Tässä on mennyt tunnissa melkein 2 levyä suklaata
Alkaa jo vähän tökkimään mutta eiköhän noi loppuun mene. Yhteensä neljä riviä jäljellä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Voit kyllä lopettaa jos haluat.
T. ex-suklaariippuvainen
En erityisemmin halua. Edellisestä suklaan syönnistä on varmaan yli kuukauden verran aikaa. Ap
ei se ole koskaan sun vika.
miehes ei huomioi,stressi,kiire, ferritiini..
Käy välillä sovittelemassa peilin edessä vanhoja juhlavaatteita, jospa saisit motivaatiota.
Vierailija kirjoitti:
ei se ole koskaan sun vika.
miehes ei huomioi,stressi,kiire, ferritiini..
Ikävä jos sulla on noin. Itse syön koska teki mieli :)
Ap
Joko olet rikkonut 150 kilon rajan?
Anna mennä, ei sillä enää oo merkitystä, niillä 4 rivillä. Mitä suklaata ostit? Pitäisköhän itsekin hakea....
Vierailija kirjoitti:
Käy välillä sovittelemassa peilin edessä vanhoja juhlavaatteita, jospa saisit motivaatiota.
Niinpä. Alkuvuodesta painoin 67kg, nyt aamulla 59kg👍
Ap
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä, ei sillä enää oo merkitystä, niillä 4 rivillä. Mitä suklaata ostit? Pitäisköhän itsekin hakea....
Fazerin sinistä ja Maraboun vadelmasuklaata.
Ap
Mitähän tekemistä suklaansyönnillä on painon kanssa?
Kuka pystyy syömään kerralla kaksi suklaalevyä? En ainakaan minä, vaikka olen mies ja painan 80kg. Vaikka paljon pystyn syömään kerralla, mutta en kahta suklaalevyä.
läskiksi kilo kerrallaan kirjoitti:
Joko olet rikkonut 150 kilon rajan?
Olin hyvää vauhtia matkalla siihen n. 10v sitten. Painoin yli 80kg. Sitten olen laihdutellut pikkuhiljaa ensin normipainoon ja sitten normipainon sisällä siihen asti kunnes itsestä tuntuu ja näyttää hyvältä. Nyt alkaa olla tavoite jo hyvin lähellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka pystyy syömään kerralla kaksi suklaalevyä? En ainakaan minä, vaikka olen mies ja painan 80kg. Vaikka paljon pystyn syömään kerralla, mutta en kahta suklaalevyä.
No, minä esimerkiksi🤷♀️
Ap
Itseltäkin onnistuisi helposti 2 suklaalevyä.
T. N160/79
Eikö sun tule paha olo?
Ei sillä, itse pystyisin sipsejä vetämään parikin säkkiä kerralla mutta suklaa alkaa oksettaa, enkä mitenkään saisi kokonaista levyä syötyä. Jännä. Mistähän tuo johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun tule paha olo?
Ei sillä, itse pystyisin sipsejä vetämään parikin säkkiä kerralla mutta suklaa alkaa oksettaa, enkä mitenkään saisi kokonaista levyä syötyä. Jännä. Mistähän tuo johtuu?
Nyt alkaa jo kyllä maku vähän kyllöittämään, joo. Mutta ei tule paha olo. Olen aina ollut perso makealle, sipsit ja muu suolainen saa olla mun puolesta ihan rauhassa. Joku juttu varhaislapsuudesta kai, geenit, en tiedä?
Ap
Syö loppuun.
Syön aina varastoon, ennen maanantaiaamupäivän elämänmuutosta.
Tuota menoa lihot takaisin.
Suhtautuminen herkkuihin ei ole sinulla terve.
Normaali ihminen ei halua syödä suklaata noin paljon kerralla. Ei vain mene alas.
Vierailija kirjoitti:
Syö loppuun.
Syön aina varastoon, ennen maanantaiaamupäivän elämänmuutosta.
Mulla toi maanantai koitti silloin 10v sitten :D
Yess! Anna mennä vaan, pystyt kyllä! Minäkin söisin, mut sit iskee migreeni.
Voit kyllä lopettaa jos haluat.
T. ex-suklaariippuvainen