Miehet eivät kiinnostu päärynävartalosta!
Olen lähes rinnaton ja kapeaharteinen, mutta leveät reidet ja lantio sekä massiivinen takamus löytyy.
Kannattaako ottaa silikonit ja treenata olkapäitä salilla? Miten kaventaa reisiä ja peppua?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on mies. Tai no, "mies", enemmänkin luuseri.
Kyllä, ja koska ap et saa naisia kiinnostumaan sinusta persoonana, niin Suosittelisin, että
-kävisit vartalon ja pniksen pidennysleikkauksessa
-leukaimplantin
-hamnaskuoret
-palkkaat pt:n ja otat ostoksia että saat kunnon muskelit
-palkkaat stylistin, joka valitsee sulle vaatteet
-puhemiehen, joka puhuu puolestasi naisille
Näillä ohjeilla voi käydä niin, että saatat päästä ehkä joskus yhden naisen kiinnostumsan sinusta sen verran, että pääset yksille treffeille.Ota se puhemies kuitenkin mukaan, ja anna hoitaa puhuminen, sinä vaan tarjoat kaiken
Ap
Sulla on pllu.Miehiä kiinnostaa aina se.
Olen itse 32-vuotias "päärynä". Aina olleet miehet kiinnostuneita-itseasiassa kaikki sanoneet, että se on "the best" vartalotyyppi.
Ehkä annat, AP, jotain sellaista nounou-viestiä, joka saa miehet pelkäämään lähestyä sinua.Mieti tätä!
JLo eli päärynä on paras.Aaah
M28
Omenavartaloisia aina haukutaan :(
Mä oon omena, mutten ole lihava. Eli on pitkät, sorjat jalat, kunnon rinnat ja kauniit kasvot. Kokonaisuus ihan kiva.
Vyötäröä ei juuri löydy, se on tietty harmi. En kuitenkaan murehdi asiaa, koska sille en voi mitään. Lantion ja vyötärön senttiero on vain kymmenen.
Mutta on miehiä riittänyt ja ei niitä niin tarvitsekaan riittää enää, kun on oma kulta ja kolme ihanaa lasta.
Näin ujona kilttimiehenä voisin sanoa, että näen tämän lähinnä retorisena kysymyksenä.
Namnam!
Päärynät ovat mehukkaita ja makeita!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon omena, mutten ole lihava. Eli on pitkät, sorjat jalat, kunnon rinnat ja kauniit kasvot. Kokonaisuus ihan kiva.
Vyötäröä ei juuri löydy, se on tietty harmi. En kuitenkaan murehdi asiaa, koska sille en voi mitään. Lantion ja vyötärön senttiero on vain kymmenen.
Mutta on miehiä riittänyt ja ei niitä niin tarvitsekaan riittää enää, kun on oma kulta ja kolme ihanaa lasta.
Tämä on AV Jonnen keksimä teoreettinen ongelma.Jonnen ainoa kontakti naisiin on kaupan kassa ja av-palsta.
AV:lla on näköjään uusi palstahullu, päärynävartalohullu. Nyt muutaman päivän aikana on ilmestynyt useita päärynäkroppia parjaavia aloituksia, kuten tämä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehellä omenavartalo on totaalinen turn off.Miksi miehet ei näe pientä vaivaa, pyykkilautavatsa on helppo saavuttaa, jättäisivät sen kaljan mittaamisen ja Kebabin mäsdäilyn vähemmälle.I hän uskomatonta minkälaisia plösöjä jo nuoret miehet nykyään on.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä noilla mitoilla mikään omena edes ole, vaan pehmeä suora. Omenalla olisi samanmittainen tai jopa isompi vyötärö, kuin lantio.
Vierailija kirjoitti:
AV:lla on näköjään uusi palstahullu, päärynävartalohullu. Nyt muutaman päivän aikana on ilmestynyt useita päärynäkroppia parjaavia aloituksia, kuten tämä.
Sama tyyppi, joka passaa posliinista ketjusta toiseen
Toivottavasti miehiä kiinnostaa yläpääkin 😂
En pidä päärynävartaloisista miehistä. Punttisalitreeniä ja rintaimplantit.Kyllä miehen ylävartalon pitää olla leveämpi kuin alavartalon
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti miehiä kiinnostaa yläpääkin 😂
Ai Palsta-Jonneja vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tyyppi, joka passaa posliinista ketjusta toiseen
Minä olen odottanut, että milloin tämä Kull#kuva mies ilmestyy tänne kommentoimaan, yleensä käy joka ketjussa jotain sanomassa
Vierailija kirjoitti:
En pidä päärynävartaloisista miehistä. Punttisalitreeniä ja rintaimplantit.Kyllä miehen ylävartalon pitää olla leveämpi kuin alavartalon
Kyllä.Yksi Päärynävartalomies yritti iskeä minua eilen baarissa.Siis hävytöntä, minä sentään Käyn joogassa 3x viikossa ja ryhmäliikuntatunneilla Kansalaisopistossa.En ymmärrä?
T.Liha-Muija
Miksi miehet eivät sheivaa nenäkarvojaan?Fiksut, koulutetut, hyväkroppaiset miehet tekevät niin.
Tärkeintä on että itse viihdyt kropassasi, ei se mitä muut ovat siitä mieltä. Jos päädyt muokkauksiin, kannattaa ne tehdä ensisijaisesti itsen takia eikä muiden.
Olen päärynä (hoikka sellainen) mutta siitä huolimatta useampikin mies on ollut kiinnostunut. Varmasti on moniakin jotka eivät kropastani pidä mutta ei se ole minun ongelmani. Ei kaikkia voi eikä tarvitsekaan miellyttää.
Joo täällä on näissä avJonneissa tiettyjä "hahmoja", jotka jankkaavat näitä samoja aiheita ketjusta toiseen.Näitä hahmoja ovat ainakin seuraavat:
1)Päärynävartalomies 2)DicPic-mies eli ex-hiippari 3)P* karvamies 4) Lihanuija 5)Miksi naiset ei anna pldee killtimiehelle
🤣🤣🤣🤣😂😁