Apua, auttakaa nyt nopeasti! Missä komeat, rikkaat ja sivistyneet miehet ovat lauantai-iltaa viettämässä?
Oon nuori nainen ja laittautunut jo tuntikausia, kun lähden viettämään iltaa ja haluan löytää jonkun rikkaan, komean ja sivistyneen miehen.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Ystävien kanssa sukujuhlissa jonkun hienolla huvilalla.
Ennen kuin mieheni kuoli, meillä ja ystävillä oli tapana pitää vuorotellen rapujuhlia elokuussa.
Minä löysin varakkaan miehen työkuvioissa. Ehdimme olla yhdessä 22 vuotta.
sinä olit 20, mies 70 ja hän menehtyi 92 vuoden kypsässä iässä?
Yksityisbileet
Jos sinua ei ole kutsuttu niin sorry, siihen on syynsä
Aika harva aatelinen on komea, onko pakko olla komea?
Eiköhän nuo vietä lauantai-iltaa puolisonsa (ja perheensä) kanssa kotona, mökillä tai kyläilemässä. Tai istuu iltaa ravintolassa puolisonsa ja ystäväpariskunnan tai useamman kanssa.
Ei ne kaipaa mitään tälläytynyttä bimboa.
Olen täällä pupuhuhdan jänöjussissa. Rahaa löytyy ja ulkonäköä, mutta lonkero on hyvää. Olen valitettavasti varattu. M43
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä painamassa eukkoani.
Painamassa palstalla av-mammaa? Ok.
Sori ei meillä oikein mahkuja oo, osu 0/3😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Tuohan on petos, kun tuntikausien laittautumisella peität oikean ulkonäkösi ja yrität hämätä miehiä...ja kun mies aamulla huomaakin oikean ulkonäkösi...
Vierailija kirjoitti:
Otsikon kaltaiset miehet on usein töissä la iltaisin. Et tavoita heitä viikonloppuna.
Tämä. Mieheni on fiksu ja filmaattinen sekä varakas tapaus ja niin vain edelleen viettää iltaansa töiden parissa. On kyllä yhdenlainen työnarkomaani, mikä selittää varakkuuden, eikä oikein osaa nauttia vapaa-ajastaan.
Sinkkutapaukset varmaankin viihtyvät joukolla samanhenkisessä porukassa, tai ainakin meidän tuttavapiirissä näitä näkee paljon.
Viettää aikaa perheensä ja/tai ystävien kanssa.
Jos olet itse nuori ja etsit oman ikäistäsi, eli joka ei ole vielä ”asettunut aloilleen”. Kenties paras paikka löytää olisi opiskelu- tai työkuvioista..? Paitsi jos kelpaa semmoinen vähän viiripäinenkin, joka keskittyy elosteluun.. Saattaisi löytyä trendikkäästä ravintolasta/baarista/klubilta yöllä. Mutta näillä on nättejä tyttöjä kyllä tusinoittain kierroksessa. Ja tosiaan luonteenlaatu tuskin on nk priimaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on petos, kun tuntikausien laittautumisella peität oikean ulkonäkösi ja yrität hämätä miehiä...ja kun mies aamulla huomaakin oikean ulkonäkösi...
Näitä on aina ja kaikkialla, vaikka etsisivätkin vain tavallisia tallaajia. Samalla tavalla kuin koreaksi sliipatuista miehistä voi saada äveriään kuvan, vaikka kaikki olisi hommattu velaksi eikä oikeasta varakkuudesta olisi tietoakaan. Vinkkinä pintaliitäjä-aloittajalle, usein kaikista rikkaimmat on niitä porukan vaatimattomimman näköisiä, silleen hyvällä maulla.
Tällä hetkellä omistamallani huvijahdilla Kreikan saaristossa. Löytyisikö unelmieni puoliso täältä, AV:ltä?
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä omistamallani huvijahdilla Kreikan saaristossa. Löytyisikö unelmieni puoliso täältä, AV:ltä?
Kyllä. Täällä on paljon sivistyneitä kaunottaria, eikä meillä lompakkokaan ammota tyhjyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, missä päin olet? Itsekin kirjoitan Prevezasta käsin. Kesäloman viimeinen viikko menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, missä päin olet? Itsekin kirjoitan Prevezasta käsin. Kesäloman viimeinen viikko menossa.
Kreetalla ollaan. Arvasin että täältä löytyy saman henkisiä naisia :)
Ööh, oon mies. En kovin komea. Persaukinen. Sivistynyt sen verran, että luen ja nautin muutenkin taiteesta. Kelpaisinko?