Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaanko todella ainoa perhe jossa mies on OIKEASTI todella tukevassa humalassa nyt

Vierailija
10.08.2019 |

?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa juoda vaan. Eihän se teitä pakota juomaan. Ihan turhaa kristillistä kärsimystä alkaa valittamaan. Euroopassa, italiassa ja ranskassa juodaan joka päivä ja joka illallisella. Täällä elämän pitäisi olla kärsimystä. Anna ukon juoda ja nauttia.

Vierailija
22/41 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokkopa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Tympeetä paskaahan tämä on. Onneksi on baarissa eikä tässä kotona.

Vierailija
24/41 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse te päätätte sietää tuollaista.

Vierailija
25/41 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli vetää hirveät turvat, mutta kun akka ei asu enää täällä niin en halua kun lapset ovat täällä.

Vierailija
26/41 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muija joka viikonloppu kännissä.

Vierailija
27/41 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies käy töissä niin täysin sallittua. Ei oikeutta valittaa.

No ei todellakaan ole! En katselisi tuollaista miestä. Minun mies juo kerran tai 2 vuodessa ja silloin lähtee johonkin kylille.

Vierailija
28/41 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olette. Ei suomalaiset juo viinaksia. ;)

Vierailija
29/41 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa lienet ainoa. Minun mies on sukulaiseni mökillä, itse en päässyt. Saattaa muutaman oluen ottaa, enemmän tai vähemmän, ei sinällään kiinnosta :)

Jotain teidän elämässä on vialla, jos pitää joka vkl juoda änkkyräkännit, tai koko vkl olla päissään.

Todennäköisesti elätte melko tylsää elämää, kädestä suuhun tyylillä. Käytte töissä, kaupan kautta kotiin, silloni tällöin Rossossa pitsalla, ja sitten taas kotiin. Muita kavereita ei ole, tai jos on, ne on myös kokonaisia perheitä, joissa käytte perheen kanssa.

Vierailija
30/41 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te olette tuollaisia ylipäätään itsellenne kelpuuttanut?

Nuoruudessa seurustelin miehen kanssa jonka piti joka vkl juoda itsensä humalaan ja vielä koko vkl. Eihän tuollaista kukaan itseään kunnioittava jaksa katsoa ellei ole itsellä sama harrastus? Miten te jaksatte katsoa tuota?

Vierailija
31/41 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te olette tuollaisia ylipäätään itsellenne kelpuuttanut?

Nuoruudessa seurustelin miehen kanssa jonka piti joka vkl juoda itsensä humalaan ja vielä koko vkl. Eihän tuollaista kukaan itseään kunnioittava jaksa katsoa ellei ole itsellä sama harrastus? Miten te jaksatte katsoa tuota?

Ei mun mies ollut alkkis kun tapasimme.

Vierailija
32/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin todennäköisesti mies, tarkemmin exä, varmaan vieläkin tukevassa humalassa yöllisen puhelun perusteella. Tänään piti tulla lapsia katsomaan, mutta todennäköisesti juhlinut aamuun asti, sillä sekava puhelu, josta ei saanut mitään selvää tuli klo 04.50..

Voitte varmaan päätellä syyn, miksi olemme eronneet.

Vierailija
33/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista luettavaa.

Meillä oli eilen vieraita grillaamassa ja miehet joivat 1 gt:t ennen ruokaa ja pariolutta mieheen ruuan kanssa. Kenelläkään ei ollut pienintäkään tarvetta humaltua

Vierailija
34/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit vinkuvat omista valinnoistaan. Te voitte erota ja etsiä selvän miehen.

Vierailija
35/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkoa ei ole, mutta itse olen niin kännissä, että pitelen ovien karmeista kiinni, jotta pääsen tupakille. Lapsia täällä ei ole ja kissakin on asianmukaisesti ruokittu + hiekkaloota siivottu.

Vierailija
36/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies käy töissä niin täysin sallittua. Ei oikeutta valittaa.

Näin mun äitikin ajatteli. Ja minä muistan vielä parikymppisenä itsekin ihmetelleeni että mistä tämä ahdistuneisuushäiriö minulle lankesi, minullahan oli normaali lapsuus! Nyt nelikymppisenä itkettää ajatuskin että omat lapset eläisivät sellaisessa "normaalissa" perheessä.

Minäkin ihmettelin pahoja ongelmia (Pelkoja, mitättömyyden tunteita, henkisiä ja tunneongelmia) ja pienen lapsen isänä itkettää ajatus, että lapseni joutuisi kokemaan saman, kuin itse. T. 44-v valkoinen heteromies

Vierailija
37/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni juoppoja kuuluisi halveksua paljon enemmän ja heidät pitäisi viedä saunan taakse. Milloin oikeasti alkoholi julistetaan huumeksi ja siitä langetetaan kuolemantuomio? Miksi elämme vielä jossain keski-ajalla. Tästä on sivistyneisyys kaukana! Kaikista päihteistä toisella kiinnijäämisellä kuolemantuomio! Ensimmäisellä kerralla 10-vuotta linnaa.

Vierailija
38/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista luettavaa.

Meillä oli eilen vieraita grillaamassa ja miehet joivat 1 gt:t ennen ruokaa ja pariolutta mieheen ruuan kanssa. Kenelläkään ei ollut pienintäkään tarvetta humaltua

Vässykät...

Vierailija
39/41 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka koko muu Suomi olisi kuinka kännissä? Tämäkään ei mitenkään vähennä ap:n miehen känniä eikä varsinkaan vahinkoa, jota tekee itselleen henkisesti ja fyysisesti.

Maksatko ap känniääliöllesi uuden maksan ja mistäs sen saat, koska kuka juomaton omastaan luopuisi kenenkään tenunenän hyväksi?

Vierailija
40/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen joi ja rähisi kuin humalainen merirosvo!