, kansanedustaja, Selviytyjät-kilpailija) Oliverin isä? Samanlainen olemus.
Mutta Marko Asell ei ole piiitkä
Nikita..aina on joku ominaisuus ärsyttänyt potentiaalisissa kumppaneissa..ei saa olla partaa..ei viiksiä..ei kalju..pitää olla suora hammasrivi..paristaan 28v "yllättävän hyvin säilyny"..ei tommonen tule koskaan olemaan tyytyväinen. Huomaa 30v olevanaa edelleen sinkkuna ja todennälöisesti tullut rasvaa luiden ympärille. Edelleen etsii sitä täydellistä..jota ei ole olemassa..muuta kun mielikuvissa..
Huomaa muutenkin trendin. Porukka ollu 2-4v sinkkuina ja jollakin pisimmät suhteet 6kk:tta. Ihmetteleekö joku vielä miksi ei lisäännytä niin kuin ennen?
Huvittelen aina välillä parinvalintarealityllä, jossa korkeakoulutetut ihmiset lähetettäisiin etelän aurinkoon, eikä niillä olisi pikkupikkubikineitä eikä sixpackeja ja sitten ne menisi vaikka johonkin kulttuurinähtävyyksiin treffeille. Keskustelut kiinnostaisi.
Eikä se korkeakoulutus tietenkään mikään sivistyneen henkilön mitta ole, en tarkoita sitä.
Mä luulen et ihan kuka tahansa ois Tommyn pari, nii sais vaikuttamaan siltä et tulis hyvin juttuun ja on potentiaalia. Tää vaan siis yks pelin keino, tietää pysyvänsä mukana ku on ns. sopiva pari.
Mies on selkeesti hyvä puhumaan ja imartelemaan, saa naiselle olon, et juuri tää nainen on erityinen hänen silmissään.
Enkä tarkoita että Tommy välttämättä leikkisi kenenkään tunteilla, voi ihan hyvin olla tuolla etsimässä sitä oikeaa ja voi rakastua oikeasti.
Hänen tapansa on toimia näin, toivottavasti ei tule mitään väärinymmärryksiä ja isompia sydänsuruja.
Onko Tommy Oksa sukua Myyrän Pietari Oksalle? Tais myyrässä ole toinenkin Oksa, se joka voitti?
Vierailija kirjoitti:
Oliver. Mies vailla mitään särmää. Tylsä. Huono ryhti. En ymmärrä hänen suosiota naisten keskuudessa. Tosin olenkin jo vähän vanhempi nainen.
Minäkin olen jo ”vähän vanhempi nainen”.
Oliver on AINUT minua kiinnostava mies joukosta. Pituudella, ulkoisilla ominaisuuksilla ei merkitystä mulle lainkaa. Mutta hän on ainut YLIOPISTOihminen, fiksu. Koko joukko muuten taas yhtä luuseri lössiä !
Katsoin yöllä "pikakelauksella" Cmoresta 1. kauden, koska kiinnostuin formaatista vasta eilen. 1. jakson perusteella ohjelma vaikutti aika kamalalta (maalatut naiset, jäätävät bikini-stap-viritelmät), mutta parani mitä pidemmälle katsoi. Enpä olisi uskonut alun perusteella, että juuri pahimmalta hipster-rentulta vaikuttanut Patrick ja ylitunteellinen hömppä-Veera pääsevät molemmat niin pitkälle ja ovat ilmeisesti tälläkin hetkellä ainoat, joiden ohjelmasta löydetyt parisuhteet jatkuu edelleen (Ankun ja Jannen kanssa). Mielenkiintoinen kausi. Toivottavasti tästä tulee yhtä hyvä. Kivaa vaihtelua myös se, että ohjelmaa on kehuttu hyvän mielen ohjelmaksi, jossa ei viinalla läträtä.
Sanokaa mun sanoneen niin kauden aikana Nikita joutuu lähtemään talosta koska uutena mukaan tullut nainen valitsee Tommyn tämän nenän edestä ja Tommy lähtee villalta Nikitan perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliverilla on sama hiustyyli ku Shrekin prinssi Uljaalla
Onko tämä Marko Asell (painija, kansanedustaja, Selviytyjät-kilpailija) Oliverin isä? Samanlainen olemus.
