Tässä on mennyt tunnissa melkein 2 levyä suklaata
Alkaa jo vähän tökkimään mutta eiköhän noi loppuun mene. Yhteensä neljä riviä jäljellä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tuota menoa lihot takaisin.
Suhtautuminen herkkuihin ei ole sinulla terve.
Normaali ihminen ei halua syödä suklaata noin paljon kerralla. Ei vain mene alas.
No, sitten en kai ole normaali.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka pystyy syömään kerralla kaksi suklaalevyä? En ainakaan minä, vaikka olen mies ja painan 80kg. Vaikka paljon pystyn syömään kerralla, mutta en kahta suklaalevyä.
No minäpä pystyn:D Muutenkin mulla on tapana syödä aina jääkaappi tyhjäksi kaikesta ruuasta:) Olen telinevoimistelija ja siksi hoikka:)
N23, 170cm/45,5kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminen ei halua syödä suklaata noin paljon kerralla. Ei vain mene alas.
No, sitten en kai ole normaali.
Ap
Höh ja pöh, usko mua, että olet normaali:)
N23
Vierailija kirjoitti:
Niin niin, normaali-ihminen veteleekin kaksin käsin tai kauhalla (kun kukaan ei ole näkemässä).
Vierailija kirjoitti:
Suklaalevyjäkin on monen kokoisia. 50 g, 100 g, 200 g tai isompikin.
Niin kai tässä nyt puhutaan 200g levyistä? Niitä en voi syödä kahta kerralla, mutta puolikkaan eli sen 100g helposti vetelee. T. Sama 80kg mies
Nyt en ole syönyt suklaata aikoihin, mutta sipsejä syön aina kerralla 150-200g pussin. Nyt söin vielä miltei puolikkaan yhden litran jäätelöpaketista sipsien lisäksi. Heekkuja on kiva napostella, vai mitä? Silti minullakin on vain pieni iskävatsa, en ole vielä lihavaksi muuttunut.
Minä vetänyt tänään yhden levyn, voisilmäpullan ja muutama suklaapatukka! Eli lähes samat =) 165/53
Mulla taas oli jälkiruuaksi viisi Snickers-patukkaa ja irtokarkkipussin jämät:D
170cm/45,5kg
Pannukakkua hillolla puoli pellillistä iltapäivän ja illan aikana :)
Suklaalevyjäkin on monen kokoisia. 50 g, 100 g, 200 g tai isompikin.