Ollaanko todella ainoa perhe jossa mies on OIKEASTI todella tukevassa humalassa nyt
Kommentit (41)
Ette ole. Tässä kerrostalossa tai ainakin pihapiirissä tiedän muitakin. Näen heitä kaupassa joka päivä ja joka päivä kannetaan kaljaa...
Ette ole. Tuossa parin metrin päässä on sohvan vallannut jurottava sössöttäjä, joka ei pystyssä pysy jos tuosta päättää ylös nousta. Montakohan Eesti standardia lie latkinut eilen ynnä tänään.
Vituttaa. Vaihdoin puhtaat lakanatkin, ja nythän ne menee tietenkin pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa. Vaihdoin puhtaat lakanatkin, ja nythän ne menee tietenkin pilalle.
No niinpä. Minä olen jo oppinut, että lakanat kannattaa vaihtaa vasta maanantaina. Meillä kun hyvin usein käy niin, että mies sammuu sänkyyn mitä ihmeellisempään asentoon, niin etten sinne mahdu (enkä kyllä tahtoisikaan), niin että joudun itse nukkumaan sohvalla. Tyhmäähän se olis yhtä juopunutta varten puhtaat lakanat laittaa. Laitan vasta sitten kun itse pääsen niihin nukkumaan, eli su iltana tai vasta maanantaina.
T.3
Mun mies saattaa olla humalassa. On juhlimassa kaverinsa 50v bileissä. En tiedä, kun en ole paikalla.
Toivottavasti näissä kännikodeissa ei ole lapsia paikalla 😕 Sellaisessa kasvaneena en toivo sitä kenellekään.
Teidänlaisia perheitä on paljon.Miksi katselette tuollasta miestä?
Itkettää miten humalassa se on, näyttää ja kuulostaa juopolta ja rähisee myös siihen malliin. Aloitti tinttaamisen aamulla ja nyt tukevassa humalassa. Toivottavasti sammuis pian.
Kiva lauantai :(
Ette, ne joilla menee oikeasti huonosti eivät naputtele aloituksia nyt tänne.
Et ole. Mies on sammumiskunnossa sohvalla. Joo en ole itsekään selvinpäin. Pari viime viikonloppua on sammunut sohvalle ja pissinyt alleen.
Jos mies käy töissä niin täysin sallittua. Ei oikeutta valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Usein se on perheessä nainen joka on humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti näissä kännikodeissa ei ole lapsia paikalla 😕 Sellaisessa kasvaneena en toivo sitä kenellekään.
No ei todellakaan ole lapsia paikalla. Ovat sukuloimassa mummolassa ensi viikkoon. Eivätkä ole mitään pikkulapsia enää, 15 ja 17v. Mies ottaa sivistyneesti, jos ottaa mitään, silloin kun alaikäiset on kotona, tyyliin pari sauna olutta. Nää överit on sellaisia tällaisia juttuja kun ollaan kahdestaan tai jos mies on muualla ryyppäämässä. Ite oon absolutisti.
Kysytkö alottaja tosissasi 5,6 miljoonan suomalaisen maassa, onko jonkun toisen mies tukevassa humalassa? Suomalaisista valtaosa on alkoholisteja.
Vierailija kirjoitti:
No ihan siksi, että en sille oikein mitään voi tehdäkään. Miten estetään aikuista miestä juomasta?
Ja en todellakaan ole muuttamassa pois. Viihdyn ihan liian hyvin tässä talossa ja sen ympärille rakentamassani puutarhassa. En saisi mistään samanlaista tilalle. Eipä tuo juominen minua niin paljoa häiritse, kun ei miestä tarvitse pelätä, ei ole väkivaltainen.
T.3
Vierailija kirjoitti:
Jos mies käy töissä niin täysin sallittua. Ei oikeutta valittaa.
Näin mun äitikin ajatteli. Ja minä muistan vielä parikymppisenä itsekin ihmetelleeni että mistä tämä ahdistuneisuushäiriö minulle lankesi, minullahan oli normaali lapsuus! Nyt nelikymppisenä itkettää ajatuskin että omat lapset eläisivät sellaisessa "normaalissa" perheessä.
No jos nyt työmies ottaa lauantaina vähän viunaa niin onko toi nyt niin paha asia? Voithan sä itekin ottaa siin samalla
"Näin Suomi juo
Yli puoli miljoonaa juo yli riskirajojen
Alkoholin kokonaiskulutus Suomessa kasvoi vuoteen 2007 asti ja on sen jälkeen vähentynyt lähes viidenneksellä. Alkoholin riskikäyttö on kuitenkin edelleen yleistä: Juomatapatutkimuksen mukaan vähintään 13 prosenttia väestöstä käyttää alkoholia siinä määrin, että heillä on kohonnut pitkäaikaisten terveyshaittojen riski. Tämä vastaa yli 560 000:ta suomalaista.
Riskirajana on tässä käytetty kohtalaisen riskin rajaa, joka on naisilla 7 annosta tai enemmän, miehillä 14 annosta tai enemmän viikossa. "
Mun mies on kännissä kans, mutta ei tosiaankaan täällä kotona. Meillä on lapsia. Juoda saa, kunhan tekee sen muualla kuin kotona, kun kerran pitää vetää perseet aina. Pari saunakaljaa ei mua haittaisi.
Todennäköisesti olette!