Miehet eivät kiinnostu päärynävartalosta!
Olen lähes rinnaton ja kapeaharteinen, mutta leveät reidet ja lantio sekä massiivinen takamus löytyy.
Kannattaako ottaa silikonit ja treenata olkapäitä salilla? Miten kaventaa reisiä ja peppua?
Kommentit (45)
Aina tulee näistä jutuista mieleen, että ymmärtääkö kaikki ihan täysin, että se "silikonien hankkiminen" on leikkaus, jossa on leikkauksen ja nukutuksen riskit.
Jännä, että mm. sektiossa näitä toitotetaan jo ekasta kommentista lähtien, mutta silikoneissa ei.
Itselläni on A-kuppi (tai rinnakkaiskoko 65B, jos haluaa saada kuulostamaan hienommalta 👍).
Nuorempana halusin isommat ja katselinkin toisinaan leikkaushintoja. Onneksi järki voitti, kun aloin ajatella, että tuohan oikeasti on leikkaus, ja otanko leikkauksen riskit ihan vaan jotta saisin isommat rinnat.
Joten ei, en todellakaan enää edes ajattele koko asiaa.
Pienen rintojen edun huomasi parhaiten lapsen saatua, kun rintojen ulkomuoto et muuttunut mitenkään raskauden ja imetyksen jälkeen 👍
Vierailija kirjoitti:
Aina tulee näistä jutuista mieleen, että ymmärtääkö kaikki ihan täysin, että se "silikonien hankkiminen" on leikkaus, jossa on leikkauksen ja nukutuksen riskit.
Jännä, että mm. sektiossa näitä toitotetaan jo ekasta kommentista lähtien, mutta silikoneissa ei.
Itselläni on A-kuppi (tai rinnakkaiskoko 65B, jos haluaa saada kuulostamaan hienommalta 👍).
Nuorempana halusin isommat ja katselinkin toisinaan leikkaushintoja. Onneksi järki voitti, kun aloin ajatella, että tuohan oikeasti on leikkaus, ja otanko leikkauksen riskit ihan vaan jotta saisin isommat rinnat.Joten ei, en todellakaan enää edes ajattele koko asiaa.
Pienen rintojen edun huomasi parhaiten lapsen saatua, kun rintojen ulkomuoto et muuttunut mitenkään raskauden ja imetyksen jälkeen 👍
Leikkausriskit, jotka pitää ottaa useampaan kertaan. Silikonit eivät ole ikuiset, vaan ne pitäisi vaihtaakin jossain vaiheessa, muistaakseni vaihtoväli on n. 12-15v. Implantti saattaa myös estää tai ainakin hidastaa rintasyöpädiagnoosia jos se peittää kasvaimen mammografiassa.
Mieluummin isoperseinen ja pienirintainen kuin pojanvartaloinen kera isojen kumitissien.
M48
Päärynävartaloiset naset ovat heikkouteni :)
M33
Ei arjessa ole suurtakaan merkitystä sillä onko päärynä, tiimalasi vai omena. Ehkä eniten merkitsee se, onko paljon ylipainoa. Ei miehille taida olla mitään muuta muuta merkitystä.
Itse olen aika voimakkaasti tiimalasin mallinen, eikä kukaan mies sen kummemmin minua katso. Aika rauhassa saan olla. Ainoastaan baarissa joku saattaa huomauttaa asiasta tai rannalla hetken katsoa pidempään. Ne on kuitenkin vain promille miehistä, jotka uskaltavat ja kehtaavat. Oma mieskin tuntuu turtuvan hyvään vartaloon ja aika harvoin enää sanoo, miten hyvä vartalo minulla on. Ja hyvä niin, elämässä ja parisuhteessa muut asiat ovat tärkeämpiä.
Jos katsoo ympärilleen, niin kaiken muotoisilla naisilla on miehiä. Tärkeintä on olla iloinen ja mukava, kantaa oma vartalonsa hyvin ja ajatella olevansa niin seksikäs, että huoneen jokainen mies varmasti haluaisi kanssasi sänkyyn. Ei sillä ole merkitystä, onko se totta, mutta itsellä on silloin seksikäs olo.