Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selkeä bulimia hyvinvointi-valmentajalla?

11.08.2019 |

Ihmettelen miten joillain pitää pokka et pystyy elää tolleen, et sisänen vs. ulkonen ei vastaa? Mä en pystyis tohon, ei tuntuis aidolta ja ns. menestyminen ei olis aitoa....

Muita, jotka tunnistaa bulimikot??

------

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko analysoinut ko henkilön kiille-eroosion hampaista, haistanut vatsahapot vessanpöntöstä vai miten tiedät? Bulimia on yleensä tarkasti varjeltu salaisuus, mikä ei  välttämättä näy päälle päin. Bulimikko voi olla jopa ylipainoinen.

2/9 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tietty asia mistä tunnistan heidät...

luulis olevan rankkaa elää sillä lailla ns .valheessa... en itse haluais, jos samassa tilanteessa olisin.. miks esittää jotain, mitä ei oikeasti ole? :/ surullista.

------

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro toki se "tietty asia" kun haluat niin kovasti.

Vierailija
4/9 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten laiha, mutta pullea naama.

Vierailija
5/9 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten laiha, mutta pullea naama.

Jätä diagnoosit lääkäreille, jos tiedot on tuota luokkaa.

Vierailija
6/9 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa moni on sitten vissiin bulimikko, jos se tuolleen määritellään :D

Vierailija
7/9 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut bulimia 14-vuotiaasta asti, olen nyt 36-vuotias. Se on diagnosoitu. Väitän, että kukaan ulkopuolinen ei sitä minun ulkonäöstäni arvaisi; olen lievästi ylipainoinen, hampaani eivät putoa suusta, eikä rystysissäni yleensä ole nirhaumia. Silti olen vaikeusasteella aika korkealla. Ihan niin yksinkertaista siis kotidiagnoosien tekeminen ei ole, että ulkomuodosta voisi arvata, vaikka ihminen ahmisi ja oksentaisi joka ikinen päivä. Bulimia on mielisairaus. 

Näin kaikki mahdolliset kikat tietävänä uskallan kyllä sanoa, että toisten symishäiriöisten bongaus on helppoa pienistä asioista, jotka eivät liity painoon tai muuten ulkonäköön. Onhan se toki usealla oikeasti hyvin ilmeistäkin, mutta ei meillä kaikilla. Silti tarkkanäköinen, samat kikat tietävä kyllä huomaa...

Vierailija
8/9 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rystysissä on nirhaumia? Hakkaatteko muita ihmisiä?

Vierailija
9/9 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti pitkään bulimiaa sairastaneilla sylkirauhaset on turvoksissa mistä tulee tietyllä tapaa pulleaposkinen naama. T. Eri