24-vuotias poikani on sossupummi :( . Hän ei halua mennä enää töihin
24-vuotias poikani on sossupummi :( . Hän ei halua mennä kuulemma enää ikinä töihin Suomessa. Hän perustelee työttömänä oloaan sillä, että ei halua tukea nykyistä Euroopan poliittista tilannetta verorahoillaan. Väittää myös ettei heidän sukupolvensa muka tulisi ikinä edes saamaan eläkkeitä. Mikä neuvoksi? Tuleeko poikani vielä järkiinsä ja onko tuo vaan nuoruuden kapinallisuutta? :/
Kommentit (341)
Tuleva mielenterveyspotilas, ellei jo ole.
Tässä ahkera akateeminen asiantuntija, tän ketjun myötä taitaa olla aika pakata laukut ja muuttaa suomesta. Saman taitavat tehdä kaikki koulutetut nettoveronmaksajat.
Mitenhän nää sossulokit jatkaa? Kun verotettavaa saa enää toisilta sossulokeilta.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tietoisia että osa näistä nuorista parikymppisistä loisista HALVEKSUU työssäkäyviä ja korottavat itsensä heidän yläpuolelleen,
Mulla yksi tuttu tällainen ja hän selitti että loiset työnvieroksujat ovat ELIITTIÄ kun ovat älykkäitä ja kieltäytyvät porvarin pääoman kasvattamisesta.
Työssäkäyvät ovat sotten TYHMIÄ LAMPAITA joita on oikein kupata kun ovat niin tyhmiä että alistuvat porvarille, ja heidän selkönahastaan on pikeus sitten repiä elanto tälle loisivalle ”eliitille”.Meinasin antaa ympäri korvia tälle nuorelle miehelle. Teen liki 50-tuntista työviikkoa ja palkasta otetaan puolet veroina pois että tää h-vetin parasiittiarmeija saadaan elätetyksl.
T. Ahkera johtaja
Kyllä! Olen huomannut tämän! Äärimmäisen kamalaa ja pelottavaa! Kuka voisi tälle ilmiölle tehdä jotain? Ja mitä? Nuorison asenne on kuin tappava tauti joka hiljaisuudessa leviää kunnes mitään ei enää ole tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tietoisia että osa näistä nuorista parikymppisistä loisista HALVEKSUU työssäkäyviä ja korottavat itsensä heidän yläpuolelleen,
Mulla yksi tuttu tällainen ja hän selitti että loiset työnvieroksujat ovat ELIITTIÄ kun ovat älykkäitä ja kieltäytyvät porvarin pääoman kasvattamisesta.
Työssäkäyvät ovat sotten TYHMIÄ LAMPAITA joita on oikein kupata kun ovat niin tyhmiä että alistuvat porvarille, ja heidän selkönahastaan on pikeus sitten repiä elanto tälle loisivalle ”eliitille”.Meinasin antaa ympäri korvia tälle nuorelle miehelle. Teen liki 50-tuntista työviikkoa ja palkasta otetaan puolet veroina pois että tää h-vetin parasiittiarmeija saadaan elätetyksl.
T. Ahkera johtajaHyvä. Minä halveksun sinua ja kaltaisiasi. Tulisipa sisällissota niin voisi sinutkin ja perheesi laittaa äkkiä polvilleen.
No sossupummeja tässä pitää halveksua. Kun tuet kohta loppui, mitä luulet kumpi nauraa, sinä tuloton sossupummi vai minä hyvätuloinen ahkera johtaja?
Silloinhan kannattaisi muurautua omaan kotiinsa, tässä maassa kun on miljoonia aseita. Sinun henkesi ei ole juuri minkään arvoinen siinä vaiheessa kun ihmisillä on nälkä. Moni jopa nauttisi tappamisestasi, enkä siis puhu omasta puolestani.
Aivan turhaa uhoamista sinunkin taholtasi tuollaiset "kaikki tuet pois" jutut kun ne ovat niin epärealistisia. Tuskin voisit edes kadulla liikkua vapaasti jos siellä olisi ryöstäjiä jotka ovat kirjaimellisesti valmiita tappamaan muutaman kympin edestä.
Brasiliaan voi mennä suurkaupunkeihin ja faveloihin katsomaan kyseistä meininkiä. Sellainen yhteiskunta ei ole kaunista katsottavaa. Eivät ne köyhät vain kiltisti kaadu katuojaan, ne tulevat kidnappaamaan perheenjäseniäsi, ryöstämään omaisuutesi jne. jos sitä elantoa ei tule hyvällä niin se tulee pahalla, näin on aina ollut ihmiskunnan historiassa.
Mielettömän hieno ideologia olla menemättä töihin! Mutta logiikka hieman mättää jos sanoo, ettei halua ”tukea systeemiä” verorahoillaan, mutta haluaa kuitenkin hyödyntää muiden työstä saatuja verorahoja. Toisin sanoen hänellä on mul*un ajatusmaailma. Silloinhan kaikki ok, jos haluaa olla työelämän ulkopuolella ja kieltäytyy kaikista tuista ja kustantaa itse elämisensä. Työelämä vaatii älykkyyttä, osaamista ja sisua ja sitähän ei kaikilla ole. Siihen asiaan on hankala tasa-arvon perään huudella. Jos ei ole älyä eikä halukkuutta kehittää osaamistaan, niin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ahkera akateeminen asiantuntija, tän ketjun myötä taitaa olla aika pakata laukut ja muuttaa suomesta. Saman taitavat tehdä kaikki koulutetut nettoveronmaksajat.
