Minkä niminen työpaikkasi hiljaisin ihminen on?
Kommentit (13)
Kaikenlaista outoa täälläkin kysellään.
Hän on niin hiljainen, että en edes tiedä hänen nimeään :(
Johanna.
Eli mä. Olen omasta vapaasta halusta hiljaisin. Siellä pyörii sellainen kanalauma juoruumassa, en halua olla heidän kanssaan tekemisissä.
Oikeassa elämässä en todellakaan ole hiljainen mimmi ja moni duunikaveri onkin yllättynyt mun suulaudestani, kun on vapaalla törmätty.
Minkä niminen on palstan narsisti joka vihaa kaikkia. Varsinkin niitä iloisia, positiivisia, ehkä myös tunnollisia työntekijöitä?
Oi ei, hengitinkö väärin. Pukeuduinko väärin, liian hyvin tai liian huonosti?
Ihan kamalaa.
Marjam. Uskonnollisista syistä, me muut kun olemme vääräuskoisia. Osin myös kielitaidon vuoksi. Kerran kiusoittelin häntä nimestään. Marja + jam (eli hillo) = Marjam. Marjahillo. Painoi päänsä alas, ja lähti hetkeksi pois. Olen nauranut jälkeenpäin monesti.
Vierailija kirjoitti:
Marjam. Uskonnollisista syistä, me muut kun olemme vääräuskoisia. Osin myös kielitaidon vuoksi. Kerran kiusoittelin häntä nimestään. Marja + jam (eli hillo) = Marjam. Marjahillo. Painoi päänsä alas, ja lähti hetkeksi pois. Olen nauranut jälkeenpäin monesti.
Oletpa nokkela kiusaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Oksettava kiusaaja.
Työkavereissa paljon hiljaisia, tässä työssä kun ei juuri tule tarvetta kommentoida. Jos kysyisit äänekkäintä olisi paljom helpompi vastata!
Satu