Miten uskallatte syödä luonnosta poimittuja marjoja?
Eikö ole käynyt mielessä että niissä on todennäköisesti esimerkiksi linnun kakkaa tai ketun pissiä?
Kommentit (31)
Miten ihmiset uskaltaa syödä, Kiinasta ja Puolasta tuotuja hedelmiä ja maitotuotteita?
Ei se suomalaisten marjojen syöminen tämän vaarallisempaa ole.
Minä syön ainoastaan loppuun asti prosessoitua ruokaa, eineksiä, transrasvoja ja raffinoitua sokeria. Se on kuulkaa terveellistä! Ei tule metsän bakteerit mulle turhaan mitään vastustuskykyä säätämään. Saan kaikki saikkupäivät pidettyä hyvällä omallatunnolla.
Ap, turhaan ei kannata niuhottaa. Suomalaiset marjat ovat terveellisiä.
Ja kaikkein rohkeimmat syövät Lidlin ruokia lihoista alkaen.
Mahtaa ne suomalaiset luonnonmarjat olla tosi vaarallisia noihin tuontitavaroihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Kerään itse marjani puutarhastani.
Mikä minua vaivaa, ajattelin heti kaksimielisesti. Olen vielä nainen.
Joku kettu on voinut käydä kolossakin marjojen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerään itse marjani puutarhastani.
Mikä minua vaivaa, ajattelin heti kaksimielisesti. Olen vielä nainen.
Puutarhan välittömästä läheisyydestä voi kerätä myös rekkamiehen pastilleja.
Itse poimin marjat marjahallista. Ei ole kakkaa eikä pissaa! Kuka nyt luonnosta poimisi luonnon marjoja!
Ja poimija on KAKKAISILLA käsillään pominut marjat, mättäällä ulostanut, ei wc-paperia ja käsipesua. Siihen nähden pientä eläinten eritteet. :D
Vierailija kirjoitti:
Ja poimija on KAKKAISILLA käsillään pominut marjat, mättäällä ulostanut, ei wc-paperia ja käsipesua. Siihen nähden pientä eläinten eritteet. :D
Sitähän voi ihan itse käydä keräämässä marjansa, niin on sitten vain oma kakka kyseessä jos ei käsiään pese.
Terveyshyödyt voittavat riskit mennentullen. Sitäpaitsi sopiva altistus lialle tekee vain hyvää immuniteetille. Koko elämäni olen marjoja syönyt paljon enkä koskaan ole niistä ruokamyrkytystä saanut, vaikka usein tulee syötyä suoraan puskasta. Kunhan ei suosittujen koiranpissatus lenkkien varrelta poimi niin hyvin voi syödä vaikka suoraan puskasta.