Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet eivät kiinnostu päärynävartalosta!

Vierailija
10.08.2019 |

Olen lähes rinnaton ja kapeaharteinen, mutta leveät reidet ja lantio sekä massiivinen takamus löytyy.

Kannattaako ottaa silikonit ja treenata olkapäitä salilla? Miten kaventaa reisiä ja peppua?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on mies. Tai no, "mies", enemmänkin luuseri.

Joo täällä on näissä avJonneissa tiettyjä "hahmoja", jotka jankkaavat näitä samoja aiheita ketjusta toiseen.Näitä hahmoja ovat ainakin seuraavat:

1)Päärynävartalomies 2)DicPic-mies eli ex-hiippari 3)P* karvamies 4) Lihanuija 5)Miksi naiset ei anna pldee killtimiehelle

🤣🤣🤣🤣😂😁

Vierailija
22/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on mies. Tai no, "mies", enemmänkin luuseri.

Kyllä, ja koska ap et saa naisia kiinnostumaan sinusta persoonana, niin Suosittelisin, että

-kävisit vartalon ja pniksen pidennysleikkauksessa

-leukaimplantin

-hamnaskuoret

-palkkaat pt:n ja otat ostoksia että saat kunnon muskelit

-palkkaat stylistin, joka valitsee sulle vaatteet

-puhemiehen, joka puhuu puolestasi naisille

Näillä ohjeilla voi käydä niin, että saatat päästä ehkä joskus yhden naisen kiinnostumsan sinusta sen verran, että pääset yksille treffeille.Ota se puhemies kuitenkin mukaan, ja anna hoitaa puhuminen, sinä vaan tarjoat kaiken

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sulla on pllu.Miehiä kiinnostaa aina se.

Vierailija
24/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 32-vuotias "päärynä". Aina olleet miehet kiinnostuneita-itseasiassa kaikki sanoneet, että se on "the best" vartalotyyppi.

Ehkä annat, AP, jotain sellaista nounou-viestiä, joka saa miehet pelkäämään lähestyä sinua.Mieti tätä!

Vierailija
25/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JLo eli päärynä on paras.Aaah

M28

Vierailija
26/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenavartaloisia aina haukutaan :(

Mä oon omena, mutten ole lihava. Eli on pitkät, sorjat jalat, kunnon rinnat ja kauniit kasvot. Kokonaisuus ihan kiva. 

Vyötäröä ei juuri löydy, se on tietty harmi. En kuitenkaan murehdi asiaa, koska sille en voi mitään. Lantion ja vyötärön senttiero on vain kymmenen. 

Mutta on miehiä riittänyt ja ei niitä niin tarvitsekaan riittää enää, kun on oma kulta ja kolme ihanaa lasta. 

Vierailija
27/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ujona kilttimiehenä voisin sanoa, että näen tämän lähinnä retorisena kysymyksenä.

Vierailija
28/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namnam!

Päärynät ovat mehukkaita ja makeita!

Vierailija
29/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon omena, mutten ole lihava. Eli on pitkät, sorjat jalat, kunnon rinnat ja kauniit kasvot. Kokonaisuus ihan kiva. 

Vyötäröä ei juuri löydy, se on tietty harmi. En kuitenkaan murehdi asiaa, koska sille en voi mitään. Lantion ja vyötärön senttiero on vain kymmenen. 

Mutta on miehiä riittänyt ja ei niitä niin tarvitsekaan riittää enää, kun on oma kulta ja kolme ihanaa lasta. 

Tämä on AV Jonnen keksimä teoreettinen ongelma.Jonnen ainoa kontakti naisiin on kaupan kassa ja av-palsta.

Vierailija
30/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla on näköjään uusi palstahullu, päärynävartalohullu. Nyt muutaman päivän aikana on ilmestynyt useita päärynäkroppia parjaavia aloituksia, kuten tämä. 

Vierailija
31/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehellä omenavartalo on totaalinen turn off.Miksi miehet ei näe pientä vaivaa, pyykkilautavatsa on helppo saavuttaa, jättäisivät sen kaljan mittaamisen ja Kebabin mäsdäilyn vähemmälle.I hän uskomatonta minkälaisia plösöjä jo nuoret miehet nykyään on.

Vierailija
32/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä noilla mitoilla mikään omena edes ole, vaan pehmeä suora. Omenalla olisi samanmittainen tai jopa isompi vyötärö, kuin lantio.

Vierailija
33/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV:lla on näköjään uusi palstahullu, päärynävartalohullu. Nyt muutaman päivän aikana on ilmestynyt useita päärynäkroppia parjaavia aloituksia, kuten tämä. 

Sama tyyppi, joka passaa posliinista ketjusta toiseen

Vierailija
34/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehiä kiinnostaa yläpääkin 😂

Vierailija
35/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä päärynävartaloisista miehistä. Punttisalitreeniä ja rintaimplantit.Kyllä miehen ylävartalon pitää olla leveämpi kuin alavartalon

Vierailija
36/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehiä kiinnostaa yläpääkin 😂

Ai Palsta-Jonneja vai?

Vierailija
37/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tyyppi, joka passaa posliinista ketjusta toiseen

Minä olen odottanut, että milloin tämä Kull#kuva mies ilmestyy tänne kommentoimaan, yleensä käy joka ketjussa jotain sanomassa

Vierailija
38/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä päärynävartaloisista miehistä. Punttisalitreeniä ja rintaimplantit.Kyllä miehen ylävartalon pitää olla leveämpi kuin alavartalon

Kyllä.Yksi Päärynävartalomies yritti iskeä minua eilen baarissa.Siis hävytöntä, minä sentään Käyn joogassa 3x viikossa ja ryhmäliikuntatunneilla Kansalaisopistossa.En ymmärrä?

T.Liha-Muija

Vierailija
39/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät sheivaa nenäkarvojaan?Fiksut, koulutetut, hyväkroppaiset miehet tekevät niin.

Vierailija
40/45 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että itse viihdyt kropassasi, ei se mitä muut ovat siitä mieltä. Jos päädyt muokkauksiin, kannattaa ne tehdä ensisijaisesti itsen takia eikä muiden.

Olen päärynä (hoikka sellainen) mutta siitä huolimatta useampikin mies on ollut kiinnostunut. Varmasti on moniakin jotka eivät kropastani pidä mutta ei se ole minun ongelmani. Ei kaikkia voi eikä tarvitsekaan miellyttää.