Ujon miehen kanssa treffeillä - neuvoja kiitos.
Menen treffeille ujon miehen kanssa. Hän näyttää melkei pyörtyvän ennen kun sanoo jotain, esim. ”olisi kiva nähdä uudelleen”. Miten tässä voisi rohkaista miestä? Tykkään hänestä. :)
Kommentit (10)
Kukaan nainen ei halua nähdä uudelleen pelokasta beta-miestä joka ei saa sanaa suustaan. Joten surkea provo-yritys AP.
Juttelemalla ja olemalla aloitteellinen. Älä odota mieheltä liikoja, kuten esim. että sen pitää sanoa ensin, että olisi kiva nähdä uudelleen. Vasn jos haluat nähdä uudelleen, sano itse niin. Ole siis sillä tavalla aloitteellinen, että vedät keskustelua ja muutenkin tilanteiden etenemistä. Tee se sellaisella ujostelemattomalla tavalla, ettei ehdi syntyä kiusallisia tilanteita, kun arvotaan vaikka, että kumpi sanoo, että lähdetäänpä tästä kahvilasta vaikkapa ikkunaostoksille.
Treffit, joissa on tekemistä, toimii paremmin kuin ravintolassa silmiin tuijottelu. Tehdessä jutun aihetta syntyy siitä itse tekemisestä. Seinäkiipeily, huvipuisto, luontopolkuretki, messut, näyttely, minigolf, tms.
Ujon kanssa tutustuminen ottaa aikaa. Sulla toivottamasti menee nopeammin. Mulla meni neljä vuotta rakentaa sellainen luottamus, että jutustelu on enimmäkseen välitöntä. On ollut jo turhankin paljon pitkäjänteisyyttä vaativaa.
Vierailija kirjoitti:
Treffit, joissa on tekemistä, toimii paremmin kuin ravintolassa silmiin tuijottelu.
Tuijottelu vaan ahdistaa ujoa miestä
0/5