Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
281/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä uus kausi on kyllä pettymys. Tästä puuttuu se kaikki lämminhenkisyys ja jokaisen (alkuperäisen) osallistujan omanlaisensa persoonallisuus mikä viime kaudesta teki niin kivan seurattavan. Ei ole casting onnistunut vaan nämä on liian tusinatyyppejä.

Ei yhden jakson perusteella voi mitään lopullisia johtopäätöksiä tehdä.

Totta. Ei se eka kausikaan vakuuttanut heti alkuun. Ehkä tämäkin tästä lähtee. 

Vierailija
282/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä näitten instat on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte, kenet Vanessa valitsee?

Eetu. Mielenkiintoista vois olla jos se valitsis Oliverin. Lähinnä siis senkin takia, että mitä Oliver tuumaa kun huomaa olevansa lähes kaikkien villan naisten suosiossa. 

Vierailija
284/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte, kenet Vanessa valitsee?

Mä ainakin veikkaan Arttua.

Vierailija
285/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se Vanessa varmaan Eetun valitsee.

Vierailija
286/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täs pohdin et miksi Oliver oli noin suosittu tuossa parinvalinnassa.

Ehkä se oli sellanen turvallinen valinta, ku kaikkihan sano et se vaikutti rehellisestä ja mukavalta. Ja sillai kiltiltä. Ja sit voi vedota muutenki ulkonäköön ja pituuteen.

Ehkä tässä vaiheessa itse kukin vielä pelkää sitä et joutuu lähtemään jos ei tule valituksi, kun ei oikeasti vielä tunne ketään.

Vierailija
287/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään blondeista ja sinisilmäisistä miehistä, joten ymmärrän miksi valitsivat Oliverin. Näyttää "animaatioprinssiltä", on pitkä ja kookas. Lisäksi vaikuttaa kiltiltä, suht rauhalliselta ja itsestään huolehtivalta. Vain parta puuttuu. Eetu vaikuttaa myös ihan ok:lta.

Vierailija
288/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että Vanessa valitsee Eetun. Ihan siksi, että perusteli asian niin, että kaveripohjalta voisi lähteä suhdetta rakentamaan. Luulen, että Oliver vetoaa fyysisesti eniten, joten siksi noi perustelut viittaa enemmän Eetuun. Ja muutenkin olis kiva nähdä, että muutkin miehet kiinnostaa eikä vain Oliver.

Vierailija
289/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliver näyttää silti Shrek-elokuvan prinssiltä

Vierailija
290/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonii tää oon taas tätä, 15 min välein mainoksia...

Mä tallennan aina ja katson perästä .... voi noi viiden minuutin mainokset hypätä yli ja muukin typeryys..ei niin himo ole kuitenkaan että ei malta katsoa pikkasen perästä😏

Vierailija
291/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tällä kaudella tapahtuu vähän enemmän näitä parinvaihtoja. Esim. Tia ei uskaltanu mennä Pauliinan ja Villen väliin. Viime viikolla Sami mietti jossain lehtihaastattelussa,että olisi pitäny mennä saman parin väliin. Suurin muutos oli,että Veera valitsi Jannen.. ja loppukausi jännättiin,milloin Patrick ja Anku pääsee yhteen.

Vierailija
292/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hirveesti parjattu tuota Nikitan esittelyvideota. Kauhee ku hoksasin et saattaisin itekki ihan hyvin sanoa jotain tuon suuntaista mitä ekana mieleen juolahtaa. Uhan vaan niinku sarkastisena heittona ja huumorilla höystettynä.

Varsinki tollasessa tilanteessa missä ohjaillaan sanomaan jotain ja varmasti muutenki jännitys huipussaan tollasessa tilanteessa :D

Vierailija
293/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Eetun näköisistä miehistä. Myös Reetu ihan ok, vaikka ehkä liian feminiiniset kasvot omaan makuuni. Eetulla parransänki, pitkähköt hiukset, luonnollisen sävyinen hiustenväri ja miellyttävät kasvonpiirteet iskevät. Ei vaikuta myöskään suupaltilta egoilijalta.

Tommy, Arttu ja Oliver ei minuun vetoa. Tommyn itseään täynnä oleva luonne tuli esiin jo siinä palomiesten tositv-kisassa. Arttu näyttää tavikselta, persoonattomalta, enkä pidä hiusmallista. Oliverilla on ällö Jaajo-tukka, huono ryhti sekä hailakat, mitäänsanomattomat kasvonpiirteet. Vaikuttaa luonteeltaan aika flegmaattiselta.

Vierailija
294/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi siihen, että Tommy välttämättä löytää aitoa rakkautta Nikitasta. Tämä ohjelmahan on myös peli, jossa on tarkoitus pysyä mahdollisimman pitkään mukana, ja tuo taktiikkahan toimii siihen hyvin. Pitää pariutua jonkun kanssa tiiviisti, jos jää seuraamaan sivusta niin tippuu pois. Voi olla, että sieltä vielä astelee joku kauniimpi brunetti jonka Tommy nappaa

Vierailija
295/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ohjelmassa koskaan torjuttu ketään sen takia, että polttaa? Vanessa vaikutti ihan kivalta, mutta itselleni turn off olisi hänen tupakointinsa (paha haju). Toisaalta tykkäsin kyllä siitä, että hän oli ainoa, jota ei kiinnostanut klo kahdeksan näytösluontoiset treenit heti ekana aamuna.

Vierailija
296/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ohjelmassa parasta on sen miesselostajan kommentit.

Vierailija
297/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään Eetun näköisistä miehistä. Myös Reetu ihan ok, vaikka ehkä liian feminiiniset kasvot omaan makuuni. Eetulla parransänki, pitkähköt hiukset, luonnollisen sävyinen hiustenväri ja miellyttävät kasvonpiirteet iskevät. Ei vaikuta myöskään suupaltilta egoilijalta.

Tommy, Arttu ja Oliver ei minuun vetoa. Tommyn itseään täynnä oleva luonne tuli esiin jo siinä palomiesten tositv-kisassa. Arttu näyttää tavikselta, persoonattomalta, enkä pidä hiusmallista. Oliverilla on ällö Jaajo-tukka, huono ryhti sekä hailakat, mitäänsanomattomat kasvonpiirteet. Vaikuttaa luonteeltaan aika flegmaattiselta.

Missä palomiesten tositv-kisassa Tommy on ollut? 🤔

Vierailija
298/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villa täynnä fitnestyyppejä.. Kaikilla vaan treenaaminen mielessä, veikkaan et tulee tylsä kausi jos kaikki painelee jo klo 22 nukkumaan et jaksaa nostella punttia klo 8 aamulla. Vähän vois höllätä, lomalla kun ovat! Oliver on liian sheivattu karvaton Ken-nukke. Toivottavasti uudet sinkut olisi persoonallisempia, tän hetkiset asukkaat on aika lällyjä.

Vierailija
299/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka näistä on se Tommy🤔

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/tanaan-tvssa-onko-ta…

Vierailija
300/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä palomiesten tositv-kisassa Tommy on ollut? 🤔

Tarkoittaa varmaan Gladiaattoreita, jotka Tommy voitti, mutta eihän ne mitkään palomieskisat ole.

Ketju on lukittu.