Mutta Marko Asell ei ole piiitkä
On aika pitkä, mutta Aselilla on kaksi tytärtä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohjelmassa parasta on sen miesselostajan kommentit.
Paasonen rules
Tämä Tommy ja Nikita on viime kauden Ville ja Pauliina. Heti yhteen ja ollaan muka niin vahvassa liitossa. Sillä tavoin säästyvät putoamiselta. Liian äkkiä olivat toistensa iholla, epäilykset heräsi vaikka mihin suuntaan. Persoonana en tykännyt oikeastaan kummastakaan. Oliver halusi pois Sannista välittömästi, siksi astui askeleen, kun tuli Mollyn vuoro. No enpä ihmettele asiaa. Eetu miehistä tällä hetkellä luonnollisin. Mitenkä se näytti, että Shirleylle olis tullu muutama kuppikoko lissää, vai mekkoko se valehteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohjelmassa parasta on sen miesselostajan kommentit.
Paasonen rules
Kuka Paasonen? Hän on Riku Sottinen.
Tommy on feikki. Pelaa todella vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Tommy on feikki. Pelaa todella vahvasti.
No pelurithan tän viime vuonnakin voitti. Lisäksi Pauliina ja Ville tuli toiseksi, heidänkin pelinsä alkoi heti ekasta parinvalinnasta lähtien. Että ei välttämättä ihan huonoin valinta tuo pelaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään Eetun näköisistä miehistä. Myös Reetu ihan ok, vaikka ehkä liian feminiiniset kasvot omaan makuuni. Eetulla parransänki, pitkähköt hiukset, luonnollisen sävyinen hiustenväri ja miellyttävät kasvonpiirteet iskevät. Ei vaikuta myöskään suupaltilta egoilijalta.
Tommy, Arttu ja Oliver ei minuun vetoa. Tommyn itseään täynnä oleva luonne tuli esiin jo siinä palomiesten tositv-kisassa. Arttu näyttää tavikselta, persoonattomalta, enkä pidä hiusmallista. Oliverilla on ällö Jaajo-tukka, huono ryhti sekä hailakat, mitäänsanomattomat kasvonpiirteet. Vaikuttaa luonteeltaan aika flegmaattiselta.
Kuka näistä on se Tommy🤔
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/tanaan-tvssa-onko-ta…
Mä luulen et tää sekottaa ton siihen gladiaattori-ohjelmaan, missä Tommy oli.
Tosin itselle jäi Tommysta siitä ohjelmassa ihan positiivinen kuva...
No ei ollut Tommy Gladiaattoreissa itseään täynnä. Symppis ja mukavan tuntuinen heppu, sitä se tosin on ekan jakson perusteella ollut tässäkin. Ihan tavallinen, vaikka ei seinäruusuksi jääkkään.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mun sanoneen niin kauden aikana Nikita joutuu lähtemään talosta koska uutena mukaan tullut nainen valitsee Tommyn tämän nenän edestä ja Tommy lähtee villalta Nikitan perään.
Tuskin ainakaan omasta aloitteesstaan lähtee yhtään kenenkään perään. Nikita ja Tommy näyttää olevan samalla sivulla sen suhteen, että peli on peliä.
Reetun insta on ihan reetuhaapanen.
Miun suosikki miehistä so far. Ei minusta vaikuttanut siltä, ettei kukaan kelpaa, ei vaan ole päällepäsmärityyppiä.
Naisista ei ole vielä suosikkia muodostunut.
Minusta Reetu ja Eetu sopisi pariksi. Sama hiustyyli, tykkäävät reissata, surffata ja muutenkin samanhenkisiä. Aloitusjaksossa olivat ekat villassa ja bondasivat heti. Äänestäisin heitä!
Mä luulen et tää sekottaa ton siihen gladiaattori-ohjelmaan, missä Tommy oli.
Tosin itselle jäi Tommysta siitä ohjelmassa ihan positiivinen kuva...