Apua, auttakaa nyt nopeasti! Missä komeat, rikkaat ja sivistyneet miehet ovat lauantai-iltaa viettämässä?
Oon nuori nainen ja laittautunut jo tuntikausia, kun lähden viettämään iltaa ja haluan löytää jonkun rikkaan, komean ja sivistyneen miehen.
Kommentit (58)
Omissa piireissään vetävät nappeja.
Olen kotona ja vedän kalsarikännejä. Tule käymään.
Omissa piireissään, veneilemässä yms.
Ei ne ainakaan baareissa notku tähän aikaan vuodesta. Ne on huviloilla (oma tai kaverin) tai veneilemässä huvilalta toiselle. Noiden venesatamien terassibaareissa saattavat kyllä käväistä.
Upeiden vaimojensa kanssa kotona.
t. Mies
Ei tollanen mies halua tyhmää naista 😂
Ystävien kanssa sukujuhlissa jonkun hienolla huvilalla.
Ennen kuin mieheni kuoli, meillä ja ystävillä oli tapana pitää vuorotellen rapujuhlia elokuussa.
Minä löysin varakkaan miehen työkuvioissa. Ehdimme olla yhdessä 22 vuotta.
Ei voi olla kaikkea tuota, yleensä sivistys puuttuu
Vierailija kirjoitti:
Mitään noista ominaisuuksista ei sulje toista pois. Mies voi olla komea, rikas ja sivistynyt. Mutta tuskin kiinnostuu ap:n laisesta kiipijästä.
Kotona. Olen rakastunut ja rakkauden kohde ei ole baarissa (lähes 100% varma), joten pysyn poissa. Muut naiset ei kiinnosta.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisemmin komeus on se mikä puuttuu. Rikkaat ovat usein sivistyneitä, mutta komeutta ei voi ostaa. Tosin käytöksellä ja pukeutumisella voi paljon paikata komeudessa ilmentyviä puutteita.
Sensijaan komeudella yksistään ei tule sivistyneeksi eikä rikkaaksi.
Rannikkoalueilla tai omilla saarillaan, joissa sijaitsee omistuksessa olevia huviloita. Kerran olen päässyt osallistumaankin tuollaiseen paremman väen illanviettoon ja siellä oli porukkaa laidasta laitaan. Ei sinne ketään ulkopuolista kaivattu kuvioita sotkemaan, eli vaikeaksi menee, mikäli et kuulu piireihin.
Helsingissä? Mihin yksinäinen nuori nainen voi lähteä? Olisiko joku ystävällinen ja kertoisi mihin ihmiset menevät la ilta?
Vierailija kirjoitti:
Sivistyneitä on Suomessa paljon. Komeat ja rikkaat, saati komeat rikkaat on harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintoloissa, joihin sinulla ei ole pääsyä saati varaa.
Onkos Suomessa muka tällaisia? :D
On. Huomaat sen ravintolan ovella.
Otsikon kaltaiset miehet on usein töissä la iltaisin. Et tavoita heitä viikonloppuna.
Huvilalla tai veneilemässä