Mitenhän nää sossulokit jatkaa? Kun verotettavaa saa enää toisilta sossulokeilta.
Taidat olla ainoastaan leijonaviinan asiantuntija jos joku vauva-ketju saa sinut tekemään yhtikäs mitään :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikasi on hieno mies
Olen samaa mieltä ja olen 25v nainen.
Mielummin kuolen vaikka poliisin luoteihin kun he repivät väkisin orjahommiin, kuin teen jollain naurettavalla palkalla töitä rikastuttaen niitä jotka ovat jo satojen vuosien ajan olleet rikkaita.
Nuorilla on moraalinen VELVOLLISUUS olla menemättä noihin 9€/pv orjahommiin ja töihin joista jää vähemmän käteen kuin tuista.
Jos yhteiskunta ei pysty työn ja koulutuksen kautta edes tarjoamaan siedettävää elintasoa sen nuorille ihmisille, se ansaitsee kaatua omaan mahdottomuuteensa tai väkivaltaan. Minä en töitä tee 1800 eurolla sillä aikaa kun joku perintökakara repii firmasta osinkoja 500 tonnia joka vuosi sormea nostamatta.
Mikä ihmeen yhteiskuntasopimus? En minä tällaiseen järjestelyyn ole suostumustani antanut. Minut on pakotettu syntymään tänne köyhänä, enkä edes yo-tutkinnosta huolimatta saa muuta kuin näitä matalapalkkaisia töitä.
Hei yo-tutkinnosta huolimatta...et saa edes vaikka olisit tohtori tai maisteri yms...koska...ei ole töitä!!
Tai siis olisi, mutta ei kukaan maksa palkkaa. Lisäksi kun ennen tarvittiin orjia niin digihömppä ja tekoälyhömppä korvaa ne...että silleen!! Odotellaan kolmatta maailmansotaa ja chillaillaan;)
Niin ja jos saat töitä, niin sekään ei ole edes hyvä, koska rikastutat eliittiä ja saastutat maapalloa moninkertaisesti enemmän kuin jos olisit työtön.
On se niin ihmeellistä tämä ihmisapinan elo sinisellä planeetalla.
Kuten Ohisalo sanoi: "Työttömyys on ihmisoikeus, kaikilla on oikeus toimeentuloon riippumatta taustoista". Onneksi Persut eivät päässeet hallitukseen. Itsekkin tykkään olla työtön vaikka rahaa jää vähän vähemmän :)
Itselläni on sama homma kuin aloittajankin pojalla. Tienaan kelan tukina nettona nyt 1300e/kk + kela maksaa sähkön, terkkarilaskut ja lääkkeet. Miehen kanssa oon sopinut jo alusta asti että mies ei siirrä oaoitettaan tähän meidän asuntoon ja antaa minulle käteisenä puolet vuokrasta käteen.
Nyt meillä on lapsi tulossa ja mies ei tunnusta sitä kun ollaan avopari ja laskin että saan lapsen syntymän jälkeen kelasta yli 400e/kk enemmän rahaa ja voimme muuttaa isompaan ja kalliimpaan asuntoonkin.
Jos teemme 4 lasta niin saan enemmän rahaa kuin töissä käyvä siskoni jona on kauppatieteiden maisteri.
No eipä ole vävyainesta ainakaan. Homehtuu kammarissaan.
Onnittelisin poikaasi hyvästä valinnasta, jos tapaisin hänet. T. 30-vuotias kokopäivätyöläinen, joka on työpäivän jälkeen aina liian väsynyt tekemään mitään kehittävää. Olen vankina tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole vävyainesta ainakaan. Homehtuu kammarissaan.
Laskeva syntyvyys johtuu siis miesten viisastumisesta? Hyvä havainto.
eikö työkkäri voi pakottaa poikaa hanttihommiin?
mieti jos kaikki ajattelisivat kuten poikasi?
loepta rahan antaminen pojallesi
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on sama homma kuin aloittajankin pojalla. Tienaan kelan tukina nettona nyt 1300e/kk + kela maksaa sähkön, terkkarilaskut ja lääkkeet. Miehen kanssa oon sopinut jo alusta asti että mies ei siirrä oaoitettaan tähän meidän asuntoon ja antaa minulle käteisenä puolet vuokrasta käteen.
Nyt meillä on lapsi tulossa ja mies ei tunnusta sitä kun ollaan avopari ja laskin että saan lapsen syntymän jälkeen kelasta yli 400e/kk enemmän rahaa ja voimme muuttaa isompaan ja kalliimpaan asuntoonkin.
Jos teemme 4 lasta niin saan enemmän rahaa kuin töissä käyvä siskoni jona on kauppatieteiden maisteri.
No huh huh.
Vierailija kirjoitti:
No huh huh
”Aatteet” ei tuo leipää pöytään... kun jossain vaiheessa enemmistöllä kansasta alkaa olla näitä ”aatteita” niin yhteiskunta kaatuu.