Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa kiukkuisuuteen menkkojen aikaan?

Vierailija
09.08.2019 |

Auttaako suklaa? En yleensä ole silloin ollut huonolla tuulella mut nyt hermostuttaa kaikki.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen auta mikään, paitsi aika. Seuraavassa kuussa sitten taas!

Vierailija
2/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kuuma suihku ja hyvän kirjan parissa rentoutuminen saattaa auttaa. Olen tosin huomannut, että ei sitä pohjimmaista kiukkua oikein kunnolla saa pois. Ainoa mitä voin kontrolloida on oma käytökseni. En siis suostu kiukuttelemaan puolisolleni, vaikka mieli tekisi - eihän hän ole syypää minun hormonihuuruihini ja kipuihini. Tsemppiä, tuo on kyllä paska fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa saa ainakin hetkeksi hyvälle mielelle.

Vierailija
4/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskalaukaus

Vierailija
5/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kuuma suihku ja hyvän kirjan parissa rentoutuminen saattaa auttaa. Olen tosin huomannut, että ei sitä pohjimmaista kiukkua oikein kunnolla saa pois. Ainoa mitä voin kontrolloida on oma käytökseni. En siis suostu kiukuttelemaan puolisolleni, vaikka mieli tekisi - eihän hän ole syypää minun hormonihuuruihini ja kipuihini. Tsemppiä, tuo on kyllä paska fiilis.

Joo, en tajua. Yleensä oon ollut vain masentunut mut nyt raivostuttaa kun esim puhelin hidastelee.

Vierailija
6/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmit. Yksin, ei miehen kanssa.

Vierailija
7/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina

Vierailija
8/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piliven poltto. Kokkeilepa.

Vierailija
9/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi. Väitetään että parhaiten auttaa jos joku antaa sulle nautintoa suullaan. Eli etsi jostain kumppani jonka mielestä veri ei maistu pahalta, kyllä sellaisiakin kumppaneita löytyy.

Vierailija
10/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon uskon, en kyllä itse ole kokeillut mutta kuulostaa todella uskottavalta. Itse hoidan omat ärsyttävät ärtyneet mielentilani pois opioideilla, mutta sitä ratkaisua ei voi suositella muille, koska opioideihin jos jää koukkuun niin on tosi pahassa pulassa ja elämä pian pilalla. Eli pilvi on varmasti paljon turvallisempi vaihtoehto, aniharva pilaa elämäänsä sillä.

Vierailija
11/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi. Väitetään että parhaiten auttaa jos joku antaa sulle nautintoa suullaan. Eli etsi jostain kumppani jonka mielestä veri ei maistu pahalta, kyllä sellaisiakin kumppaneita löytyy.

Joo tiedän, on tullut kokeiltua mutta ei kiukkuisuudesta johtunut vaan muuten vain.

Vierailija
12/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen ferritiini aiheutti mulla tuota ja sokeri. Liikunta ja rautalisä auttaa

Vierailija
13/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoi vähän suklaa! Ainakin nyt hieman rauhoittunut :)

Vierailija
14/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttaa liikunta jonkin verran.

Vierailija
15/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt osaan jo hieman hymyilläkin :)

Vierailija
16/16 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon uskon, en kyllä itse ole kokeillut mutta kuulostaa todella uskottavalta. Itse hoidan omat ärsyttävät ärtyneet mielentilani pois opioideilla, mutta sitä ratkaisua ei voi suositella muille, koska opioideihin jos jää koukkuun niin on tosi pahassa pulassa ja elämä pian pilalla. Eli pilvi on varmasti paljon turvallisempi vaihtoehto, aniharva pilaa elämäänsä sillä.

Älä nyt oikeasti sano että napsit opioideja kun sua v*tuttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi