Te jotka väitätte, että amk Sote aloille on helppoa päästä. Katsokaapa tämä!
Kommentit (6)
Olen aina tiennyt että amk:hon on vaikea päästä. Se on kyllä totta, että monesti puhutaan "hoitoalalle on helppo päästä", vaikka tarkoitetaan ainoastaan lähäriä. Muihin hoitoalan ammatteihin ei ole helppoa päästä.
Harmittaa, että en hakenut kemiantekniikan insinööriksi Turkuun. Sen sijaan hain sh:ksi ja pääsin. En usko, että se sittenkään on minun alani.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, että en hakenut kemiantekniikan insinööriksi Turkuun. Sen sijaan hain sh:ksi ja pääsin. En usko, että se sittenkään on minun alani.
Mikset hae kemiantekniikkaa opiskelemaan? Voithan vaihtaa alaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset hae kemiantekniikkaa opiskelemaan? Voithan vaihtaa alaa?
Joo, ensi keväänä. Nyt syksyllä ei voi hakea, kun otin tuon sh:n paikan vastaan. Tajusin vaan myöhemmin, että mun selkä ei kestä nosteluja eikä elämäntilanne salli vuoro/ viikonlopputöitä.
Ihmettelen että olen itsekin päässyt.. Sekä terveydenhoitajaopintoihin että sh:ksi. Ei tunnu silti omalta alalta, harmi, joku muu olisi varmaan ollut onnellinen paikastani :/
Minulta on kyllä mennyt ihan ohi, että amk:iin olisi helppo päästä. Eikös yleensä puhuta, että lähihoitajaksi on helppo päästä. Amk:han ei liity siihen mitenkään.